|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 | |
|
Guest
|
Citaat:
-ook zijn club werd uitgeschakeld door de plaatselijke AC?? -er dus wel overeenkomsten zijn tussen de club uit Amsterdam en Kerkrade?? -ze bv ook allebei menig maal per jaar worden 'geholpen' door de knvb?? - - -damn..last van me hoofd -ik net ineens hoorde dat Bonnie naar Leiderdorrup komt morgen?? -ze maar ff een uurtje eerder dan gepland moet komen?? -ik haar anders niet zal zien?? -boehoe... -winnie mandela op ruud dil lijkt in die krant die ik net op tv zie?? -ze er eigenlijk totaal niet op lijkt..hehe - -brrrr..ff bedje verplaatsen en slapie doen.. -de vogels hier al vrolijk fluiten?? -die beesten niet door hebben dat het gewoon nog helemaal donker is en het dus nog NACHT is?? -ze volgens mij gewoon van de wodka hebben zitten snoepen?? -dit de meest inhoudloze wjd ooit is?? -oeps Inge did it again..hihi?!?! -goedhoor -het sportjoournaal errrg slaapverwekkend is?? -ik morgen bassie en adriaan ga zien?? -damn..HOE stoer.. :respect: -sjockers zuigt?? -er hier nog 1 schoen ligt van een vriend van me?? -die kerl al lang thuis zit?? -zijn schoen was verstopt door Markie?? -wij hem toen niet meer konden vinden?? -hij net wel gevonden werd?? -erg kinderachtig weer...... -ik dit jaar al wel 4x (!!!!!!!!) ben uitgeweest?? -waarvan 2x in de 8erhoek..... -0 keer in Leiden............................................ .....?? -ik best wel kansloos ben en liever 8er mijn pc zit dan dat ik ga stappen?? -en natuurlijk LAN-PARTIES!!!!!!!!!!!! -de volgende party bij hugoboss is?? -ik nu echt de binnenkant van mijn ogen ga bekijken?? -ik best nog wel nuchter typ?? -adios
|
|
|