|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
- bjorn niet kwam vechten gister?
![]() - ik het toch wel naar me zin heb gehad? ![]() - me ex een potje heeft zitten janken in de kroeg? ![]() ![]() - phitje er vlakbij stond en lekker door bleef dansen? ![]() - ze toen nog meer moest huilen? ![]() - ok, genoeg. ![]() - bert de schone slaapster gister jarig was? - het een groot feest was in dat kleine hokje? ![]() - toen de L'entree ff werd aangedaan? - ik toen wel snel naar bascule wou omdat bjorn me daar zou opwachten? ![]() - die kerl echt een watje is, en voortaan zn grote bek moet houden? ![]() - Schagenezen allemaal homofielen zijn? - kijk maar naar Gerard Joling en Hans Klok.. ![]() - die Bjorn dus ook wel een vieze vuile fucking fagget zal zijn? ![]() - me vriendengroeppie toch ook wel teleurgesteld was, en ook zin hadden in een partijtje knokken? ![]() - vooral bertje de glazenophaler die aan kickboksen doet. - Hij ook nog steeds Erik Bijvoet voor me wil in elkaar trimmen? ![]() - ik IRL niet echt zo agressief ben? ![]() - als iemand wil vechten en dreigt en wil komen, ook dan echt moet komen? - ![]() |
![]() |