|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2751 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() zwart met licht grijze rand ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2752 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2753 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- remmie schijnbaar geen ogen in zn hoofd heb zitten? ![]() - Het toch weer duidelijk is waarom ik zon gruwelijke hekel heb aan Utreg? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2754 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD...
-Jari uit tegen milaan ook al last had van losse handjes.. -Die Ethiopiër van nec, niet echt stevig op z'n beentjes staat.. -De NOS na een keer 'mijn Feyenoord' al sprak van een geweldige steun van Het Legioen.... ![]()
![]() |
#2755 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#2756 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het jammer was dat ik fitje niet getroffen heb - ik tot driemaal toe heb lopen zokeen naar hem op het waagplein maar niet gevonden heb - er zelfs geen az`er te vinden was - de punten vandaag wel weer makkelijk binnengehaald zijn\ - er in een klein bestelbusje 11 mensen achterin kunnen zitten - dat niet lekker zit - ik nu best moe ben - ik slechtse enkele uren geslapen heb aangezien het gister top was inhet boerengehucht - zelfs ome willem ff langs kwam " deze vuist op deze vuist" - bassie er ook was - ik nu ga slapen |
|
![]() |
![]() |
#2757 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -hij duidelijk zijn vuist op mijn hoofd wilde plaatsen?? ![]() -hem dat niet gelukt is?? -ik die kerl eigenlijk best wel de sloot in had kunnen duwen?? ![]() -ik hem echter ook niet geslagen heb?? -ik met mijn handen in mijn zakken stond toen hij met zijn hoofd tegen mijn voorhoofd ging staan?? -ik redelijk rustig bleef en hem nix gedaan heb?? -hij later nog 2x op me afkwam?? -ik hem alleen maar heb staan uitlachen?? ![]() -hij daar nog pissiger van werd?? ![]() -hij me diep dacht te kwetsen toen hij me kanker kakkerlak noemde?? -stumperdje... -het verder echt wel een vette avond was?? ![]() -ik nu moe ben...?? - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2758 | |
klopt
|
![]() Citaat:
klinkt gezellig ![]()
![]() |
![]() |
#2759 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2760 |
Guest
|
![]()
- K'nacht in alkmaar gaaf was?
![]() - het vreemd is dat op zaterdag minder mensen blijven hangen na sluitingstijd op het waagplein dan op zo een dinsdag avond? ![]() - net ff 5 uur geslapen, en strax op naar amsterdam? ![]() - bertjes kaart nog niet gekomen is? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2761 |
klopt
|
![]()
-k'nacht in hengelo ook zekers gezellig was?
![]() -ik zo naar enschede ga om voort te zetten wat ik vannacht rond vijven heb gestaakt? -lekker lekker zuipen!! ![]() ![]()
![]() |
#2762 |
Guest
|
![]()
- ik vannacht en vanmiddag niet veel aan K'dag vieren toe kom
![]() - ik morgen namelijk theorie-examen doe ![]() - maandag wel gezellig was - ik de hele week alleen thuis ben en ik maandag wat mensen had uitgenodigd - Bas en Wouter bleven slapen ![]() - Bonnie ook nog gebeld werd door Bas ![]() |
![]() |
![]() |
#2763 |
Guest
|
![]()
-queensnight werd gevierd in de Hemkade in Zaandam
-qlubtempo#17 daar maar werd aangedaan -ik net wakker ben -ik zo weer naar de stad ga -mijn oplader van mn telefoon nog niet is teruggevonden -me kaken beetje stijf staan ![]() -ik hier 2 leuke foto's van gistervaond heb liggen en er ook nog een rolletje wordt ontwikkeld -joy gistert moest werken ![]() -ik het leuk vond dat er ff werd gebeld vanuit Gelderland Noord maandag! -ik ga douchen later ![]() |
![]() |
![]() |
#2764 |
klopt
|
![]()
-we 22000 vieuws hebben?
![]()
![]() |
#2765 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - iedereen sliep? ![]() - ![]() - WHOOOEEEEI ![]() - A'dam geweldig was? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2766 |
Guest
|
![]()
wjd
-me moeder morgen jarig is -ik nog geen cadeau heb -ik van 8:45 tot 17:15 werk -hoe ga ik dan nog een cadeau halen? -en wat?? -vroeger kon je nog een mooie tekening maken..... -maar gelukkig heeft m'n pa ook nog niks dus ben niet de enige |
![]() |
![]() |
#2767 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2768 |
Guest
|
![]()
-ik door Steffie wel 4x ben gebeld vandaag??
![]() -ik ontzettend mijn best deed om zo snel mogelijk opt Museumplein te komen?? ![]() -het drinken van bier voor ging?? ![]() -toen ik opt Museumplein aankwam Steffie er alweer vandoor was?? ![]() -ik geen druppel regen uit de lucht heb zien vallen vandaag?? ![]() -sommige mensen zich ongetwijfeld zullen afvragen wat ik in a'dam te zoeken had...?? ![]() -er iig een kaartje is geregeld voor Willem2-uit?? ![]() -ik bij toeval iemand in a'dam tegenkwam die vroeg of ik meewilde?? -dat de 10e uitwedstrijd dit seizoen gaat worden die ik buiten Feyenoord om ga bezoeken?? -de 11e in totaal..?? -lang leve de silvercard......... ![]() -ik best wel naar de klote ben nu?? - ![]() -ik jamai heb gezien?!?! ![]() -mijn dag is helemaal goeddd ![]() -morgen fietsuh ![]() |
![]() |
![]() |
#2769 |
Guest
|
![]()
-ik naar de tering ben
-ik vrijdag jarig ben -ik vrijdag naar een party ga op een boot in antwerpe met me matties -ikgaslapen zo |
![]() |
![]() |
#2770 |
Guest
|
![]()
- msn aan t zuigen is?
![]() - ik de dief tegenkwam gister? ![]() - en ook nog eens een oud scharreltje van me? ![]() - me outphitje opviel en ik gefotoot werd door zo'n orange kereltje? ![]() - graties kauwgom hij mij gaf? ![]() - remmie gewoon te laat kwam? - iedereen meestal rond de avond weer naar huis gaat als die er vanaf de ochtend al is en de avond ervoor ook heb gedronken? ![]() - ikke maar niet naar efteling gegaan zijn, omdat ik moei was en door wou slapen toen men mij wakker probeerde te maken vanochtend om half 7? ![]() - het me niet veel boeid ook? ![]() - die efteling toch niet wegloopt en ik wat mensjes ken die daar ook nog heen willen binnenkort? - ik dus met hunnie mee kan gaan? ![]() - het helemaal niet echt veel regende in amsterdam? - slechts een half uurtje geregend heb? ![]() - het ook niet zo superdruk was? :respect: - in het park zitten en sterke drank zuipen in het zonnetje langs de gracht toch wel ff ruled ![]() - het rijksmuseum de volle laag van mij kreeg? ![]() ![]() ![]() - strakkies ikke maar ff kijk of me pic op www.orange.nl/foto staat? ![]() |
![]() |
![]() |
#2771 |
Guest
|
![]()
- ik terug ben!
- het superleuk was in Las Palmas - ik Bon en Rem dank voor de smsjes ![]() - het een heel groot en mooi olympisch buitenzwembad was - ik volgende week ofzo wel wat fotootjes zal posten - ik vet bruin ben geworden - het echt een paradiseje was wat betreft de gespierde en gebruinde sporty jongens ![]() - er daar ook echt te veel enge lastige figuren rondlopen die van blonde meisjes houden ![]() - Bianca en ik met synchroonspringen 3e zijn geworden ![]() - we daar onwijs blij mee zijn - de nrs 1, 2 en 4 allemaal Spaanse koppels waren - het ons toch allemaal erg opviel dat de Spanjaarden hogere punten krege nin verhouding (groot deel van de jury was Spaans) - dat altijd jammer is - daar helaas weinig aan te doen is - ik eindelijk de famous German guy met het zogenaamd lekkerste kontje van het internationale schoonspringen heb mogen ontmoeten ![]() - dat op zic h best ok was ![]() - er verder een hoop leuke Engelsen Zweden Italianen andere Duitsers en veeeel Spanjaarden waren - mijn 3meter wedstrijd individueel ook erg goed ging - ik daar mijn PR met ruim 30 punten heb verbeterd - dat erg veel is - terwijl ik nog nooit eerder een wedstrijd buiten had gesprongen en het erg hard waaide en de zon in mn oogies scheen ![]() - de 1meter niet zo goed ging - het toen enorm warm was en laat en iedereen moe was - er toen veel fouten werden gemaakt - gisteren na ff te hebben geslapen na de reis koninginnedag in A'dam heb doorgebracht - dat ook heel gezellig was - wij precies het museumplein op wilden toen jamai kwam - dat very bad timing was - we toen half op de grond pleurden door het gedauw - het daarna wel relaxed was - ik op de terugweg in de trein naast 2 limbogozers uit Maastreech zat die dachten dat ik ze vast niet kon verstaan en een boeiend gesprek over mij begonnen - ik erg gelachen heb omdat ik het (met dank aan mijn limburgse pappie en mammie) uiteraard zeer goed kon volgen - ze me wel scheuun/schon (whatever ![]() - ik de hele reis me bek dichthield en bij t uitstappen in Utreg ff meldde dat ik 18 was uit zoetermeer kom en het erg gezellig vond -tessa toen hard moest lachen en die jongens zich kapot schaamden - ik me nu maar es ga douchen en aankleden en daarna lekker ga trainen adios! ![]() |
![]() |
![]() |
#2772 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dat was op het moment zo'n beetje dat jamai kwam? ![]() - ze haar spijkervestje aan had? ![]() - ze mij niet zag, en ik haar toen belde maar niet dr mob bij dr had denk ik? ![]() - ach ja, ik was ook niet te herkennen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2773 |
Guest
|
![]()
phitje een beejte bezopen was
![]() ik helemaal geen spijkerjasje aanhad maar een zwarte jas ![]() ik me mobiel wel bij me had maar niet heb gehoord ![]() |
![]() |
![]() |
#2774 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik jarig bent... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2775 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2776 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() en nu meteen aan de zuip jij!!! ![]()
![]() |
![]() |
#2777 |
Guest
|
![]()
dank jullie well..
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2778 |
Guest
|
![]()
- onze hond snel dood gaat?
![]() - hij net doet of ie zo fris is als een klein kikkervisje? ![]() - ik hem door en door ken en dus wel weet dat zijn tijd nabij is? ![]() - dat beest al 4 jaar te oud is? ![]() - ik gefotoot ben door zo'n reclame bedrijfje op het museumplein met me schoonzusje? ![]() - dit me liefste schoonzusje ever is? ![]() - ik het oranjest ben? ![]() - islam eigenlijk zuigt? ![]() - ikke toch lekker hoofdoekie omdoei? ![]() |
![]() |
![]() |
#2779 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2780 |
Guest
|
![]()
- rem me gezicht vast ook wel helemaal orange zou willen hebben?
![]() - vannochtend een kaartje binnen kwam van Islas Canarias?? ![]() - Bartje me een kaartje ging sturen? ![]() - ik dan wel deze kaart moest inscannen en in het wjd zou gaan plaatsen? - dat bij deze dus gebeurt? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2781 |
Amsterdam Original
|
![]()
WJD:
- Sick-Dude, ook genaamd mijzelf ![]() - dat pas gebeurd als die klote mensen me weer willen hebben - ik gemist wordt in dat flut elftal? - ik wel zin heb om in zo een kutclub te spelen maar dat ajax uit me buurt moet blijven? ![]()
![]() |
#2782 |
Guest
|
![]()
- er vandaag een meeting was?
![]() - ik nu officieel zeker ben van een 2e jaar hbo? ![]() - dat nog niet wil zeggen dat ik me prop heb? ![]() - de PC vandaag flink aan het kutten was? - Phitje in Amsterdam in Koffieshop wel een beetje op Hunter leek en Remmie op Dohorty? ![]() - domme Phit 3 x die zwarte bal erin potte? ![]() - blehhhhh ![]() |
![]() |
![]() |
#2783 |
Guest
|
![]()
ik nu ook de achterkant van het kaartje ingescand en wel hier op het forum veraqcht te zien...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2784 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik nog met mijn ceu/rug tegen de muur stond?? -ik toen op wonderbaarlijke wijze de zwarte bal uit een hoek wegkreeg?? ![]() -het anders een schandelijke 5-0 nederlaag was geweest?? -ik toen op stoom kwam?? -er met 5-4 gewonnen werd van de biljartkampioen van Heiloo?? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2785 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Zondag (11 mei) de finales zijn van de Nederlands Kampioenschappen Synchroonspringen (das zo samen tegelijk weet je wel ![]() - ik samen met mijn kleine vriendinnetje Bianca in de Meisjes Junioren A/B en Dames Senioren All-in finales mag deelnemen - het weekend daarop (17&18 mei) de finales van de Nederlandse Kampioenschappen 1- en 3-meter (=individueel) plaatsvinden - ik daar mijn opwachting zal maken in de 1-meter Meisjes Junioren A en in de 3-meter Meisjes Junioren A finale - dit allen plaatsvindt in het Sportfondsenbad in Amersfoort - ik natuurlijk wel de steun van mijn fanclub verwacht ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2786 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar: 11 mei is de dag dat ajax van ons verliezen mag ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2787 |
Guest
|
![]()
- mijn scherm oranje is?
![]() ![]() ![]() - lisje dr pc is gecrashed? ![]() - ik de achterkant van bert niet ga inscannen ![]() - remmie mijn schoolgenootje gaat worden? ![]() - ank rem en ik dan echt met zn 3tjes de LAX ofzo moeten onveilig gaan maken? ![]() - Amsterdam een wonderschone stad is? ![]() - zaterdag zuipen - morgen misschien ook al omdat ik vrijdag vrij ben ![]() - ik eerlijk waar zin heb in iets? ![]() - dit voorlopig niet zal gebeuren? ![]() - fliep fliep fliep fliep guildo hat euch liebbbb ![]() - Anke zondag gaat winnen? ![]() |
![]() |
![]() |
#2788 |
Guest
|
![]()
Broeierige sfeer door Roda-fans
van een onzer verslaggevers 5 MEI 2003 - ZWOLLE - De Zwolse politie heeft zaterdag assistentie uit omliggende gemeenten ingeroepen toen de aanhang van Roda JC de supportersbussen verliet en de binnenstad in stroomde. De supporters van de ploeg uit Kerkrade verlieten om tien voor twee ‘s middags hun bussen op de Willemskade, ter hoogte van de brandweerkazerne. Een groot aantal Roda-fans plaste eerst tegen de deuren van de kazerne en trok daarna de stad in. Ze bleven hangen bij cafés op de Brink en het Gasthuisplein, waar ze zich, zoals de politie het later noemde, ‘baldadig‘ gedroegen. De regiopolitie riep de hulp in van collega‘s uit de omgeving, waarna het lukte een eind aan de onrust te maken. De supporters werden met politiebussen naar het Oosterenkstadion gebracht, waar ze - ruim vijf uur voor de wedstrijd begon - in het supportersvak van de bezoekende ploeg werden geplaatst. Daar hielden de supporters zich rustig, op een 36-jarige man uit Brunssum na, die door de politie wegens openlijke geweldpleging werd gearresteerd. De man bleek bij het fouilleren cocaïne op zak te hebben. De Brunssumer belandde op het politiebureau, zijn mede-supporters zagen hun club na vijf uur wachten in een stadion zonder dak met 3-1 verliezen. WJD.. Altijd als er wat gebeurt, ik uitgerekend díe wedstrijd mis? ![]() |
![]() |
![]() |
#2789 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dit post 2800 is? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2790 |
klopt
|
![]()
-ik es ff naar het muziekforum ben getogen om te zien hoe het stond met hun megatopic, dat wij wel even zouden inhalen?
-ze al op 4107 staan? ![]() -we er dus bar weinig van bakken? ![]() duss.... stelletje wannabenerds, posten jullie ![]() ![]() ![]()
![]() |
#2791 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ORANJEEEE ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2792 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Dat minstens 7 posts scheelt ![]() - Ik straks weer mot Fifa2002-en ![]() - Houdoe ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2793 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Er precies volgende maand een jubileum is? - Dit topic dan 1 jaar geworden is? ![]() - Ik eraan probeer te denken? ![]() - Daar een apart topic voor dient te worden ingeruimt ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2794 |
Guest
|
![]()
- Het muziek-topic 54 dagen éérder geopend werd dan het WJD?
- Er sindsdien 10,59x per dag in gepost werd? - In het WJD-topic 8,4 keer per dag? ![]() - We dus én 10,59x per dag zullen moeten gaan replyen om de voorsprong niet verder te laten uitvergroten, én 2,19 posts er nog bij moeten doen om in te lopen? ![]() - POSTEN MANNEN (en vrouwen ![]() ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2795 |
Guest
|
![]()
- ik daar best aan mee wil helpen
|
![]() |
![]() |
#2796 |
Guest
|
![]()
- als we zo doorgaan dat best moet lukken
|
![]() |
![]() |
#2797 |
Guest
|
![]()
- zij al 4110 posts hebben
|
![]() |
![]() |
#2798 |
Guest
|
![]()
-we ook kunnen proberen de boel op die topic te gaan verzieken, en die gesloten wordt, zodat we rustig aan onze inhaalrace kunnen beginen
|
![]() |
![]() |
#2799 |
Guest
|
![]()
- als iedereen nou 10 keer per dag post, we het makkelijk in moeten kunne halen
|
![]() |
![]() |
#2800 |