Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 29 April 2003, 11:11   #30
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by McMaxx
En wat ik zei over internet, het is niet erg als je dat doet maar als je niet op een andere manier iemand kan krijgen.
Das een begin, om je verlegenheid wat te overwinnen. Je moet niet gelijk alles willen, op internet is de stap kleiner dus waarom zou je dat dan niet gewoon eerst proberen? NIemand zegt dat je op een andere manier geen meisje kunt krijgen, en het wordt steeds beter geaccepteerd dus why make probs that aren't there

Citaat:
Originally posted by McMaxx
En ik doe altijd aardig tegen mensen maar als ik gewoon iemand aanspreek dan krijg ik zo'n blik terug van 'wat wil JIJ nou van me' en dan ben ik helemaal niet opdringerig, ik zeg gewoon hoi of zo.
Ik begin je probleem een beetje beter te doorzien Ik denk dat in jouw beleving, vanwege je lage(/weinige ) zelfvertrouwen je bij elk meisje zo'n blik ziet terwijl echt niet alle meiden het zo bedoelen. Wel kan het zo zijn dat je te doorzichtig bent als je iets probeert, of een meisje aanspreekt. Ik heb een keer gehad dati k in de discotheek werd aangesproken door een jongen met een, ja sorry dat ik het zeg maar niet bijzonder uiterlijk. Hij begon met 'kom je hier vaker'
Ik ben niet iemand die een jongen graag een blauwtje laat lopen dus ik heb even een gesprekje met hem aangeknoopt maar die conversatie liep totaal niet en ja dan blijkt dus duidelijk dat het niks wordt dus toen heb ik hem maar vriendelijk gedag gewuifd omdat we toen weggingen (niet DAT we weggingen maarja ik ben echt een softie wat dat betreft....). Wees dus ook een beetje origineel als je iemand versiert. Oogcontact is ook goed, maar wel enger dan een gesprek aanknopen...

Werk aan dat zelfvertrouwen dus!
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  

Berichting Regels