Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 29 April 2003, 21:30   #11
Dimas
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by lisa_girl

God heeft wel gezegt dat sex bewaard moet worden voor in het huwelijk, dus vind Hij het denk ik niet goed als wij het voor het huwelijk wel doen. Dus heeft onze 'gehoornde figuur' daar echt wel wat mee te maken.
kennelijk schuifel je mijn stukje over liefde even domweg aan de kant.

Citaat:

Dus jij zegt nu dat satan voor het christendom geen slechte naam had? Dat heb ik dus nog nooit gehoord he?
En de achtervolgingen van het christendom zijn echt niet goed geweest hoor. Niet alles wat christenen doen is goed.
Tsja, je bent christen, jij hoort ook niet alles van beide kanten. Heel simpel. Maar wat ik bedoelde te zeggen, was dat door het christendom satan nu het symbool van het kwaad is geworden, terwijl dat belachelijke onzin is.

Citaat:

Dat denk jij dat God daar niks mee te maken heeft. Ik geloof dus dat God ervoor gezorgd heeft dat jij sociaal bent ingesteld, en andere mensen gaat helpen.
Dan heeft god ook een heleboel verschrikkelijke mensen op de wereld gezet. Was het nut dan van alle verkrachters, pedo's, moordenaars, dieven, junkies etc etc???

Laatst aangepast door Dimas : 29 April 2003 om 21:32

Berichting Regels