|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
Bekijk resultaten enquête: Geloof je in telepatie? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
28 | 70,00% |
nee |
6 | 15,00% |
geen mening |
6 | 15,00% |
Stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik snap je gedachtengang wel.. Maar ik ben gewoon te koppig om aan zoiets toe te geven.. Dingen die onverklaarbaar zijn (en ik heb het zelf wel eens meegemaakt) gewoon zo laten, anders wordt je echt gek en ga je dingen verzinnen of in dingen geloven (wat denk je anders dat filosofie is? ![]() 1 van mijn ervaringen. Er was een meisje met wie ik altijd heel erg veel belde (4 jaar geleden). En op een gegeven moment zeg ik:"En hoe bevalt het om niet meer te roken"... zij helemaal zo van:"Hoe weet jij dat?!". Ik dacht echt dat zij me dat verteld had via msn ofzo... Maar ik heb der logs nagezocht maar kon er NIX over vinden... En een keer vroeg ik of ze het leuk vond dat haar oma langs kwam... Zij kwam uit rusland (van jongs af aan hier opgegroeit, en haar oma zou die dag uit rusland naar nederland komen). Zij zelf wist het net een 2 uurtjes dat ze zou langskomen en ik had haar niet gesproken, maar ik WIST gewoon dat die oma zou komen... Het is niet te verklaren, maar om in dat soort dingen te gaan geloven... ik zie het als een makkelijke "uitvlucht"... er moet gewoon een verklaring voor zijn.. iets dat we nog niet ontdekt hebben ofzo... maar misschien is het wel telepathie. Ik weet het niet... maar zolang ik het niet weet ga ik er niet in geloven.. (door Filosofie is ook het Gelood ontstaan... en dat vind ik zelf ook dom (ik zeg niet dat het dom IS maar alleen dat ik dat VIND). |
|
![]() |