|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Pfff ik kom net van een verjaardag... had ik echt nét de laatste bus bemist... dus ik moest met de nachtbus en die stopte dan ergens waardoor ik nog wel een eind moest lopen maar ja anders zou ik echt nog 3 jaar onderweg zijn en mijn broer maakte zich nogal zorgen... Nou eindelijk is die nachtbus daar. Dus ik loop naar binnen, laat mijn abbonement zien en loop door... zegt die kerel:"ja en 1.50"
![]() ![]() dus ik:"wat??" hij:"Ja nachttarief" Nou daar sta je dan, blij aty je een bus hebt maar.... no money ![]() ![]() dus ik met zielig en zwaar geschokt stemmetje:"Maar ik heb niets bij me, kan ik écht niet gewoo met mijn abbo??" ![]() Nou ja ik mocht dus mee *pfew* anders had ik dus zwaar in de poep gezeten maar ik schrok echt toen ie 'Ja en 1.50' zei ![]() Sorry, nutteloos gebrabbel maar ik ben blij dat ik weer thuis bnen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
nachtbussen zuigen
![]() stap altijd in de verkeerde.. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Slechte grappenmaker
![]() uuuhm uuhm.... Er waren eens 2 penguins en die stonden op een ijsschots. Zegt de een:"Zal ik je eraf duwen?" Zegt de ander:"Nee" ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Je moet altijd 1,50 meer betalen in de nachtbus, dus je heb mazzel dat ie je gematsd heb
|
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
waar slaat de topictitel op
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Duidelijk? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Ere lid
|
![]() Citaat:
Zaten 2 penguins en die stonden op een ijschots. Zeg de een: "zal ik je eraf duwen?" zeg de ander: hou je bek joh penguins kunnen helemaal niet praten! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
moet je betalen voor de nachtbus?
![]() hier niet volgens mij... maar ze komen wel altijd een half uur te laat, of ze komen helemaal NIET ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]() Citaat:
maar kijk.. de grote markt (uitgaansplein hiero) is op loopafstand van mijn huis, dus ik heb nooit last van die nachtbussen enzo, dus ik heb geen idee of je nou wel of niet moet betalen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Mja ik wist dat dus ook nietdat je bij moest betalen... dacht dat ik ter plekke dood neer zou vallen toen die vent datzei
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
AAP
|
![]()
nou nou nou dat is nog eens lachen
![]()