Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 5 May 2003, 10:54   #16
WishfulDreaming
-

WishfulDreaming's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Karliene
Misschien kan je voorstellen dat zaterdag "jullie" dag wordt?
Dan kan hij vrijdag met zijn vrienden wat gaan doen, of eventueel zondag (als jij er dus niet bent)
Het lijkt mij meer dan reeël dat jullie wat tijd per week samen doorbrengen en dan ook echt wat (buitenshuis) gaan doen. Waarom hebben jullie dan anders nog een relatie? Kan je net zo goed "normale" vrienden zijn.
Als hij zich voor jou schaamt (alleen al het feit dat je dit denkt zegt eigenlijk genoeg) zit er denk ik wat fout in jullie relatie..
In een relatie draait het toch allemaal om het samen zijn en elkaar lief hebben?

Mijn vriend zou dit niet moeten proberen bij mij hoor. Als hij anderen boven mij stelt zou ik het hem zeer kwalijk nemen en de relatie denk ik beëindigen. Ik wil natuurlijk niet op de zaken vooruit lopen, maar hoe moet het dan als we straks kinderen hebben?! Gaat hij dan ook lekker op zaterdagavond naar de kroeg met zijn maten en laat hij mij thuis zitten met de kids? Tennissen op donderdag, daarna nog in het sportcafé naborrelen?

Dit komt misschien bot over, maar ik bedoel het goed hoor..
Ik weet goed genoeg hoor dat je het goed bedoeld. En ergens heb je wel gelijk. Maar ik weet het effe allemaal nie meer. Tegenwoordig heb ik precies ook niet veel zin meer om over zo'n dingen na te denken.... Wat op zich al niet zo'n goei teken is... Maar we zullen wel zien zeker
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels