Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 5 May 2003, 20:51   #1
Dimas
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by lisa_girl

Ze zijn misschien wel even veel waard, maar een functie van dieren is om ze op te eten. Je eet mensen toch niet op? Als dat een functie was van mensen, dat mocht je ze van mij ook wel vermoorden. Maar aangezien dat niet zo is......
Bij een krop sla geld precies hetzelfde. Die is bedoelt om op te eten.
Okee, sinds wanneer is het de "functie" van dieren om als ons voedsel te dienen? Hangt er een bordje om de nek van dieren met VOEDSEL er groot opgeschreven? Nee. Het is gewoon heel toevallig dat wij wat meer intelligentie hebben dan dieren, waardoor we hoger in de voedselkring staan, en dus hun eten ipv hun ons. Een dier heeft gewoon pech, daar heeft een functie niks mee te maken.

Een kannibaal eet mensen. Wie zegt dat de functie van mensen eten er niet is? Misschien is ie er wel, maar worden we tegengehouden doordat we zelf ook mensen zijn. En aangezien wij zelf niet opgegeten wensen te worden door mensen, eten wij ook geen andere mensen. En persoonlijk zie ik liever een mens dood dan een dier dood. Maar das een andere discussie.

Ik vind gewoon dat abortus algemeen beschikbaar moet zijn, mits met goed overleg. Het moet idd niet zo zijn dat je ff snel een abortus laat plegen na een onveilig vrijpotje en je gewoon geen zin in een kind hebt. Dat heeft niks te maken met dat ik cellen die uitgroeien tot babies heilig vindt zoals sommige hier (hallow lisa_girl ) maar het feit dat je dan gewoon stom bent geweest. Echter, in geval van verkrachting of wat voor iets raars ook, moet een vrouw gewoon abortus kunnen laten plegen. Tres simple. Mensen zijn er zat. Zal echt niet zo erg zijn als er een paar babies minder zijn
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels