|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
en dan heb ik hetneit over gewoon ziek zijn, een weekje lang,.
ik ben gdvrdmme al 5 maanden ziek!!! ik meot met gewone school stoppen omdat ik ziek ben en iedereen denkt dat ik overdrijf |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Das idd kut... wat heb je dan?
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat er dus op neerkomt dat als ik iets doe wat ik nietr leuk vind ik hoofdpijn krijg. en als ik teveel doe op een dag ik drna nog 2 dagen heel ziek ben.. ik ga nu nog wel naar school maar gem ongeveer 2 uur per dag. veel meer trek ik neit |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
en daar is niks tegen te doen
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
de migraine heb ik ook al pillen tegen gehad maar die sloegen niet aan de vermoeidheid beweeg ik elke dag 2 uur voor en de spanningshoofdpijn valt weinig aan te doen. ik heb van fysiotherapeut oefeningen gekregen waarmee ik ze weg krijg maar dan ben ik een uur bezig om ze weg te krijgen.. verder helpt tv kijken enzo soms wel maar als ik weer iets vervelends wil doen komt het weer terug |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
ehm pillen tegen hallucinaties, en als je ze slikt wordt het alleen maar erger?
zeg maar dag tegen die dokter dan ![]() maar het is idd zwaar knudde... |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
ik zou maar eens alternatieve hulp zoeken als ik het zo hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
bang voor veel dingen, en ik denk dat je lichamelijk ziek bent, omdat het mentaal niet helemaal ok zit ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en het helpt totaal niet ik heb idd een verleden waardoor het misschien kan komen, mentaal ben ik idd nog neit helemaal ok maar ik werk daaraan.. en vind je het heel vreemd dat ik mentaal niet ok ben, zeg eens. hoe zou jij reageren als je hele leven verpest was en net toen je de kans kreeg op een normaal leven je ziek word voor de rest van je leven. |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ik oordeel verder niet, ik zei alleen wat ik dacht...het hoe, waarom, wanneer, waardor dat liet en laaet ik buiten wegen, omdat dat niet mijn zaak is
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
mrja soms baal ik dr gewoon van |
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
is wel heel erg kut wat je hebt
![]() beterschap nog!! |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
m0o...erg voor je dat je dat allemaal hebt :/ vooral erg dat mensen denken dat je overdrijft...je hebt juist nu steun nodig ( ik weet een heel klein beetje wat je mee maakt..dat van jou is ws erger th0)
ik hoop dat je iets vind waardoor de pijnen minder worden succes en beterschap ![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar ik ga een second opinion aanvragen bij de neurologie.. dan krijg ik pillen tegen migraine want dat is het enige waar ik echt niks aan kan doen en constant is *heeft nu migraine aanval* (naja de flitsen dan) spanningshoofdpijn kan ik wegwerken.. vermoeidheid kan ik ook wel wat aan doen.. hallucinaties niet maar das msshcien onderdeel van de migraine |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
ik begrijp wat je bedoelt. Ik ben ook 6 maanden van school thuis geweest(in totaal al 3/4 jaar aant sukkelen) en kan/kon ook helemaal niets leuks meer doen. (door andere dingen dan dat van jou)
Ik ga nu een paar uur in de week naar school(6uur meestal) en heeeeeeeeeel langzaamaan verandert er dus wat. Wat betreft school gaat het me wel redelijk makkelijk af (wonderbaarlijk genoeg) en ik kan misschien nog gewoon over!Kheb een beter rapport dan anders! ![]() Ik zou zeggen; zoek op allerlei manieren, op allerlei vlakken, hulp. Probeer uit te zoeken wat voor jou werkt. En school, dat komt wel weer! ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat vreselijk joh :/ ik hoop toch echt dat je uiteindelijk wat vind ![]() |
|
![]() |