|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
jocking
|
![]()
Was vandaag met m'n opa zijn een fiets aan het uitgraven die helemaal achter in z'n schuurtje stond. Dus ik zit allemaal dingen buiten neer te zetten, wat planken te verplaatsen, etc.
Viel me alleen opeens op dat er zoveel veren op de grond lagen. En even verderop lag zo'n raar hoopje stof. En toen kreeg het hoopje stof opeens een beetje vorm. Lag dus een ruiggegraat met 2 poten en allemal stof en troep deromheen. Zag der erg yum uit ![]() Ben alleen nu wel benieuwd wat voor een beest het nu was. Leek iig niet op vogel, was het te groot voor ook. Zal wel een kat zijn geweest die een volgel naar binnen heeft gesleept en er daar in is gestikt ofzo? Iemand een kat kwijt in omgeving borculo? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
je zal maar net iets aan t eten zijn als je dat leest
![]() maar uhh...dan moet t wel een kleine kat zijn geweest volgens mij als je zegt dat een vogel er te groot voor zou zijn ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
godverdomme dus jij hebt mijn kat gestolen
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
aaah gatverdamme :s ik voel me eten (en das nu toch wel zo'n 6 uur geleden verwerkt) trugkomen
![]() mijn kat is t iig niet, gelukkig... en wat t wel is: ik wil er NIET over nadenken ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |