|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Über Mensch
|
![]()
een schuim party gehad waar het schuim meer dan 2 meter en 50 cm hoog kwam
![]() echt dus dat daar niemand boven uit kan komen. Tshirt dus over je kop en eruit proberen te komen. Ik heb we een paar x shuim ingeslikt omdat het onverwachts kwam, moest bijna kotsen. me kleren waren natuurlijk suppa gewassen alleen de droog trommel zijn ze vergeten neer te zetten, kwamen echt liters water uit me kleren. Me schoenen zijn iig wel schoon naar al die maanden. Vette party was het hoor, ga er volgende x weer heen. Wel een kut route erheen en het is zeker aan te raden om droge kleren mee te nemen, het was echt lekker met de verwarming op ze hardst aan en droge kleren op de terug weg. Wel naaakt op de parkeer plaats gestaan maja, zo koud was het niet buiten en wat er om me heen stond boiede me ookniet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]()
Heb je dat met een geijkte centimer gemeten?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Kontjuuuuuuuuus knijpuh!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ja dat heb ik ook es gehad jah........ Schuim inslikken bijna stikken half kotsen.......... Helemaal zeikenat en plakkerig worden.. Niks voor mij die achterlijke schuimparty's
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
nee ik heb het niet prcies opgemeten ik zei dat het meer was dan dus das niet exact, leren lezen. schuimparty is cool! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik ga er echt nooit meer heen
![]() |
![]() |