|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik bedoelde dat in heel Nederland de ticketbox om 9 uur opengaat maar als je dan zo'n zaakie heb waar ze eerst nog heel jofel hun dingetjes gaan regelen pak je er toch 1 die om 8 uur open gaat ![]() ik heb keertje meegemaakt "hallo mevrouw van de ticketbox ik wil graag met eigen vervoer naar de graafschap, in totaal 4 kaarten" vrouw: "huh wat, welk vak?" "vak waar? het uitvak graag" vrouw: "o kan dat wel" "ja want ik ben geen superboer?" vrouw: "en hoe weet ik dat?" "nou omdat ik hier 4 scc's heb van NEC" vrouw: "ow en kun je daarop een kaartje halen" "ja...vier zelfs" vrouw: "en met eigen vervoer is dus de goedkoopste?" "ja dat klopt 18.50 en wel beetje opschieten anders is het uitverkocht" vrouw: "wat het vak?" "ja het vak" vrouw: "kun je dan niet ergens anders zitten, kan ik ook een ander vak intikken" "nee" vrouw: "even kijken.. moment" "goed" vrouw: "sorry hier staat dat er geen kaarten beschikbaar meer zijn" KUTWIJF ![]() maargoed gelukkig gingen later de kaarten van de combi ook nog in de verkoop dus kon ik wel ![]() dus bij deze heb je gelijk, zij was dom... heel dom... |
|
![]() |