Citaat:
Originally posted by Arie-Kanarie
Bon... Beste Bonnie
Ticketboxen zitten vaak in zogeheten tabakszaken.
De ene gaat om 8 uur open, de andere half negen en de andere 9 uur.
Dan gaan ze rustig rustig de krantenrekken buiten zetten/vullen, ticketbox apperaat alvast aanzetten enz enz enz. als die tabakszaak met z'n ticketbox dus om 9 uur open gaat en dan eerst dat gaat doen kan die om 9:05 proberen een kaart erdoorheen te halen. Maar dan zijn ze allang uitverkocht en heb ik dus geen kaart.
Of er staat toevallig in 1 of andere stad een klant iets te kopen om 9 uur en zijn dus bezig. Dan zeggen ze heus niet van: Nee Arie gaat eerst want die moet een voetbalkaartje hebben. Hier sloten ze gewoon ff de deur en gingen an de slag met de kaarten
Ook heb ik genoeg verhalen gehoord dat sommige menschen vorig jaar naar een stad in een 1 of andere uithoek van Nederland gingen om zo te hopen de enigste te zijn.
Dat waren ze dan ook, maar dan staat er een opa van 60 jaar achter en in zijn stad of dorp met 5000 inwoners wonen geen mensen die weleens naar een voetbalwedstijd of ander evenement gaan en dus niet goed weten hoe het werkt.
Misschien snappen ze het 5 minuten later en dan is het dus ook een 
Dag en Doei
|
ja maar arosje van me..
ik bedoelde dat in heel Nederland de ticketbox om 9 uur opengaat maar als je dan zo'n zaakie heb waar ze eerst nog heel jofel hun dingetjes gaan regelen pak je er toch 1 die om 8 uur open gaat

... waar ik me kaarten altijd haal hebben ze aparte kant voor de ticketbox en daar staat altijd iemand(meestal dus geld verdienen door niks te doen maargoed)das zo goed als in heel Nijmegen, dus heb je nooit dat een klant bijvoorbeeld eerst voor het hele gezin sigaretten en lolly's gaat halen, en dat je daarna pas komt... maargoed, als je dan iemand hebt bij de ticketbox die niet weet hoe het werkt dan word ik ook chagerijnig maar komt bij mij nooit voor...
ik heb keertje meegemaakt "hallo mevrouw van de ticketbox ik wil graag met eigen vervoer naar de graafschap, in totaal 4 kaarten"
vrouw: "huh wat, welk vak?"
"vak waar? het uitvak graag"
vrouw: "o kan dat wel"
"ja want ik ben geen superboer?"
vrouw: "en hoe weet ik dat?"
"nou omdat ik hier 4 scc's heb van NEC"
vrouw: "ow en kun je daarop een kaartje halen"
"ja...vier zelfs"
vrouw: "en met eigen vervoer is dus de goedkoopste?"
"ja dat klopt 18.50 en wel beetje opschieten anders is het uitverkocht"
vrouw: "wat het vak?"
"ja het vak"
vrouw: "kun je dan niet ergens anders zitten, kan ik ook een ander vak intikken"
"nee"
vrouw: "even kijken.. moment"
"goed"
vrouw: "sorry hier staat dat er geen kaarten beschikbaar meer zijn"
KUTWIJF

maargoed gelukkig gingen later de kaarten van de combi ook nog in de verkoop dus kon ik wel
dus bij deze heb je gelijk, zij was dom... heel dom...