|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ben ik ook best bereid kritiek te ontvangen...
Dus, dit is je kans.. ik heb je toestemming gegeven.. Ik zal jou niet aanklagen, Spill niet, BW niet.. niemand! Kom op, grijp deze kans en beoordeel me!! Behalve als je van mening bent dat dat niet kan omdat je me niet IRL kent... Maar dan mag je me beoordelen zoals ik op dit forum ben!! Kom op, jullie kunnen het! Grijp deze kans! Een kleine voorwaarde zit er wel aan, met het geven van kritiek in deze topic, machtig je mij om ook kritiek op jou te geven... als dat mogelijk zou zijn dan he...
#2 |
...
|
![]()
Je mag niet meer liegen
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ik lieg nooit...
![]() ![]()
#4 | |
...
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
2 be eerlijk;
je bent me eigenlijk weinig "opgevallen" op het forum. (ik weet eigenlijk niet of dit positief of negatief is). Maar sinds de laatste paar weken, zie ik een verandering in je. Ineens ben je mij opgevallen, en heb ik een bepaald beeld gekregen van "tyskie". Jou naam herken ik nu ook als ik je posts lees. Maar wat jou beeld precies is.. ik zal het proberen ![]() -je gaat discussies niet uit de weg ![]() -je houdt je nog steeds redelijk op de achtergrond, en respecteert de medeforummer (althans de meeste) ![]() -in een heel enkel geval vind ik je iets te ver doordrammen/mierenziften/hoe je het ook wil noemen. Bijv dat topic op feedback nu. Vind ik iets minder, maar misschien is dat wel doorzettingsvermogen ofzo ![]() Verder kan ik me eigenlijk nog steeds weinig van je voorstellen, je bent me nooit echt opgevallen op dit forum. |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() Maar zeg nou zelf, als iemand zo'n grote onzin verkoopt als Koelkast dat doet op Feedback.. dan reageer je toch?
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
- Je hebt een rotkop
![]() - Je doet geen moeite voor je vriendin - Je wilt het laatste woord vaak hebben - je hebt geen respect voor écht voetballiefhebbers, en hun geoelens voor hun vereniging - Je bent in de regel arrogant - Je wilt te geforceerd dure woorden gebruiken - Je kan eindeloos doorzeuren - Ook jij zit veel te vaak op dit forum - Je komt nooit een biertje drinken in Stilburg Da wast, maar ik mag je wel ![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Okay hij mag onzin verkopen, maar juist als iemand dat doet reageer ik maar 1 keer, en maak er niet zo'n discussie van. Gewoon omdat hij het dan niet waard is. Zo iemand wil toch niet verder kijken dan z'n eigen neus, dus heeft het ook totaal geen zin. ![]() |
|
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Kom op zeg, een boete krijgen als je voro de doodstraf pleit? Als je dat al als serieus argument aandraagt dan vraag je om een reactie.. en ik ben niet te beroerd om die te geven hoor... Oja, Bart.. moet ik Hans Dijkstal Jip en Janneke taal gaan spreken?
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#11 |
Trots van het noorden.
|
![]()
ik heb niks kwaad over je te zeggen mijn lul is toch groter als die van jou
![]()
#12 |
|
![]()
Er is al een topic over 'Wat vin je van mij'
Ga daar maar verder posten en kritiek vangen. Anders gaan dadelijk alle leden zo'n topic openen. En dat is niet de bedoeling