Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 February 2003, 22:10   #1
sprewell
Guest

Standaard uiterlijk jongen oordeel dames

Ehm meisjes wat vinden jullie nou belangrijk aan het uiterlijk van een jongen, waar letten jullie op, schone nagels heb ik weleens gehoord enne geen neushaar ehm...tanden enzovoorts.Ben benieuwd.
  Met citaat antwoorden
Oud 12 February 2003, 22:13   #2
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

volgens mij ook kleding, kapsel
voornamelijk inderdaad uiterlijke verzorging, ..
Oud 13 February 2003, 06:19   #3
HAKKE
Guest

Standaard

bijkomende vraag voor de dames,

hoeveel belang hechten jullie aan het uiterlijk van een jongen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 07:10   #4
-Jojanneke-
Guest

Standaard

Ik denk dat zn ogen belangrijk zijn, zo'n leuke twinkeling en ik ben verkocht Verder.. tjah.. kan heel verschillend zijn. Hij hoeft echt niet knap te zijn, gewoon prettig om naar te kijken.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 12:30   #5
appelshampoo
Guest

Standaard

hij moet onder de pukkels zitten(liefst met gele koppen zodat ik lekker kan knijpen), een grote bril hebben, een beugel (liefst buitenboord) heel lang en dun, of heel klein en dik, hij moet hele strakke spijkerbroeken dragen en wibra-overhemden, rood haar hebben, zijn nagels moeten vol met rouwrandjes zitten, en als laatste en belangrijkste: Hij moet niet kunnen zoenen.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 14:20   #6
eneri
Guest

Standaard

voornamelij dat ie zich goed verzorgt, das t belangrijkste. verder vind ik het wel leuk als ie zich n beetje alternatief kleedt, maar neit heel belangrijk. en inderdaad ogen, die doen t m.
en zn eigen uiterlijk, tsja ik val op donker haar in combinatie met lichte ogen. , maar als ie t neit heeft, betekent dat enit dat ik dus niet op m val.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 15:31   #7
Duffie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by annestacia
hij moet onder de pukkels zitten(liefst met gele koppen zodat ik lekker kan knijpen), een grote bril hebben, een beugel (liefst buitenboord) heel lang en dun, of heel klein en dik, hij moet hele strakke spijkerbroeken dragen en wibra-overhemden, rood haar hebben, zijn nagels moeten vol met rouwrandjes zitten, en als laatste en belangrijkste: Hij moet niet kunnen zoenen.
Dat is 'm helemaal!!! NJee, hij moet wel wat hebben, maar niet suoperknap zijn, dat mag natuurlijk, maar die krijg je toch niet vast Dus beetje uitstraling mag best, vooral de ogen zijn belangrijk vind ik...
  Met citaat antwoorden
Oud 13 February 2003, 17:54   #8
SpiNe
Trots van het noorden.

SpiNe's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Citaat:
dan moet je mijn neef eens ontmoeten dat klikt meteen
Oud 13 February 2003, 18:04   #9
lief-heksje
Guest

Standaard

mooi kontje,mooie tanden,mooie ogen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 15:19   #10
Wendovic
AAP

Standaard

Citaat:
er is nix mis met rood haar ok!!!
Oud 17 February 2003, 17:17   #11
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

wa zitten jullie allemaal te zeuren om het uiterlijk ik vindt het innerlijk net zo belangrijk...
Atjeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:24   #12
sk888er
Guest

Standaard

sorry hoor ik vind mensen die op uiterlijk vallen echt zielig. ok je vriend/vriendin moet er wel verzorgd uitzien maar alles gaat toch om innerlijk. ik ben zelf ook nie 1 van de knapste maar mijn vriendin is wel heel erg verliefd op mij.

maar ff straight to tha point mensen die op uiterlijk vallen zijn echt zielig.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:28   #13
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

je kan wel zeggen dat je niet op uiterlijk valt, maar als je iemand op straat ziet lopen die je lelijk vind denk je toch niet echt "laat ik die eens beter leren kennen" om maar n voorbeeld te noemen
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:37   #14
sk888er
Guest

Standaard

nee maar jij gaat toch ook nie op de eerste de beste die je tegen komt op straat naar toe of zie ik da nu verkeerd???
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:40   #15
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by sk888er
nee maar jij gaat toch ook nie op de eerste de beste die je tegen komt op straat naar toe of zie ik da nu verkeerd???
Hallo mevrouw uw uiterlijk viel me op, zou ik u beter mogen leren kennen?:r
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:05   #16
Stapper
Guest

Standaard

volgens mij is het bij dames vooral dat ze toch zoeken naar iemand die hen aandacht geeft en kan onderhouden en dus niet echt om het uitterlijk gaat, maar als ze ongesteld zijn, zoeken ze iemand die meer gespierd is, en der beter uit ziet, dit zit in de genen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:38   #17
Helenaa
Guest

Standaard

Citaat:
rood haar hebben,
Rood haar is lieeeef,, mn vriendje heeft ook rood/orange haar, en dat vind ik heel lief staan.

Een jongen moet zowieso lief eruit zien, ik heb een hekel aan stoere jongens. Hij hoeft echt niet superknap te zijn (mag wel). gewoon goed eruit zien is ook al fantastisch
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 21:54   #18
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by lief-heksje
mooi kontje,mooie tanden,mooie ogen
check, check, check
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 21:57   #19
TheGroovMaster
Über Mensch

TheGroovMaster's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

Citaat:
Originally posted by HAKKE
bijkomende vraag voor de dames,

hoeveel belang hechten jullie aan het uiterlijk van een jongen?
en als je er nou te popi uit ziet.... ?? wat dan, ben je gelijk weer afgeschreven.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 22:43   #20
Queenie
Guest

Standaard

idd geen popi jopies
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 21:22   #21
0Vera
Lid

Standaard

ik ga voor et innerlijk... mooie ogen zijn ook ni erg maar mijn ex-en zijn stuk voor stuk ni superknap maar wel onwijs lief! en daar gaat t ook om.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2003, 08:15   #22
Chesta
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
volgens mij is het bij dames vooral dat ze toch zoeken naar iemand die hen aandacht geeft en kan onderhouden en dus niet echt om het uitterlijk gaat, maar als ze ongesteld zijn, zoeken ze iemand die meer gespierd is, en der beter uit ziet, dit zit in de genen
Goei smoesje, die moet ik onthouden
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 13:04   #23
LifeSucks
Guest

Standaard

Citaat:
shit val ik toch buiten the picture op mij lang en dun na dan en men haren wou ik sowieso nog een keer rood verven dus toch nog doen
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 13:31   #24
DarkUnreal
Bejaard

DarkUnreal's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by sk888er
Je uiterlijk is gewoon je visitekaartje.... Meisjes zullen eerder op een mooie jongen afgaan, dan op een wat minder mooie jongen. Dan kun je hoog of laag springen, maar zo is het heel vaak.
Oud 5 March 2003, 18:46   #25
Miss_Sweetgirl
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkUnreal

Je uiterlijk is gewoon je visitekaartje.... Meisjes zullen eerder op een mooie jongen afgaan, dan op een wat minder mooie jongen. Dan kun je hoog of laag springen, maar zo is het heel vaak.
ja maar dat is andersom ook zo
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 19:08   #26
The6thgate
Lid

The6thgate's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl

yep idd. tis gewoon uiterlijk beoordelen en dan beter leren kennen. tenminste, als je iemand zoekt als je op stap bent gaat het zo
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 19:27   #27
Rijntje
Guest

Standaard

eerste aanzigt is altijd het uiterlijk, gewoon leuk verzorgt, haar moet zitten leuke kleding. maar het belacngrijkste is dat het gewoon moet klikken, met innerlijk moet je teminste leven. innerlijk overheerst dus vaak
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2003, 20:26   #28
DarkUnreal
Bejaard

DarkUnreal's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Miss_Sweetgirl

dat had ik er wel ff bij kunnen zetten
Oud 5 March 2003, 22:19   #29
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

ik vind in een relatie innerlijk ook echt veruit het belangrijkst
en verder aan hoe hij eruit ziet. een gezicht waar ik graag ik kijk. oprecht gezicht. Eerlijke mooie ogen. moet wel uitstraling hebbben...
da's ut belangrijkst. verder maakt uiterlijk nie uit... mijn vriendjes zagen er allemaal verschillend uit..
Zoveel maakt het mij dus uit. bijna niets..
natuurlijk vind ik uiterlijk ook wel belangrijk, maar als het verder gaat met liefde, dan heeft dat mooie koppie van em er niets meer te maken

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 12:43   #30
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by linnea
ik vind in een relatie innerlijk ook echt veruit het belangrijkst
en verder aan hoe hij eruit ziet. een gezicht waar ik graag ik kijk. oprecht gezicht. Eerlijke mooie ogen. moet wel uitstraling hebbben...
da's ut belangrijkst. verder maakt uiterlijk nie uit... mijn vriendjes zagen er allemaal verschillend uit..
Zoveel maakt het mij dus uit. bijna niets..
natuurlijk vind ik uiterlijk ook wel belangrijk, maar als het verder gaat met liefde, dan heeft dat mooie koppie van em er niets meer te maken
jij spreekt jezelf echt 10 keer tegen in een paaar zinnen.

Ik denk dat uioterlijk wel degelijk Zeer veel uitmaakt Dat kan je wel gaan ontkennen maar het is het eerste waar je op let. Ik zal eerlijk gezegd niet zo snel op een dik iemand afstappen.

Als je zegt het innerlijk is belangrijk, dan heb je het over een fase hierna. Je leert dan iemand kennen en dan wordt innerlijk belangrijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 14:18   #31
psychobunny
Guest

Standaard

uiterlijk is voor mij minder belangrijk dan het innerlijke,want wel heel belangrijk is,is gewoon de aantrekkingskracht
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2003, 20:10   #32
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

jij spreekt jezelf echt 10 keer tegen in een paaar zinnen.

Ik denk dat uioterlijk wel degelijk Zeer veel uitmaakt Dat kan je wel gaan ontkennen maar het is het eerste waar je op let. Ik zal eerlijk gezegd niet zo snel op een dik iemand afstappen.

Als je zegt het innerlijk is belangrijk, dan heb je het over een fase hierna. Je leert dan iemand kennen en dan wordt innerlijk belangrijk.
Ik zeg toch ook dat het om twee verschillende fases gaat, maar het is wel waar dat ik eerder zal afstappen op iemand die ik er leuk uit vind zien. Maar ook waar dat ik niet iemand meteen zal beoordelen op hoe hij eruit ziet..
als jongen op me afkomt, en ik vind em nie onwijs knap, dan ben ik niet meteen afgeknapt. Dat niet. Maar als het gaat over op iemand afstappen...

missed me?
Linnea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2003, 15:03   #33
Karliene
Guest

Standaard

* Ik let op snorharen Dat vind ik echt fout!
* Ik kijk of hij een oorbel heeft (pff, afknapper!!..)
* Of z'n haar een beetje in model zit (het mag best soms warrig zijn enzo..het kan niet elke dag feest zijn tenslotte, maar geen vies haar en rechtovereind staand haar bitte.. )

Etc. etc.

Waar ik niet op let zijn voeten...
Vind ik totaal niet belangrijk..
  Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2003, 09:13   #34
chiwawa
Guest

Standaard

het uiterlijk is niet het belangrijkste maar je kijkt er toch naar
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 14:32   #35
happy_girl
Guest

Standaard lekkur

Lekkurhr kontje en zwart haar en mooie donkere ogen niet dik niet dun dus eigenlijk mollig vind ik wel lekker.
Maarrrrrrr ik vind vooral het innerlijk belangrijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 18:11   #36
appelshampoo
Guest

Standaard

nu serieus:

Ik vind het wel leuk als hij iets langer (donker) haar heeft
liefst kaaklengte
En een beetje groot en niet mager, magere jongens zijn niet leuk !
  Met citaat antwoorden
Oud 17 May 2003, 21:54   #37
wocky
Storend Lid

wocky's Avatar

Standaard

Het is een totaalpakket waar je op een gegeven moment op valt....en das voor jou gewoon perfect ongeacht iemand knap/lelijk of weet ik veel is
Oud 18 May 2003, 09:22   #38
Duffie
Guest

Standaard

als ik mag kiezen: zwart haar, blauwe ogen, iets groter dan ik, beetje gespierd (niet zo'n slapjanus), beetje bruin , dit vooral niet: hij moet onder de pukkels zitten, een grote bril hebben , een beugel (liefst buitenboord) heel lang en dun, of heel klein en dik, hij moet hele strakke spijkerbroeken dragen en wibra-overhemden, rood haar hebben, zijn nagels moeten vol met rouwrandjes zitten, en als laatste en belangrijkste: Hij moet niet kunnen zoenen. maar alsie lief is en een beetje zen eigen verzorgd vinnik et al goed. dees is tuurlijk een droomjongen, die je niet makkelijk vind. ik heb liver een iets minder mooie jongen dan een onbeschofte.
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels