|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ehm meisjes wat vinden jullie nou belangrijk aan het uiterlijk van een jongen, waar letten jullie op, schone nagels heb ik weleens gehoord enne geen neushaar ehm...tanden enzovoorts.Ben benieuwd.
|
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
volgens mij ook kleding, kapsel
voornamelijk inderdaad uiterlijke verzorging, ..
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
bijkomende vraag voor de dames,
hoeveel belang hechten jullie aan het uiterlijk van een jongen? |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat zn ogen belangrijk zijn, zo'n leuke twinkeling en ik ben verkocht
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
hij moet onder de pukkels zitten(liefst met gele koppen zodat ik lekker kan knijpen), een grote bril hebben, een beugel (liefst buitenboord) heel lang en dun, of heel klein en dik, hij moet hele strakke spijkerbroeken dragen en wibra-overhemden, rood haar hebben, zijn nagels moeten vol met rouwrandjes zitten, en als laatste en belangrijkste: Hij moet niet kunnen zoenen.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
voornamelij dat ie zich goed verzorgt, das t belangrijkste. verder vind ik het wel leuk als ie zich n beetje alternatief kleedt, maar neit heel belangrijk. en inderdaad ogen, die doen t m.
en zn eigen uiterlijk, tsja ik val op donker haar in combinatie met lichte ogen. , maar als ie t neit heeft, betekent dat enit dat ik dus niet op m val. |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
mooi kontje,mooie tanden,mooie ogen
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
AAP
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#11 |
Amanda
|
![]()
wa zitten jullie allemaal te zeuren om het uiterlijk ik vindt het innerlijk net zo belangrijk...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
sorry hoor ik vind mensen die op uiterlijk vallen echt zielig. ok je vriend/vriendin moet er wel verzorgd uitzien maar alles gaat toch om innerlijk. ik ben zelf ook nie 1 van de knapste maar mijn vriendin is wel heel erg verliefd op mij.
maar ff straight to tha point mensen die op uiterlijk vallen zijn echt zielig. ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
je kan wel zeggen dat je niet op uiterlijk valt, maar als je iemand op straat ziet lopen die je lelijk vind denk je toch niet echt "laat ik die eens beter leren kennen" om maar n voorbeeld te noemen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
nee maar jij gaat toch ook nie op de eerste de beste die je tegen komt op straat naar toe of zie ik da nu verkeerd???
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
volgens mij is het bij dames vooral dat ze toch zoeken naar iemand die hen aandacht geeft en kan onderhouden en dus niet echt om het uitterlijk gaat, maar als ze ongesteld zijn, zoeken ze iemand die meer gespierd is, en der beter uit ziet, dit zit in de genen
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Een jongen moet zowieso lief eruit zien, ik heb een hekel aan stoere jongens. Hij hoeft echt niet superknap te zijn (mag wel). gewoon goed eruit zien is ook al fantastisch ![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
idd geen popi jopies
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
ik ga voor et innerlijk... mooie ogen zijn ook ni erg maar mijn ex-en zijn stuk voor stuk ni superknap maar wel onwijs lief! en daar gaat t ook om.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Bejaard
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
eerste aanzigt is altijd het uiterlijk, gewoon leuk verzorgt, haar moet zitten leuke kleding. maar het belacngrijkste is dat het gewoon moet klikken, met innerlijk moet je teminste leven. innerlijk overheerst dus vaak
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Bejaard
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 |
athanatos
|
![]()
ik vind in een relatie innerlijk ook echt veruit het belangrijkst
en verder aan hoe hij eruit ziet. een gezicht waar ik graag ik kijk. oprecht gezicht. Eerlijke mooie ogen. moet wel uitstraling hebbben... da's ut belangrijkst. verder maakt uiterlijk nie uit... mijn vriendjes zagen er allemaal verschillend uit.. Zoveel maakt het mij dus uit. bijna niets.. natuurlijk vind ik uiterlijk ook wel belangrijk, maar als het verder gaat met liefde, dan heeft dat mooie koppie van em er niets meer te maken ![]()
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik denk dat uioterlijk wel degelijk Zeer veel uitmaakt Dat kan je wel gaan ontkennen maar het is het eerste waar je op let. Ik zal eerlijk gezegd niet zo snel op een dik iemand afstappen. Als je zegt het innerlijk is belangrijk, dan heb je het over een fase hierna. Je leert dan iemand kennen en dan wordt innerlijk belangrijk. |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
uiterlijk is voor mij minder belangrijk dan het innerlijke,want wel heel belangrijk is,is gewoon de aantrekkingskracht
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
athanatos
|
![]() Citaat:
als jongen op me afkomt, en ik vind em nie onwijs knap, dan ben ik niet meteen afgeknapt. Dat niet. Maar als het gaat over op iemand afstappen...
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
* Ik let op snorharen
![]() ![]() ![]() * Ik kijk of hij een oorbel heeft (pff, afknapper!!..) * Of z'n haar een beetje in model zit (het mag best soms warrig zijn enzo..het kan niet elke dag feest zijn tenslotte, maar geen vies haar en rechtovereind staand haar bitte.. ![]() Etc. etc. Waar ik niet op let zijn voeten... Vind ik totaal niet belangrijk.. |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
het uiterlijk is niet het belangrijkste maar je kijkt er toch naar
|
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Lekkurhr kontje en zwart haar en mooie donkere ogen niet dik niet dun dus eigenlijk mollig vind ik wel lekker.
Maarrrrrrr ik vind vooral het innerlijk belangrijk. |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
nu serieus:
Ik vind het wel leuk als hij iets langer (donker) haar heeft ![]() liefst kaaklengte En een beetje groot en niet mager, magere jongens zijn niet leuk ! |
![]() |
![]() |
#37 |
Storend Lid
|
![]()
Het is een totaalpakket waar je op een gegeven moment op valt....en das voor jou gewoon perfect ongeacht iemand knap/lelijk of weet ik veel is
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
als ik mag kiezen: zwart haar, blauwe ogen, iets groter dan ik, beetje gespierd (niet zo'n slapjanus), beetje bruin
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |