Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 19 May 2003, 16:45   #1
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
de school mag dat inderdaad best, maar ik vind het goed genoeg als dat alleen in de onderbouw gebeurt. Vanaf het moment dat je je profiel kiest, vind ik het niet nodig om vakken die eigenlijk bij een bepaald profiel horen, toch nog verplicht te stellen. Je kiest dan toch voor je profiel! En als ze je profielkeuze aan jezelf overlaten, vinden ze dus dat je oud genoeg bent om zelf je vakken te kiezen. Dus het argument dat je ngo neit oud genoeg bent om ANW uit je pakket te laten, slaat nergens op.
ik zeg niet dat je niet oud genoeg bent, ik zeg gewoon dat de school voor jou beslist dat je wat algemener onderwijs krijgt. Natuurlijk zou je die keuze ook zelf kunnen maken maar in mijn geval zou daar dus echt niets van komen. en das puur persoonlijk natuurlijk maar ik denk dat veel scholieren wel zo'n zelfde instelling hebben.
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels