|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
zijn er hier nog mensen die daar last van hebben
bij mij zijn er altijd een paar mensen die posten in mijn gb van supporting the backwards man you are indeed ugly...prefetic what you write in your news Posted on 20.04.2003 15:53 by onnozel kuttekind dat je bent / http://partyanimal.be/marliezjeuhe / E-mail: kuttekind@hotmail.com verwijder Hahaha god damn u ugly how come u so ugly Posted on 18.04.2003 18:11 by The Backwards Man / E-mail: backie@hotmail.com lelijk mens hoe da gij aan een lief geraakt snap ik toch niet! lelijk mens! Posted on 30.03.2003 10:54 by lelijke mense hater / http://LookNmeet.com/goor wijf / E-mail: hater@hotmail.com still ugly! irriteer u toch maar aan de commentaar dat de mensen zeggen hoor. ze hebben groot gelijk! vies!!!!! Posted on 10.05.2003 15:25 by anoniem skatestertje / http://easyASL.com/skateteefjeukje / E-mail: ben_ni_zo_stom@hotmail.com shit oh man gij zijt echt zo stom Posted on 04.05.2003 00:24 by aze / E-mail: fydhj@hotmail.com zijn er geen manieren om achter de pi van die mense te kome? ik vin da echt ni tof meer... kwou dak ze kon terug pakke op de een of andere manier maja :s lukt ni bepaald goe as ze ne valse site en een vals emailadres opgeve :s HELP |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Waarom trek je je hier iets van aan?
![]() Ze moeten toch ergens hun frustaties kwijt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
niets van aantrekken.. het zijn gewoon een stelletje zielige mensen
|
![]() |
![]() |
#4 |
Nerd
|
![]()
mailtje sturen naar de mensen van die profiel site
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
als je het kan, kijken of het allemaal van hetzelfde ip komt en dan vragen of de systeembeheerder hem/hun een permanente ban kan geven voor het uitschelden van een mooi lief meisje
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
meis, trek het je niet aan, er zijn veel jaloerse mensen op deze wereld...
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
tis echt gewoon 1 zielige kerel die oftewel andere mensen aanspoort om ook dinges te posten oftewel komt em elkes keer trug en doet em alzof hij iemand anders is....
het blijft zielig vind ik |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ip vastkrijge gaat niet.. lnm wil ze niet meer vrijgeven ofzo..
|
![]() |
![]() |
#12 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Bij het internet bedrijf krijg je D8 ik alleen nog ip adressen als je sereus bedreigt word. Maar je kan als het jou gastenboek is wel de berichten deleten of veranderen. Dat doet mn pa altijd als er tegen supporters gaan kankeren in zijn Utrecht gastenboek
![]()
![]() |
#13 |
-
|
![]()
Ach... niet aantrekken meid...
Ik heb ook last van scheld-posts... tegenwoordig weer wat beter... Maar je komt het soms tegen jah ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 |