|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2951 |
Guest
|
![]()
- ik vanmorgen geslaagd ben voor me theorieexamen
![]() - precies de helft was gezakt - ik 3 fout had - waarvan 2 doordat ik zat te klote nmet de knopjes omdat ik iets wilde verbeteren en daardoor te laat was ![]() - ik vind dat het wjd-topic maar matig loopt, zo wordt het natuurlijk nooit wat met dat record ![]() |
![]() |
![]() |
#2952 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Feli anke ![]() ![]() - Ik net inlogde op msn? - degene voor mij Korfbal24@hotmail.com had? - Ik net heb gehoord dat ik stage-plek heb ![]() - Anke gelijk heeft? - Er slechts matig wordt gepost - Dat meetingverhaal waarmee ik platgemaild ben best hier had gekund? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2953 |
Guest
|
![]()
- Anke gefeliciteerd
![]() - ik 12 juni voor de tweede keer op ga? ![]() - ik dat best in een keer moet kunnen halen - mijn eindexamens tot nu toe wel goed gingen ![]() - we gisteren NE en EC1,2 hadden - je na 2× 3 uur wel gaar bent - het net als vandaag GS wel veel schrijfwerk was - het alle 3 wel voldoendes zijn als ik het zo nakijk - NE en GS ruim voldoende ![]() Laatst aangepast door Ar-Tuur : 20 May 2003 om 13:36 |
![]() |
![]() |
#2954 |
Guest
|
![]()
SUCCES, TUURTJE!! Straks zitten we nog steeds op leerlingen, terwijl iedereen studeert
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2955 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Hehe troost tuurtje ik ga 11 juli voor de derde keer op ![]() ![]() Anke gefeliciteerd ![]()
![]() |
![]() |
#2956 |
klopt
|
![]()
feli anke
![]() wanneer praktijk?
![]() |
#2957 |
Guest
|
![]()
ooooooooh vlinder is een foto aan de moer.
droom maar verder slaap maar doer. ![]() - dit een liedje mp3tje is wat ik ooit van bertje kreeg met msn? ![]() - alleen ik en Hugo online zijn in mijn msn? ![]() - die ![]() ![]() - "Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-Nrg Remix)" wel een geinig ietsie is? ![]() - het pas kwart over 12 is en iedereen al gaat slapen hier? ![]() - absurd ![]() - donderdag zuipen met zowizo remmie, en vast ook wel basje en mark en judith en lizz. ![]() - remmie dan wel zijn dig cam mee zal nemen neem ik aan ![]() - ![]() - ik er achter gekomt ben dat ik wel erg vaak smilies gebruikt? ![]() ![]() ![]() - duitser morgen ff gebeld moet worden ![]() - vandaag best rot wind was maar de bomen in het bos voor t meest die tegenhielden en phitje toen lekker relaxxxx door kon trappe? ![]() - Fintelligens - Kaikki Peliin ook wel een geinig nummer is? ![]() - als je dat nummer omgedraaid afspeelt een nederlands nummer zal horen? ![]() - het namelijk fins is? ![]() - de Finse top20 er echt vet anders uitziet dan de rest in Europa? ![]() - daar Don Johnson en Darude gewoon meedraaien in de top10 ![]() ![]() ![]() - 50 cent de eerste normale single is daar die wij kennen en op plaatst 13 staat ofzo? ![]() - the Rasmus - First day of my life wel een topper is daar? ![]() - dit Oizo praktijken beginnen te lijken? - ik niet zo koel mag doen als onze grote vriend en dus maar snel stoppiestop? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2958 |
klopt
|
![]()
-ik na enkele speciaalbiertjes nu toch echt een tukje ga doen?
ja enkele bon? ![]() ![]()
![]() |
#2959 |
Guest
|
![]()
- ik een Engelse business letter moet schrijven
- ik geen zin heb - koppijn - het dus nie echt opschiet - kook nog n presentatie moet voorbereiden voor morgen (ook Engels) - ik heel veel medelijden heb met mezelf - iki jullie weer dank voor de felicitaties ![]() - ik Tuur heel veel suc6 wens bij zn verdere examens - ik me afvraag waar tankie op gezakt is bij zn praktijk de 1e 2x? - je echt de raarste dingen hoort, waar mensen al nie op zakken - ik zo niet eens meer durf ![]() ![]() -mn vader al de hele dag aant gitaar spelen is - de hele tijd het zelfde liedje erg irritant is - hij er nog limburgs bij loopt te zingen ook ![]() |
![]() |
![]() |
#2960 |
Guest
|
![]()
:respect: voor Anke haar Pa
![]() |
![]() |
![]() |
#2961 |
Guest
|
![]()
- ik iedereen van harte bedank voor de hartverwarmende steunbetuigingen
![]() - ik zonet Engels had - dat ook wel aardig te doen was en ik het waarschijnlijk redelijk netjes gemaakt heb ![]() - ik trots ben op mezelf - dit namelijk post 200 of 201 is van mijn hand in het WJD topic ![]() - vanavond Celtic - Porto is in de UEFA Cup finale - ik wel hoop dat Celtic gaat winnen - ik op de een of andere manier die club leuker vind dan Glasgow Rangers - de supporters ook wel oke zijn geloof ik ![]() |
![]() |
![]() |
#2962 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() 2e keer stond ik verkeerd voorgesorteerd, en toen ik van baan wisselde reed ik een vrachtwagen klem ![]() (altijd leuk afrijden midden in de spits... ![]()
![]() |
![]() |
#2963 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Remko een gevaar op de weg zal zijn als hij dus zijn rijbewijs uiteindelijk haalt? ![]() - ![]() - sorry kerl. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2964 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() De eerste keer afrijden was gewoon helemaal een ramp, de tweede keer deed ik alles goed totdat ik moest invoegen op stilstaande rij, en dus die vrachtwagen ff klem zette.... ![]()
![]() |
![]() |
#2965 |
Guest
|
![]()
ik sta in de arnhemse gelderlander zegt ne stiefpa
uitvak vitesse-nec naast vites op sbs spandoek joy ga es ff voor me kijken |
![]() |
![]() |
#2966 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2967 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2968 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2969 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2970 |
Super Lid
|
![]()
Maar Mark, een krant is bedoeld voor de verkoop dus ze zullen jou er toch nooit in zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2971 |
Guest
|
![]()
-ik er weer ben??
![]() |
![]() |
![]() |
#2972 |
Guest
|
![]()
-ik jarig ben
![]() |
![]() |
![]() |
#2973 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2974 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2975 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2976 |
Guest
|
![]()
- ik theo alvast veel succes wens bij zn 3e poging
![]() - en mug mij zonet zwaar aangevallen heeft ![]() - ik nu vet jeuk heb ![]() - ik vanaaf dumb and dumber heb gezien ![]() - we best wel hebben gelachen hehe |
![]() |
![]() |
#2977 |
Guest
|
![]()
WJD..
Ik zojuist weer 30 euro-tjes verdient heb? Ik oa weer mensen in Heiloo moest bellen? En wel dhr. of mevr. W.B. Van der Meer? Aan het Vredenoord 20? 1852 WB Heiloo? Ik me afvraag hoeveel liters de heren Verzijde en De Wit achterover hebben geslagen? ![]() Ik beide heren nog niet gehoord heb? ![]() Laters!! |
![]() |
![]() |
#2978 |
Guest
|
![]()
- genoeg liters.
![]() - we wel tot de conseclusiess kwamen dat het we pauper is dat men hier op het forum bar een SPORT forum meeting wil, maar dat als er 1 komt men niet komt vanwege geld of ouders of werk ofzo... pppffff wat is dat nou voor smoes ![]() - Rem en ik gewoon de Hardcore Sportforum NERDS zijn en wel mooi een nieuwe vriendin hebben ![]() - ze denkt dat ik fancy remmie? ![]() - ik eerder haar fancy? ![]() ![]() - tja, die fotows die online kome strax wel erg dom en pauper en kansloos zijn? ![]() ![]() - onze LAURAAA ook natuurlijk op de fooootoooot sttaat? ![]() - we bij haar volgende bezoek in Holland gaan rondleiden? ![]() - ik het ideej had dat ze Remmie aantrekkelijker vond? ![]() - dat vooral zou komen doordat ze dacht dat ik BI ben? ![]() - ![]() - Anke makkelijk had kunne komen? - we om 10 voor 4 de LAX in gingen? - we nu pas thuis zijn? - remmie meteen doorging naar zn werk? ![]() - ![]() - dit nu echt de allerlaatste meeting is die ik op touw heb proberen te brengen? - namelijk enkel remmie tegenwoordig komt en verders no-one? ![]() - rempje wel lekker is natuulijk, maar daar niet van. Met remmie meet ik dan nog wel lekker vaak natuurlijk maar de rest ken depot op ![]() ![]() - Laura toch best wel een leuke engelse is? ![]() - we anders allang al de trein gepakt hadden? ![]() - het me nix zou verbazen als remmie snel weer terug naar haar ging toen ik eenmaal in de trein zat? ![]() - ik volgens haar Remmie niet teveel moet aanmoedigen? ![]() ![]() - hij dr vanzelf dient achter te komen of hij wel echt klaar voor mij is? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2979 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -het idd kansloos lache was vandaag in A'dam?? ![]() -we in totaal denk wel 2 pitchers de man op hebben?? ![]() -of wel meer denk ik... ![]() - ![]() -ik nog een papiertje van Laura heb in mijn binnenzak met allemaal onzin er op?? -ik door haar te laat op mijn werk kwam?! ![]() -dat niet zo heel erg was?? -ik op deze manier meer tijd had om te ontnuchteren?? -ik eigenlijk al kapot was toen ik moest beginnen met werken?? -het nog eens barstens druk was?? -ik zowaar amper fouten heb gemaakt 8er de bar met mijn dronken kop?? ![]() -IK ALWEER MET POOLEN VAN STEFFIE HEB GEWONNEN?? ![]() -deze keer met 3-2... ![]() -ik nu de fotos ff ga bekijken... ![]() -daaaaaamn HOE kansloos hehe... ![]() -ik morgen wel ff wat online ga pleuren?? ![]() -Steffie en ik de NERDS zijn van het forum?? ![]() ![]() ![]() -nu me nestje in... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2980 |
Nostalgisch lid
|
![]()
BART! Hulde voor je avatar :respect:
Alfred J. Kwak is echt jeugdsentiment ![]()
![]() |
#2981 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2982 |
Guest
|
![]()
-Led Zep. echt ***** goed is
|
![]() |
![]() |
#2983 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je je toch niet hebt teruggetrokken? het kaartje nog steeds in me kluisje ligt ik je wel rond 1843 in roosendaal zie, voor het geval ik je niet meer spreek |
|
![]() |
![]() |
#2984 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2985 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dit toch best wel pittig hoeveelheidje is? ![]() - we volgens mij ook wel meer dan 2 pitchers de man op hadden gister? ![]() - wat is Lambretta ook alweer remco? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2986 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik net uit mijn nest gebeld werd? - Door mijn beste vriend? - Hij zowat alleen maar zei dat ie 'straks even langs kwam rijden'. - Ikke zo: rijden? Met de fiets? - Nee, ik heb mijn rijbewijs gehaald ![]() - Ik helemaal vergeten was dat ie vandaag op moest ![]() - Ik gewoon in Roosendaal ben maandan markos ![]() - We naar het Vast en Goed-stadion(netje) gaan? - En bier drinken ![]() - Mark helaas nie tot zo laat kan ![]() - Stef niet moet zeuren? - Hij nl óók geen tijd vrij maakt voor Roosendaal maandag? - Hij niet maandag met een meeting voor donderdag moet komen? - Hij moet begrijpen dat mensen hun eigen planning hebben? ![]() ![]() - Remco zijn kaart op de bus zit? - Ik voor hem hoop dat ie m op tijd heeft ![]() - Hij DUS zondag komt rellen in min of meer mijn stadje? ![]() - Ik hoop dat mijn huis buiten schot blijft? ![]() - De heren de Wit en Verzijde het dus gezellig hebben gehad gisteren? - Het vast niet zo kicks was als met Hugo de droogkloot erbij? ![]() - Ik wél naar die sportmeeting kom? - Mits ik tijd heb? - Dit een Oizo-Journaal lijkt? - Ach, oizo.. die goeie ouwe tijd ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2987 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2988 |
Guest
|
![]()
3000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2989 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2990 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2991 |
Guest
|
![]()
WJD
- Ik heeeeeeeeeeeeel erg lang een Alfred Jodocus Kwak als knuffel heb gehad ![]() |
![]() |
![]() |
#2992 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() WJD.. -De turtles voor mij ook jeugdsentiment zijn -Ik zelfs een turtle tandenborstel had ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#2993 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik het HET cassettebandje ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2994 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() Ik zal eens kijken of ik hier nog wat banden heb liggen, ik had ook een trui en t-shirt (zelfs een sleutelhanger, had me opa gemaakt en me oma had het sjaaltje gebreid ![]() ![]() Stickers op de auotramen plakken mocht ik nooit ![]() haha waar gaat dit over ![]()
![]() |
![]() |
#2995 |
Guest
|
![]()
Ik heb alle bandjes van Alfred J. Kwak
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2996 |
Guest
|
![]()
Tja Alfred... weet niet wat ik ervan moet vinden
ik keek wel altijd naar de avonturen in Groot Waterland en heb zelfs afleveringen op cd staan, maar waarom moest Alfred nou een zwarte vriendin heben die nog al(WINNIE) ![]() Waarom zit er een (a)DOLF in de serie met z'n kraaienpartij ![]() Een eend met een mol als vader, pillen slikkende tegenstanders bij de hardloop wedstrijden ik vind het allemaal heel raar voor die kinders |
![]() |
![]() |
#2997 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2998 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Kan toch niet he mensen? |
|
![]() |
![]() |
#2999 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3000 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Dolf was een nepkraai!
hebben jullie Afred vanmorgen nog zien golfen? ![]()