Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 May 2003, 10:51   #4
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

nog zo een badslipper die er blijkbaar een hobby in ziet om mensen te vervelen. Als de crew het andersom doet is het huis (forum) te klein en wordt er dus lekker met 2 maten gewogen.

Wat ik gisteren geleerd heb is dat op aan de bar alles onzin is en dus echt ALLES met 3 pakken zout genomen moet worden en dat op MSN echt alles mag.

Dit is een TROL en een FLAME topic en zou dus moeten worden verwijderd + een waarschuwing naar de topic starter omdat hij trolled en en een FLAME topic opend.

Ik ga dat niet uitvoeren omdat ik dan de deur open zet om in te trappen voor een nieuwe golf kan kritiek van een selcte groep mensen op dit form die ik geen selecte groep mag noemen omdat ze dan met de hele niet bestaande groep massaal gaan verdedigen dat ze geen groep zijn iets wat goed lukt want samen staan ze sterk natuurlijk

een functie bekleden en dan zou dit niet mogen, nou nou ik dank u zeer ik heb blijkbaar een zeer belangrijke functie.

Goed dat je nog wel even vermeld dat mensen ook uitspraken uit kunnen lokken want dat is hier wel degelijk het geval. mensen kunnen het krijgen zoals ze het hebben willen. duwen ze mij in het hokje arogante uber student dan neem ik hier graag in plaats en kunnen ze het krijgen ook.

Notaire aan dit verhaal is dat mijn uitspraken verboden zouden moeten zijn bijgaande de functie die ik binnen dit forum bekleed ik wel een schriftelijk bewijs van goed gedrag bezit en volledig erkend jeugdleiding ben bij scouting nederland. 2 zaken die voor de rest van nederland getuigen dat ik een goed burger ben.

voor de rest en

Berichting Regels