|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#11 |
|
Guest
|
WJD..
- Ik net uit mijn nest gebeld werd? - Door mijn beste vriend? - Hij zowat alleen maar zei dat ie 'straks even langs kwam rijden'. - Ikke zo: rijden? Met de fiets? - Nee, ik heb mijn rijbewijs gehaald ![]() - Ik helemaal vergeten was dat ie vandaag op moest ![]() - Ik gewoon in Roosendaal ben maandan markos ![]() - We naar het Vast en Goed-stadion(netje) gaan? - En bier drinken ![]() - Mark helaas nie tot zo laat kan ![]() - Stef niet moet zeuren? - Hij nl óók geen tijd vrij maakt voor Roosendaal maandag? - Hij niet maandag met een meeting voor donderdag moet komen? - Hij moet begrijpen dat mensen hun eigen planning hebben? ![]() ![]() - Remco zijn kaart op de bus zit? - Ik voor hem hoop dat ie m op tijd heeft ?- Hij DUS zondag komt rellen in min of meer mijn stadje? ![]() - Ik hoop dat mijn huis buiten schot blijft? - De heren de Wit en Verzijde het dus gezellig hebben gehad gisteren? - Het vast niet zo kicks was als met Hugo de droogkloot erbij? - Ik wél naar die sportmeeting kom? - Mits ik tijd heb? - Dit een Oizo-Journaal lijkt? - Ach, oizo.. die goeie ouwe tijd ![]()
|
|