|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3001 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3002 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3003 |
Guest
|
![]()
de spannendste avontuur was toch echt wel dat ie met Professor Paljas opgesloten zat in de piramide en dat ie ging ijlen omdat ie allemaal grote blokken op zich zag komen...
Daar heeft JoY vaak naar over gedroomd... |
![]() |
![]() |
#3004 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3005 |
Guest
|
![]()
-30 jaar geleden: GAE-Roda 11-1
![]() -ik morgen moet gaan ballen?? -dit met het team van markie is?? -ik dus weer eens in het schandelijke wit-rood-wit aan zal moeten treden?? ![]() -ik nu ff mijn tas ga pakken, omdat ik al om 9 uur wegmoet?? ![]() - ![]() -ik morgen ongetwijfeld weer eens met te veel op en ontzettend brak op mijn werk aan zal komen?? ![]() -er zondag ook niet uitgerust kan worden?? -ik dan om 10 uur uit mijn bedje zal rollen?? -pffff...nu maar ff wat uurtjes liggen... -toedels ![]() |
![]() |
![]() |
#3006 |
Guest
|
![]()
*gaap*
-we toch in een raptempo zijn teruggereden vanuit ORtterdam ziet ik zo -gozer uit de bus op het eind lichte vorm van epilepsie aanval kreeg -dat niet echt fijn was om te zien -Het idd, zoals Arie al smste, wel een gezellige feestje was(Y) -ondanks mijn gekneusde poot, omdat ik van me knol was gevalle... -ik had toch me nikes maar aangedaan ipv van me kisten maar arie -waar stond je ergens dan? ik heb tijdje rechts bijna achter gestaan, en nog keer volgens mij echt pal in het midden owww kijk nu komen de herinneringen weer! ik heb ook nog 2 gozers uit elkaar getrokkken, hadden ruzie een was oor utrecht ander voor ajax... ik zei iets van "kerels, doe nou ff... je bent hier om te feesten, morgen begint het weekend echt dan mag je weer vechten voor je club..." ![]() -ik nu toch echt moe ben, en om 14:30 weer moet werken -ik dus wat ga eten, drinken, fruit en naar bed -kindernet over 6 minuten begint ![]() -mijn bed is ff belangrijker daag(Y) |
![]() |
![]() |
#3007 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3008 |
klopt
|
![]()
-ik zowaar een kaartje heb voor morgen twente-ajax?
![]() -prima zaak
![]() |
#3009 |
Guest
|
![]()
Wjd
-ik nog een wijf met "Kerkrade" op d'r trui zag lopen |
![]() |
![]() |
#3010 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3011 |
Guest
|
![]()
- de P8 gisteren wel weer leuk was
- het ook wel laat werd - we tot het einde bleven en daarna nog interessante conversaties gevoerd hebben - ik nu wel behoorlijk brak ben. Dit niet is omdat ik teveel gedronken heb -ik dinsdag vakantie heb na mijn laatste eindexamen ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3012 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar waar was jij toen Art of Fighters(die wauzen in oranje pakken en die maskers) er waren? Dat was me ff een partij hardgaan zeg ![]() Aardige gasten die ons voor MC laten spelen, zelf ineens op die vloer hard lopen gaan en vooral veel schreeuwen en de rest ![]() En ze flikkerde nog allemaal zooi zoals t-shirts, cd's posters en nogmeer pleuriszooi het publiek in. Had je ook nog een mooi postertje gehad zoals ik ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3013 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en idd Art of Fighters ging idd ff kei hard... in t begin dacht ik ff van "ja hoor", had ook pijn aan me poot... maar dat was ik na 7.5 minuut wel vergeten. |
|
![]() |
![]() |
#3014 |
Guest
|
![]()
-ik me afvraag waar markie blijft??
![]() -hij onderweg naar huis 2x op zijn bek is getiefd?? ![]() -met fiets en al... ![]() -hij er ongedeerd vanaf kwam?? ![]() -hij nog ging chinezen met zijn lamme harses?? -ik vrij zat thuis kwam?? -heh Bon?? ![]() -ik beetje de avond heb zitten nixen en uitrusten?? ![]() -tsja... ![]() -ik nu eens wat ga eten?? -ik dat namelijk nog niet echt had gedaan vandaag?? -ik het liefste in mijn bed wil gaan liggen...?? -ik nog tot 5 uur moet werken?? ![]() -en dan om 10 uur weer op... ![]() -ik eigenlijk niet zo moet zeuren?? -ik bon ff de groetjes en de kusjes doe?? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3015 |
Guest
|
![]()
de onderkant van mn haar rooooooooooooooze is
|
![]() |
![]() |
#3016 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik nu echt uitgeslapen ben -gister dacht ik toch dat dat niet meer zou voorkomen -ik vannacht ff van hier naar de stad lopen om sigaretten te halen(= +/- 4 minuten lopen) -ik me toch portie zeik en zeiknat was ![]() -NEC wel van zwolle MOET winnen straks... -ik remco ook ff de groetjes en kusje doe ![]() ![]() enuuh Anke ---> foto ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3017 |
klopt
|
![]()
-mn kaartje twente-ajax ineens toch neit door gaat?
![]() -nja, ben toch te brak om 2 uur op mn poten te staan en dan ook nog te zingen ![]() -ik echt te bezopen was vannacht weer es? ![]() -t een prima nachtje was? ![]() -ik sinds gistermiddag ook weer vrijgezel ben? ![]() -jeej ![]()
![]() |
#3018 |
Guest
|
![]()
- het bij nader en nuchter inzien toch rood is
![]() - dat ook de iets meer de bedoeling was - het echt FEL is ![]() - ik vandaag wel een foto zal maken - hugo knipperlicht ? ![]() |
![]() |
![]() |
#3019 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Zwolle echter geen concurrent meer is ![]() ![]() - Bonnie en ik nu zowaar voor Vitesse moeten zijn vanmiddag ![]() - tenminste, als NEC supports de Graafschap waar is ![]() - Vitesse namelijk maar beter van Excelsior kan winnen - ik het eigenlijk wel jammer vind dat ik moet hopen dat Excelsior laatste wordt - van mij Zwolle of RBC ofzo beter was geweest - ik Excelsior best een leuk ploegje vind hebben - ik zo met mijn moeder naar de Vijverberg ga ![]() - zij het eerst toehapte toen mijn vriend niet kon en ik zijn seizoenkaart dus kon lenen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3020 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() In feite is bon die avatar dus nie echt waard ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3021 |
Guest
|
![]()
TERINGZOOI
|
![]() |
![]() |
#3022 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3023 |
Guest
|
![]()
- k niet eens meer weet dat ik gevallen ben, remco
- ik wel in de bosjes gelegen moet hebben, aangezien ik allemaal blaadjes in me broekzak had - het voetbal echt cool was - we gewoon 3e geworden zijn van de 11!! - we om 1050 al aan ons 1e biertje zaten - er 3 doelpunten van mij afgekeurd waren - remco een waardig verdediger aan het worden is - hij ff moest wennen aan ons tempo met drinken, maar daarna stevig de leiding nam - het echt een pokke eind fietsen was - 45 minuten - chinees wel lekker was - ik gisteravond al om 10 uur bij iemand anders in slaap was gevallen - ik om 0015 wakker werd -ik toen barstende hoofdpijn heb - bartje morgen mee naar ajax gaat - bartje morgen om 1845 op het treinstation moet staan - ik ga eten over een paar minuten |
![]() |
![]() |
#3024 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3025 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3026 |
Guest
|
![]()
- remco ze haar moet gaan verven
- ajax namelijk boven fnoord staat |
![]() |
![]() |
#3027 |
Guest
|
![]()
WJD..
- De stand nu zo is: ![]() - Roda aan een punt in de kuip sowieso voldoende is? - Ik reken op medewerking uit Amsterdam? - Ajax niet moet verliezen van Boereveen? - Wanneer RKC wint we er ook sowieso zijn? - Ik toch hoop voor Bonnie dat het niet zo is? - Remco het vast leuk heeft gehad in Tilburg? - WIJ EUROPA INGAAN? ![]() |
![]() |
![]() |
#3028 |
Guest
|
![]()
Arie slechte zin heeft
![]() |
![]() |
![]() |
#3029 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Blijven duimen maar ofzo? |
|
![]() |
![]() |
#3030 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3031 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Als ze donderdag dan maar verliezen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3032 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3033 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3034 |
Guest
|
![]()
- kut is dat we nog niet in europa zitten?
![]() - het vannacht wel zupah suup was? ![]() - Ilse II er ook was? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3035 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3036 |
Guest
|
![]()
- ik vandaag lekker vrij ben?
![]() - de mensen die naar Roosendaal gaan veel plezier moeten maken? ![]() - birko weer flink levend aan t zijn is? - eksters tering tiefus takke beesten zijn? ![]() - ik TheoTankie feliciteer met zn broeder Lunatic1908? ![]() - Nederland niet 13e maar 15e is geworden op het songfestival? - ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3037 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3038 |
klopt
|
![]()
-het verdacht vroeg is?
-ik zo alweer ga trainen? -dit zo vroeg moet omdak om half 1 alweer moet werken? ![]() -ik dr vast ooit wel weer aan wen? -ik speciaal hiervoor vannacht een nachtje uitgaan heb laten schieten? ![]() -een man van idealen en principes he? ![]() ![]() -dat stomme gezuip is nergens goed voor! ![]()
![]() |
#3039 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Het Willem II-stadion gewoon overeind stond vanmorgen? - Er zelfs geen ruiten in waren gegooid? - Ik dat op zijn zachtst gezegt 'opvallend' vond? - Iets minder zacht gezegt te gek voor woorden? - Hier gisteren tocg écht hooligan Verzijde langs is geweest ![]() - Mijn woning ook nog geheel intact was? - De school ook? - Me dat zwaar tegenvalt? ![]() - Ik hoop dat Stefie een fijne 13e (!) verjaarda heeft ![]() LATERS! ![]() |
![]() |
![]() |
#3040 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3041 |
Guest
|
![]()
- ik net wat fotows te zien kreeg van gister Twente - Ajax?
![]() - die tukkers bij de joden wouden komen? ![]() - het hele veld vol stond met Tukkers? ![]() - het vreemd is dat ze zoiets dan niet laten zien op TV en wel als het dan bijvoorbeeld andersom is? (remember? ![]() - ach ja, de media he? ![]() - cotn me zomaar belde vannochtend? ![]() - ik dit nooit verwacht had? ![]() - el loco er aan komt, el mexicano to? - laatst genoemde een beetje chaggo was zaterdag? ![]() - ik het vreemd vind omdat het vette kicks was? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3042 |
Guest
|
![]()
vandaag fotos van Traxtorm zijn weggebraqcht
ik ook nog naar school moest ik me heerlijk chagerijnig heb gedragen waardoor ik dus ook een uurtje eerder weg mocht DE ZON SCHIJNT |
![]() |
![]() |
#3043 | |
klopt
|
![]() Citaat:
stuur me die fotows es door als je wilt idd... heb ook al mooie verhalen gehoord namelijk ![]() jammer dak dr niet bij was ![]()
![]() |
![]() |
#3044 |
Guest
|
![]()
wjd
- we vandaag met de trein van Den Haag naar A'dam wilden om te trainen... - de trein toen al bij DH laan van NOI stilviel - een of andere mongool aan de noodrem had getrokken ![]() - we na 25 minuten te hebben stilgestaan er allemaal uit moesten aan de voorkant ![]() - dat vet ver lopen was en het heel druk en warm was ![]() ![]() - er toen werd omgeroepen dat er niks meer richting A'dam zou rijden - we toen graag terug wilden naar Zoetermeer - de stadslijn opeens opeens ook het komende uur niet meer reed - we toen dus fijn vastzaten op laan v. NOI met ze allen - ik uiteindelijk toch thuisgekomen ben ![]() - ik van bepaalde mensen heb begrepen dat er wel behoefte is aan mijn fotootjes van las palmas ![]() - ik vanaaf dan wel een topicje op t F&Pforum zal maken dan ![]() |
![]() |
![]() |
#3045 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ook dat broertje van Kalou mogen ze hebben in Enschede mooi stuk toch weer op lunaticnews "Laat FR1908 geen FG2004 worden!" |
|
![]() |
![]() |
#3046 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik twee nieuwe avatars heb gemaakt? - ik niet weet welke het beste is? - ik het daaorm aan jullie vraag: ![]() ![]() welke is het beste? - ik nu weer kap? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3047 |
Geen Super Lid
|
![]()
2
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3048 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3049 | |