|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoi,
Heb je twee maanden een nieuw vriendje leuk gezellig blijken als het mooi weer wordt hij en zijn ouders naturist. Ik wist dat niet oen ik afgelopen donderdag (hemelvaart) met hem en zijn ouders broertje en zus een dagje naar het strand gingen bleken we dus naar een naaktstrand te gaan. Ik merkte dat dus pas toen we daar aangekomen waren. Nadat de handoeken en het windscherm waren geinstaleerd zat ik opgescheept met een blote familie. Ik heb de hele dag mijn badpak aangelaten en vond het behoorlijk idioot. Waarom moeten zij zo nodig in hun nakie lopen? Nou gaan ze morgen weer naar het strand en hebben gevraagt of ik mee ga. Ik heb gezegt dat ik niet mee ga omdat ik het belachelijk vind om daar maar zo in je nakie rond te gaan lopen. Ze zullen me inmiddels wel een behoorlijke Mien trut vinden maar ik ga toch niet poedelnaakt voor iedereen ten toon gesteld op het strand liggen. Ik heb er nog over gedacht om het uit te maken maar daar is hij te lief voor. Ik vraag me alleen af wat die mensen bezielt om zomaar naakt op het strand rond te lopen. Ik vind het in ieder geval belachelijk. Jante. |
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
tja zuke mensen heb je nou, die vinden dat nou eenmaal lekker. dat geeft ze een bepaald vrij gevoel. maar wrom zouden ze negatief over je denken? als ze negatief over jou zouden denken, dan zouden ze dat van iedereen denken die geen naturist is
![]()
#3 |
Guest
|
![]()
Het is een beetje dom om het "belagelijk" te noemen he.
MAAR wat wel belagelijk is dat ze jou niet van tevoren hebben ingelicht. Dat is wel belagelijk. |
![]() |
#4 |
ubergruber
|
![]()
zo en zo zijn die ouders dat en hebben zij hun zoon met die iedeen opgevoed. Dat wil nog niet zeggen dat hij dat zo super geweldig vind. Hij weet niet beter dan dat het heel gewoon is.
Je kan voorstellen om samen met hem naar een ander strand te gaan waar iedereen netjes zijn zwemkleding aan houd. Ben je ook nog eens meer alleen met hem dubbele winst ![]()
#5 |
Guest
|
![]()
eigenlijk is t niet eens zo heel erg belachelijk hoor. Op zo'n nudistenstrand loopt iedereen naakt rond dus je hoeft je nergens voor te schamen en verder ben je tog ook naakt geboren of niet soms
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
het is geen reden om het daarom uit te maken, maar als hij het niet kan begrijpen dan zou je wel moeten
je geeft zelf aan waar je grens ligt en die ligt bij het naaktstrand en dat moet hij dan maar aanvaarden, zo niet, dan is hij je niet waard |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat je eerder voor paal loopt als je met een badpak op een naaktstrand gaat liggen dan met een bloot lichaam hoor..
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
je heb van die mensen die er enkele heen gaan om naakte mensen te kijken, en het wel over hebben om zelf dan ook naakt ze zijn.
![]() |
![]() |
#10 | |
Über Mensch
|
![]() Citaat:
tuurlijk tis raar om andere mensen naakt te zien, ik schrik er ook welles van. maar het went wel joh! ga gewoon mee, jij hoeft je niet te schamen om in je badpak rond te lopen. |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() laatst een fwd gekregen had met een prachtige foto van een jongen en een meisje die aan et knuffele waren geweest in zee en nou ja het stond dus letterlijk als een paal boven water ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() eemm verder wat boeit het echt.. sorry maar *boeehoehoee* dan zie je mensen naakt.... das wel effe schrikken.. sorry ja ik ben er mee opgevoed eigenlijk en ik vind het vrij normaal.. al vind ik het wel fijn om een bikini aan te hebben omdat naajaaa dat is een lang verhaal.. maar naja ik vind het eigenlijk geen probleem ok sorry ![]() |
|
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Gisteravond heb ik een heel gesprek met de ouders van mijn vriend. Ze vonden het eigenlijk ook knap stom dat ze het niet hadden verteld maar, ze vonden het zelf zo gewoon dat ze er helemaal niet bij stil gestaan haden zeiden ze. Ze hadden eigenlijk ook wel verwacht dat mijn vriend het zelf wel verteld zou hebben. Ze vonden me in ieder geval geen trut omdat ik mijn badpak aan had gehouden. Verder zeiden ze nog dat ik er mischien vanzelf wel aan zou en als ik het eenmaal gewend was zou ik volgens hun niets anders meer willen.
Ik ben vandaag dus wel met hun meegegaan naar het strand maar heb mijn bikini fijn aangehouden. Ik geloof nooit dat je mij naakt over het strand zult zien lopen. Jante. |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
jammer ![]() ![]() |
|
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
Jante, je bent idd een beetje een 'Mien trut'. Dat je er zelfs over denkt om het af te maken omdat hij naar naaktstranden gaat? hallow zeg! Je moet dat toch respecteren! Hij gaat naar naaktstranden, je moet je niet verplicht voelen om mee te gaan natuurlijk, als je dat niet wil doen, moet je dat niet doen... Als het toch zo'n lieve jongen is, zeg je toch gewoon dat je niet naar een naaktstrand wil, maar dat hij mag gaan... En spreek dan ook af om soms eens naar een normaal strand te gaan é...
Okay, dat was dus een reply op het begin van deze thread, ik had nog niet gelezen dat je gepraat hebt met de ouders enzo.. dat is zeer volwassen van je en goed... Nog een gelukkig lovelife met je boyfriend! |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Gisteren zijn we weer eens naar het strand geweest. Tot nu toe had ik altijd mijn bikini aangehouden maar, gisteren was het zo heet op het strand dat ik mijn heb uitgedaan. Dat voelde best wel lekker om zo met mijn blote borstjes in de zon te liggen. Ik ben een paar keer in het water geweest en vond het ook heerlijk om het water op mijn blote borsten te voelen.
's Middags heb ik toen ik aan het zwemmen was mijn slipje ook uit getrokken en zo in mijn blootje van het water genoten. Toen ik uit water kwam heb ik nog even overwogen om mijn slipje weer aan te trekken voor mijn kont boven water kwam maar dat heb niet gedaan en ben met mijn slipje in mijn hand naar ons plekje teruggelopen. Niemand zei er wat van maar bij mijn vriend thuisgekomen vroeg zijn vader hoe het voelde om helemaal naakt in de zon te liggen. Ik moest eerlijk zeggen dat het heel erg lekker was en dat ik niet verwacht had dat ik het ooit zou doen. Zo zie maar weer zeg nooit nooit. ![]() ![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#18 |
veteraan
|
![]()
en bovendien is dit een oud topic, waarin wel is gezegd wat er gezegd kon worden.