|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ik zou toch echt zweren dat PSV Utreg versloeg, vlak voordat ze in de Arena kwamen huishouden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, Anke woont nu eenmaal een eind van Eindhoven af, en doet aan topsport, dan heb je daar nu eenmaal niet altijd tijd voor. Maar ze is op en top PSV-fan, geloof dat nu maar. Dat ze niet zo fanatiek is als jij en ik, doet dat er iets toe? Laat die meid gewoon blij zijn man ![]() |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En ik kruip helemaal niet uit mn schulpje, ik heb geen schulpje ![]() Wist je trouwens dat er ook nog een hoop Ajacieden zijn die heel sportief 'gefeliciteerd' zeggen en verder heel normaal kunnen doen? Kan je een voorbeeld aan nemen. Laatst aangepast door bruggi : 31 May 2003 om 10:33 |
|
![]() |
![]() |
#54 |
Guest
|
![]()
Ik zeg overigens nooit echt iets van proficiat
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zou nie zo veel zweren gaat je niet echt goed af ![]() Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 12:52 |
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#61 | |
Guest
|
![]() Citaat:
zei alleen dat psv daar ook verloren heeft. wat dus zo is klaar ja toch? . dat jij daarna op mij reageert met "PSV heeft daar gewonnen" (in de cometitie) das jouw probleem ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door maupstar : 31 May 2003 om 13:22 |
|
![]() |