|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
oooeh was mie zielig joh vanmiddag
nonja me hond, had een babyvogeltje in de bek gehad ( tenminste dat denk ik want ze stond er bij ) en dat vogeltje was half dood dus ik um gelijk ergens op leggen wassie doodgegaan na een tijdje ik durfde um zelf nie dood te maken wel btje cru maja niemand was thuis en ik wou um eerst naar de kinderboerderij brengen may be dat zij wisten wak moest doen ( of zij hadden um doodgemaakt --> ik kon niemand bereiken zo snel, alleen me vriend en uit onwetendheid maar gedaan wat hij zei ![]() ![]() zo'n soort vogeltje ( volgens mij was ut um omdat er een nestje in de klimop achterthuis is ) had ik gister nog naar ut park gebracht * snif * |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
zielig, maar je kan der weinig aan doen
de natuur is hard |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
yup valt idd niet zoveel aan te doen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
ach wat sneu
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik vind het zielig dat je um niet hebt doodgemaakt, helemaal lijden in zijn laatste levensminuten, en jij laat um lijden!
goed bezig hoor ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(Vrij vertaal: de hele mens hei is is sjizofreen(weet het nederlandse woord niet sorry) omdat er twee geslachten zijn!) |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |