Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 June 2003, 20:55   #1
psychobunny
Guest

Standaard kadootje...

mn vriendje wordt deze vakantie 18,en wil iets speciaals doen voor hem,of toch op zn minst een speciaal kadootje geven...
ben al een site tegengekomen en ga dit bestellen: http://www.idplaatjes.be en wil er een speciale (korte) tekst op laten zetten maar heb echt geen idee welke... iemand voorstellen? of iets van liedjes,gedichten? gewoon iets liefs en nog idee's voor kadootjes die ik kan geven?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:02   #2
Youssef
Banned

Standaard

Wat romantisch

Youssef is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:03   #3
PFP
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Wat romantisch

LOOOOOOOOOOOOOL
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:03   #4
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Wat romantisch

kan er niet aan doen dat jij aan niemand raakt,maar moet je daarom altijd zo kloteirritant doen?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:04   #5
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

kan er niet aan doen dat jij aan niemand raakt,maar moet je daarom altijd zo kloteirritant doen?
Als jij de hele tijd over je vriend praat in de zin van: "vriendje" dan wel ja.
Oud 3 June 2003, 21:06   #6
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:

Als jij de hele tijd over je vriend praat in de zin van: "vriendje" dan wel ja.
of ik hem nu vriendje of vriend of gelijk wat noemt,maakt de kloten uit,je blijft zielig

en ik denk dat er de laatste tijd meerdere zijn die er zo over denken...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:06   #7
PFP
Guest

Standaard

je kan erop laten zetten :

Dit is mijn vriendje, blijf er met je poten vanaf stoephoer
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:07   #8
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
je kan erop laten zetten :

Dit is mijn vriendje, blijf er met je poten vaf stoephoer
weet elk meisje in zn buurt toch al dus is niet meer nodig...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:08   #9
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:

of ik hem nu vriendje of vriend of gelijk wat noemt,maakt de kloten uit,je blijft zielig
Zeker wel hoor, anders had ik niet op een bepaalde manier over je gedacht.

Citaat:
en ik denk dat er de laatste tijd meerdere zijn die er zo over denken...
I don't care, I don't cry... ik ga me niet voordoen als iemand die alles en iedereen maar lief vind, ik ga niet de mannelijke Linnea spelen. Nee, ik laat liever zien hoe ik er ECHT over denk. Ik ga niet een toneelstukje vol leugens spelen op het forum.
Oud 3 June 2003, 21:10   #10
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:

Zeker wel hoor, anders had ik niet op een bepaalde manier over je gedacht.

I don't care, I don't cry... ik ga me niet voordoen als iemand die alles en iedereen maar lief vind, ik ga niet de mannelijke Linnea spelen. Nee, ik laat liever zien hoe ik er ECHT over denk. Ik ga niet een toneelstukje vol leugens spelen op het forum.
hoe je er echt over denkt? nobody gives a fuck! sinds je geen fb meer bent wil je je per se stoer tonen en alles blijven afkraken,wel,het lukt echt wel,je bent irritant
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:13   #11
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
hoe je er echt over denkt? nobody gives a fuck!
Ik ben inderdaad niet Dhr. Bush om na te denken over het feit of ik wel of niet wat kan betekenen voor mensen. Nee, ik geef de mening voor mezelf, ik geef mijn mening voor jou. Zodat je weet hoe ik erover denk. En als jij beweert dat 'nobody gives a fuck' wil dat zeggen dat dus zeggen dat mensen wel om jou mening zouden geven? *proest* Volgens mij is je vriendje ergens tekort in gebleven.

Citaat:
sinds je geen fb meer bent wil je je per se stoer tonen en alles blijven afkraken,wel,het lukt echt wel,je bent irritant
Ik ben stoer, kan ik niets aan doen. Ik zal me proberen te uiten als een zacht watje, momenteel lukt me dat voor geen meter.
Oud 3 June 2003, 21:16   #12
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:

Ik ben inderdaad niet Dhr. Bush om na te denken over het feit of ik wel of niet wat kan betekenen voor mensen. Nee, ik geef de mening voor mezelf, ik geef mijn mening voor jou. Zodat je weet hoe ik erover denk. En als jij beweert dat 'nobody gives a fuck' wil dat zeggen dat dus zeggen dat mensen wel om jou mening zouden geven? *proest* Volgens mij is je vriendje ergens tekort in gebleven.

Ik ben stoer, kan ik niets aan doen. Ik zal me proberen te uiten als een zacht watje, momenteel lukt me dat voor geen meter.
het kan me gewoon niet schelen hoe je erover denkt,het irriteert me gewoon dat je je nu zo vreselijk goed voelt tegenover iedereen,bv tegenover linnea,ze geeft zelden slechte commentaar dus is ze al meteen slecht... k heb alleen maar medelijden met je eigenlijk en wees gerust,mn vriendje komt nix tekort
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:19   #13
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:

het kan me gewoon niet schelen hoe je erover denkt,het irriteert me gewoon dat je je nu zo vreselijk goed voelt tegenover iedereen,bv tegenover linnea,ze geeft zelden slechte commentaar dus is ze al meteen slecht... k heb alleen maar medelijden met je eigenlijk en wees gerust,mn vriendje komt nix tekort
Het kan je kennelijk wel wat schelen gezien het feit dat je je hier vreselijk aangevallen gata verdedigen. En ja, ik voel me nou eenmaal verheven boven een paar domme mensjes die zoveel waarde hechten aan een domme internetcommunity die bij een harde schijf crash zo weg kan zijn
Oud 3 June 2003, 21:19   #14
PFP
Guest

Standaard

Citaat:

ja youssef haar vriendje komt niets te kort
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:20   #15
Fade of Light
Guest

Standaard

ik zou deze discussie erop laten zetten
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:21   #16
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP

ja youssef haar vriendje komt niets te kort
Inderdaad tieten als meloenen en een figuur waar je U tegen zegt.
Oud 3 June 2003, 21:21   #17
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:

Inderdaad tieten als meloenen en een figuur waar je U tegen zegt.
sjah,we zijn niet allemaal zo mooi als jij verklaart al veel dat je nooit foto's post dusja ik leef met je mee...

btw,pfp,hoe is het nu met dat meisje die je niet kon krijgen ofzo?van op liefde&dating?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:23   #18
Youssef
Banned

Standaard

Citaat:

sjah,we zijn niet allemaal zo mooi als jij verklaart al veel dat je nooit foto's post dusja ik leef met je mee...

btw,pfp,hoe is het nu met dat meisje die je niet kon krijgen ofzo?van op liefde&dating?
Ah, je bent zeker blij dat ik iets postte waar je op kon reageren zodat je niet op de het andere hoefde te reageren. Wat een opluchting.
Oud 3 June 2003, 21:24   #19
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:

Ah, je bent zeker blij dat ik iets postte waar je op kon reageren zodat je niet op de het andere hoefde te reageren. Wat een opluchting.
heb geen idee op wat ik nog zou moeten reageren? steek er mn tijd niet meer in,slaapwel iedereen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 June 2003, 21:25   #20
PFP
Guest

Standaard

Citaat:

Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels