|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
hmm, nou eerlijk gezegd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
ik vind zon streepje wel lekker en sexy, maar echt veel borsthaar...nee thxx!!
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Guest
|
![]() Citaat:
whahaha, sjonge jonge... denk je nu echt dat jongens borsthaar gaan afscheren omdat ut meisje dat jakkes vind? Hep er echt schijt aan wat een meisje zou vinden, heb verder nie echt veel borsthaar ofzo maar ik vind dat je gewoon een jongen moet accepteren en voor zoiets niet moet afknappen. Gewoon begrijpen da mannen hariger zijn dan vrouwen... had een tijd terug ook eens een topic gelezen over haar enzo, en daar ging het zo van 'ja, mijn vriend moét overal kaal zijn, inclusief schaamhaar en al' ....pff haha, ik zie me al bezig... sjuus! en vind het tevens ook nie echt mannelijk als je je overal scheert... |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() Heb gewoon liever jongens zonder borsthaar, punt uit... (Trouwens lief zelf vind dat ook niet mooi ![]() En het is nu ook weer niet zo dat ik een jongen zou dumpen omdat hij borsthaar heeft é ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Guest
|
![]()
een beetje maar geen tapijt é gasten
|
![]() |
![]() |
#56 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
klein streepje boven de navel vind 'k wel mooi
maar als je 't afscheert, krijg je stoppeltjes, wat ook niet leuk is.
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
liever hier en daar wat onkruid dan een heel bos...
![]() |
![]() |