Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 June 2003, 22:27   #51
bruggi
Guest

Standaard

13/6/2003 - Reactie PSV n.a.v. artikel De Telegraaf
(Van onze verslaggever RvN)

PSV voorzitter Van Raaij heeft via een artikel op de officiele website laten weten verbijsterd en onthutst te zijn over het artikel in De Telegraaf (zie eerder bericht). PSV laat weten dat de betreffende internist van het ziekenhuis in Geldrop nooit clubarts is geweest bij PSV zoals wordt vermeld en dat het niets weet over enige klacht van Ronaldo. PSV beraadt zich over haar houding jegens De Telegraaf.

Lees de gehele verklaring: PSV.nl
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 02:17   #52
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Lijkt mij ook een goed plan.. Eens voor ééns en altijd afgelopen zijn met die k*t-j*d*n-krant
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 02:56   #53
Superjood
Guest

Standaard

ikvond psv toch wel een vrij nette club, maar na dit soort aantijgingen, moet ik me mening toch wel enigzins bijstellen
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 09:18   #54
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Volgens mij is Ronaldo er gewoon beter van gaan spelen

En tja toen ik gisteren even in de plaatselijke Plus markt was en een blik op de voorpagina van de Telegraaf wierp, had ik ook mijn twijfels bij het waarheidsgehalte
  Met citaat antwoorden
Oud 14 June 2003, 11:03   #55
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
ikvond psv toch wel een vrij nette club, maar na dit soort aantijgingen, moet ik me mening toch wel enigzins bijstellen
gast lees nou eerst ook es dingen vanuit de andere kant voordat je oordeelt, die man is helemaal geen clubarts geweest bij PSV

13 juni 2003 15:20

In een reactie op het hoofdartikel in De Telegraaf van vrijdag 13 juni 2003, zegt de heer Van Raaij verbijsterd en onthutst te zijn over hetgeen deze krant zich allemaal denkt te kunnen permitteren.
“Het hoofdartikel handelt over een clubarts die nooit clubarts van PSV is geweest. Men praat in het artikel over de zwemmer Marcel Wouda en Ronaldo. Van Ronaldo is bij PSV geen enkele klacht bekend, bovendien verruilde de Braziliaan PSV in 1996 voor Barcelona. Ook heeft de betreffende internist al drie jaar op geen enkele wijze medische behandelingen verricht met betrekking tot PSV-spelers. Toch durft De Telegraaf in het hoofdartikel te schrijven ‘Nieuw seksschandaal bij PSV’.

Onze clubarts was in het verleden Carel van den Brekel en is reeds vele jaren Cees-Rein van den Hoogenband. De Telegraaf kan niet anders dan de bedoeling hebben om PSV te beschadigen. Iets anders kan hier niet achter zitten. De voorzitter begrijpt niet dat zo iets ongestraft in Nederland, onder het mom van persvrijheid, mogelijk is. Hij kan het niet anders zien dan een doelbewuste poging van De Telegraaf om PSV verder negatief in de publiciteit te brengen.

PSV zal zich beraden over haar houding ten opzichte van De Telegraaf.”
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels