|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#10 | |
|
Amsterdam Original
|
Citaat:
New Blood Rising - [ dood ] zegt: blurgh PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: ok New Blood Rising - [ dood ] zegt: je bent jinti PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: ja PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: en jij andi New Blood Rising - [ dood ] zegt: nietus New Blood Rising - [ dood ] zegt: andy PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: andi New Blood Rising - [ dood ] zegt: undie PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: mag ook New Blood Rising - [ dood ] zegt: mijn return op JP is zeer groot PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: huh hoe bedoel je? New Blood Rising - [ dood ] zegt: kweenie ik lul onzin PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: ok PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: dacht ik al New Blood Rising - [ dood ] zegt: tis veels te vroeg nog PARIJS was vet !!!...brak (andere msn mag weg) zegt: nee te laat New Blood Rising - [ dood ] zegt: jah best wel
|
|