|
Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik heb dit met een bepaalde vriend gehad die mij niet respecteerde zoals ik was, altijd dominant doen en roepen dan ben ik je vriend niet meer. Ik zat in die periode flink onder de plak bij die gast (was op de basisschool groep 5 of 6 als ik et goed heb, ancient history dus). Later heb ik gewoon een goede vriend leren kennen en besef je pas wat een lul die andere eigenlijk was. Die heeft vervolgens de hele klas tegen me opgezet (of iig geprobeert), maar kvond et niet erg. Kwas in de pauses altijd samen met die andere vriend en tboeide me niet wat ze van me zeiden, achteraf vind ik het jammer dat ik niet m'n mond heb opengetrokken tegen die hele klas die maar achter die andere gast aan liep. Kheb me toen erg afgezondert en dat vind ik wel jammer.
Die ex-vrienden van je moet je gewoon negeren, ze hebben zelf waarschijnlijk niet veel echt goede vrienden wat misschien wel de enige reden is dat ze als groep bij elkaar blijven. Tis pure jaloezie wat ze uiten en daarin gaan ze veel te ver. Maar uiteindelijk zijn zij degene die ongelukkig zijn.