|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3251 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3252 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3253 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3254 |
Guest
|
![]()
Ze gaat gewoon vreemd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3255 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() mja, phitje...misschien krijg je ooit nog wel een zoen van me ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3256 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3257 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3258 |
Guest
|
![]()
WAT een party zeg... DefQon... tering tering tering! Heb me prima vermaakt daar, geweldig... maar wat zag ik er uit
![]() outblast sloot super af... Technoboy ook, Miss Djax was helemaal geweldig al met al heb ik een super relaxed dagje gehad lekker aan het water, zonnetje erbij, geweldig! |
![]() |
![]() |
#3259 |
Guest
|
![]()
moet je es aan Joy vragen hoe verkankerd hij was hehehe... of eigelijk had je hem gisteravond ff moeten bellen
wa een kereltje ook he! |
![]() |
![]() |
#3260 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() je zou me geile voice memo eens moete horen die ik heb gemaakt toen ik van de kaart was met een vrint.. heurlijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3261 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3262 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3263 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik alleen zo'n uur tot anderhalf uur in mijn tent heb gelegen? ![]() - dat op zich wel nodig was die avond? - ik vanmiddag naar de open dag in Enschede ben geweest? - ik dus misschien volgend jaar in tukkerland ga studeren? - ik dan waarschijnlijk ook wel op zoek ga naar een kamer? ![]() - ik binnenkort ibj een vriendin in Nijmegen blijf slapen? - ze mij uitgenodigd heeft? - ik alleen jammergenoeg haar nummer kwijt ben? - dat natuurlijk wel lullig is? - ze iig mijn numme wel heeft? - ik dus hoop dat ik wat van haar hoor? - ik ga kappen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3264 |
klopt
|
![]()
-ik vrij moe ben?
-ik om 9 uur ofzo thuis was vanochtend? -ik om half 10 al in mn bed was? ![]() -ik net van 4 tot 11 weer gewerkt op een (jaja) feest met playbackshow? -dit vrij lachwekkend was? ![]() -ik nu wel ga slapen? -johooo ![]()
![]() |
#3265 |
Guest
|
![]()
-All I see is love, (on the horizon)
![]() ![]() -Ik morgen mijn laaste lesdag heb! ![]() -Ik woensdag om 11.00uur mijn boeken moet inleveren! -EINDELIJK VAKANTIE!!! -Ik niet op vakantie ga, maar ik ga nog wel een paar dingetjes doen denk ik ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3266 |
Super Lid
|
![]()
- ik heel vaag ben?
- ik me ook zo voel? - dit het meest domme wjd is die ik ooit gemaakt heb? - dat zeker het geval is na de volgende wjd? - ubbele-ubbele |
![]() |
![]() |
![]() |
#3267 |
klopt
|
![]()
-ik morgen naar de Arena ga?
![]() -ik de rapneger uit ga hangen? ![]() -yo swa! whazzup nigga? -nee, ik kan het niet? ![]() -ik donderdag het gesprek heb waarvan mn gehele toekomst afhangt? ![]()
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:| Laatst aangepast door HugoBoss : 16 June 2003 om 14:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3268 |
Guest
|
![]()
-ik lui ben
... |
![]() |
![]() |
#3269 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-------------------------------------------------------------- -Ik weer helemaal blij ben.. -Ik nu door mijn kamer sta te dansen -Dat ik de laatste tijd wel errug vaak aan het spacen ben -ik niet weet hoe dit komt -Of toch eigenlijk wel.. -Het heeft iets met ![]() -mja, ik ga maar weer es -FF lekker mensen op msn lopen vervelen - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3270 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3271 |
klopt
|
![]()
niet allemaal basje
![]() ik heb judith maar opgegeven denk ik ![]()
![]() |
#3272 |
Super Lid
|
![]()
maar ook jij hebt er vast weleens last van gehad...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3273 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3274 |
Super Lid
|
![]()
ik niet iig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3275 | |
klopt
|
![]() Citaat:
weet je toch? ![]() kben in het beroemde korfbaltopic enorm verliefd op je geworden ![]()
![]() |
![]() |
#3276 |
Guest
|
![]()
Verdorie Hugo, ga je een beetje mijn grote liefde voor mijn neus wegkapen
![]() |
![]() |
![]() |
#3277 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3278 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3279 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3280 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() en nu heb ik onze geweldige band ook nog op t spel gezet bartje ![]()
![]() |
![]() |
#3281 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3282 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3283 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3284 |
klopt
|
![]()
op het pleintje voor mn huis staat zo'n ontzettende ontzettende
![]()
![]() |
#3285 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3286 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3287 |
Guest
|
![]()
Hoorde net een geinige mop, weet nie of jullie m al kenden
![]() Duitsland speelt tegen Engeland. Beckham zegt tegen zijn ploeggenoten: gaan jullie maar in een café zitten, ik speel wel in mijn eentje tegen ze. Zo gezegt zo gedaan, en jawel, in de 7e minuut komt Engeland op 0-1!! Alle engelse spelers juichen enzo.. 87e minuut wordt hjet toch nog 1-1. Beckham komt in het café, en zijn ploeggenoten teleurgesteld kijken enzo.. Ja,sorry zegt David, ik kon er niks aan doen ![]() ![]() Hehe, LOL ![]() |
![]() |
![]() |
#3288 |
Guest
|
![]()
wjd
-die mop van bartje zo oud is als de weg naar rome?? ![]() -ik naar nestje ga, want morgen naar strand?? ![]() ![]() nr. 3300 ![]() |
![]() |
![]() |
#3289 |
klopt
|
![]()
-wij om 12 uur al richting A'dam vertrekken?
![]() -we eerst nog lekker enkele terrasjes aan gaan doen daaro? -half 7 het concert begint? -ik dr wel zin in heb? ![]() 3301 ofzo? ![]()
![]() |
#3290 |
Guest
|
![]()
MENSEN IK HEB EINDELIJK VAKANTIE!!!!!!! Weet je wat me opvalt??
Love is in the air?!!!!!!!!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#3291 |
Super Lid
|
![]()
- judith dit soort dingen wel zeer goed aanvoelt?
- ze een schatje is? - ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3292 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3293 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3294 |
Guest
|
![]()
-
![]() -(137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() hej QB: Champions of Europe!!!! zegt: hey (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() zou ik misschien ff 1 vraagje mogen stellen? QB: Champions of Europe!!!! zegt: tuurlijk (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() jullie zouden met ut groepje naar de bios gaan, maar toen Donja aan jullie allemaal vroeg of ik ook meeging, zag ik jou, Marco en Tom gelijk roepen: Neuh! Niet Judith, als zij gaat ga ik niet! (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() mag ik vragen (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() waarom jullie mij niet mee willen? (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() ? QB: Champions of Europe!!!! zegt: nee (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() nee? (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() wat is er met nee? (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() waarom mag ik het niet weten? QB: Champions of Europe!!!! zegt: gewoon niet QB: Champions of Europe!!!! zegt: vraag maar aan tom QB: Champions of Europe!!!! zegt: omdat je en vriend hebt (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() mag ik daarom niet mee?! (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() waar slaat dat in godsnaam op? QB: Champions of Europe!!!! zegt: nee van mij mag je best mee or (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() maar van Tom niet? QB: Champions of Europe!!!! zegt: weet niet QB: Champions of Europe!!!! zegt: vraag het naar aan hem (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() maar jij riep ut ook: (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() zo van: (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() neuH! Als judith meegaat ga ik niet mee QB: Champions of Europe!!!! zegt: nou dan ga je toch niet mee (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() arjen...ik wil alleen weten waarom jullie zo reageren QB: Champions of Europe!!!! zegt: dat was gewoon en grapje (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() was het bij mentoruur dan ook een grapje? QB: Champions of Europe!!!! zegt: jajaajjaajajjajajajajajjajajajajajjajajajajajjaaja jajjajajajajajjajajajajajjajajaja (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() heel leuk grapje hoor...NOT QB: Champions of Europe!!!! zegt: wel (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() wat is er leuk aan? QB: Champions of Europe!!!! zegt: alles (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() sure QB: Champions of Europe!!!! zegt: ja (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() wat is er met jullie he (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() een beetje aan het eind van het jaar lekker lullig gaan lopen doen QB: Champions of Europe!!!! zegt: ja (137,181,245)(¯`·._.·[6Judith(244,207,13 ![]() waarom dan opeens? - ![]() |
![]() |
![]() |
#3295 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Met ons mag je wel mee naar de bioscoop hoor
![]()
![]() |
#3296 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -maar toch es het niet leuk, opeens begint ie zo te doen, eikel (die jongen op msn dan) |
|
![]() |
![]() |
#3297 |
Guest
|
![]()
- Judithje niet hoeft te treuren?
- er zat jongens zijn die met r naar de bios willen? ![]() - ik zojuist in Haarlem langs het bedrijf van alberts & albers gelopen ben (dat gebouw van de buitenshoot bij GTST) ![]() - phitje dr wel vaker langsloopt? ![]() - de trein er ook langs gaat? - boeiend? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3298 |
Guest
|
![]()
-Ik het gevoel al kwijt ben geraakt
![]() -Die jongens daaro bij mij in de klas eigenlijk gewoon losers zijn!! -Ik jullie bedank, omdat jullie mij een hart onder de riem steken (hoe deftig ![]() ![]() -Daarom krijgje jullie een kusje ![]() -Kus! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3299 |
Guest
|
![]()
-Dat ik net een Smirnoff Black ice heb gedronken
-Het eigenlijk niet zo lekker is -Dat je mij blij kan maken met een normale Smirnoff -of met chocola -Of met zuurkoolstampot -Das echt lekker! -Beetje aardappeltjes prakken met zuurkool, doe er wat gekookte zuurkoolspel bij, ff in de oven/magnetron...en klaar ben je ![]() -Ik maar es ga slapen.. - ![]() |
![]() |
![]() |
#3300 |
Guest
|
![]()
Tja Judith... vertel ons wat zeg
Die theo tank en Phitje zijn echt gouden gasten die je altijd een hart onder de riem steken in tijden dat je het moeilijk heb. Ik mis trouwens de rookworst met mosterd. |
![]() |