|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
David Beckham tekent bij Real Madrid
17/6/2003 21:23 De kogel is door de kerk. David Beckham gaat naar Real Madrid. Zowel Beckham als Manchester United is akkoord, de officiële presentatie volgt over twee weken. Waar Barcelona de laatste weken zaaide, oogstte Real Madrid weer eens op kenmerkende wijze. De zoveelste bomba van Real-voorzitter Florentinmo Pérez zat er al een tijdje aan te komen. De pogingen van Barcelona-voorzitter Joan Laporta om de Engelse vedette naar Catalonë te halen, leken bij voorbaat kansloos. De goedkeuring van Manchester United was niet het probleem, de weigering van Becks des te meer. De middenvelder met de fluwelen trap had helemaal geen zin in Barcelona. Beckham wilde naar Madrid. En zo geschiedde nadat Real overeenstemming bereikte met United over een transfersom van rond de dertig miljoen euro. De Koninklijke betaalt het bedrag in vijf termijnen. Beckham krijgt jaarlijks zes miljoen salaris. Manchester United en Beckham, die voor vier jaar tekent met een optie voor een vijfde seizoen, kunnen hun inkomsten nog eens verhogen als Real met Beckham prijzen pakt. Zowel de speler als zijn oude werkgever krijgt in dat geval een aanzienlijke bonus. Op 1 juli ondergaat Beckham de medische keuring om de deal een dag later officieel te beklinken. Real-president Pérez deelt daarmee een gevoelige tik uit aan zijn nieuwe Barcelona-collega. Laporta bediende zich tijdens de presidentsverkiezingen van een tactiek die Pérez in het verleden succesvol gebruikte om aan de macht te komen bij Madrid. Alleen maakte Pérez zijn belofte waar om Luis Figo naar Madrid te halen. En dat hij vervolgens iedere zomer een wereldster zou halen, kwam ook uit. Op vergelijkbare manier waarop Beckham werd binnengehaald, lokte Pérez ook Zinedine Zidane en Ronaldo naar zijn club. Het is nu aan Laporta om de grote tegenvaller te verkopen aan zijn aanhang. __________________________________________________ __________________________________________________ ____ en ja hoor weer eentje!!!!!! beetje lullig voor die laporta ![]() wou even weten of ik de enige ben die een verschrikkelijke hekel heeft aan real madrid en dan niet om het voetbal zelf maar de sfeer die om die ploeg hangt. bij winst in een halve finale cl (handje schudden meer niet) bij verlies van een halve finale (handje schudden meer niet) ik weet niet waarom maar ik irriteer me daar gewoon mateloos aan. voetbal is voor mij emotie (trouwens niet alleen voetbal, eigelijk elke sport)ergens voor knokken etc en dat zie ik dus nooit terug bij de madrilenen, althans bij de meeste niet geef mij maar een fey dat een finale van de eufa wint, of een ajax die de 1/4 van de cl haalt of een lekkere engelse derby of een nec dat net in de laatste min.....nog beter een verkerk die wint van moya in een 5 setter. met andere woorden ik kijk liever naar een ploeg of individu die zich nog moet bewijzen dan naar die volgevrete250.00piekperweekverdienendeallesalbewez enknullentjes ps voor de rest irriteer ik me nergens aan hoor ![]() nee das niet waar. ik irriteer mij ook als ik reclame en hart van nederland aan het kijken ben op sbs6, als ik dan opeens gedwongen word om 13 minuten naar een stukje film te kijken. Laatst aangepast door maupstar : 17 June 2003 om 23:20 |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Al is Real Madrid niet mijn favoriete club, ik heb er geen hekel aan. En het is niet zo dat als er veel sterren in een team spelen, het per definitie een lui, individualistisch en arrogant elftal zonder strijdlust is. Bij Real Madrid zie ik echt wel de wil om te winnen. Onverslaanbaar is het team echter niet, en voor de spanning en afwisseling is het niet verkeerd dat ze in de halve finale eens uitgeschakeld werden.
Ik vraag me bijvoorbeeld wel altijd af hoe hongerig iemand als Roberto Carlos -die alles al gewonnen heeft- nog is, maar aan hem is niets af te zien. Meestal is hij de figuur die vooropgaat in de strijd. Zelfde geldt voor Rául. Een speler waar ik graag naar mag kijken en die volgens mij wars is van sterallures. Een heel ander type als een omhoog gevallen Inzaghi vind ik. Aan Figo irriteer ik me wel eens, hij liet dit seizoen erg weinig zien, en verder vind ik hem nog wel eens vervelend doorsnel gaan liggen en kaarten vragen, etc. |
![]() |
![]() |
#3 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Ik vind Figo best een overschatte voetballer
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat: