Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 22 June 2003, 17:34   #12
Larsjuh
Guest

Standaard

Nou, is het natuurlijk heel vervelend dat je ouders haar afkeuren alleen omdat ze een lage schoolopleiding heeft. Als je bij haar zou blijven, zou je ruzie met je ouders kunnen krijgen wat je natuurlijk ook niet wilt.

Nu heeft mijn vriendin, oke ik heb nog niet met haar maar dat ff buiten beschouwing gelaten, geen schoolopleiding afgesloten. Dit weten m'n ouders wel en ze zeuren er niet over, maar als ze dat wel zouden doen, zeg ik gewoon dat het m'n eigen leven is en dat ik met haar heel gelukkig kan worden.

Wat ik denk dat je moet doen is gewoon bij haar blijven en tegen je ouders zeggen dat ze echt de ware is voor jou en dat je echt verliefd bent enzo. Waarschijnlijk zullen ze dan vanzelf wel een keer inzien dat ze er niets aan kunnen doen en dat jullie gewoon bij elkaar horen.

Enne het is toch jouw eigen leven of niet? Doe ermee wat jou het beste lijkt.

Veel succes ermee

Citaat:
Originally posted by L_angeldc

hard schoppen

wat moet je nou met zulke ouders? als ze niet willen luisteren dan zou ik gewoon met je vriendin blijven omgaan maar zo dat ze er niet achter komen
En dat stiekem zou ik zeker niet doen want dan weet ik zeker dat je problemen met je ouders gaat krijgen
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels