|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3401 |
Guest
|
![]()
-rijkaard de nieuwe coach van barcelona wordt
-cocu mag blijven -frand de boer niet -ik hoop dat makaay naar barcelona gaat, om daar samen met kluivert in de spits te staan -dit waarschijnlijk niet gaat gebeuren, omdat hij naar bayern ![]() |
![]() |
![]() |
#3402 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(-ik net zie dak toch een score van 60% had voor mn tentamen vanmorgen ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3403 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ook ik zou twijfelen, is dit de juiste schrijfwijze of niet, bij het schrijven van het woord beoordelaarster -dat bruggie niet hoeft te ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3404 | |
Lid
|
![]() Citaat:
- ik hoorde dat Makaay niet naar Duitsland wilde - ik dit wel begrijp omdat het in Spanje natuurlijk een stuk mooier is dan in Duitsland, waar Bayern bijna altijd met overmacht kampioen wordt - ik niet snap dat Barcelona met Rijkaard, van Basten en Bruins Slot wilt gaan werken. Ik zou verwachten dat ze nu wel zijn uitgekeken op Nederlanders.. - Rijkaard nou ook niet veel heeft bewezen, behalve een falend wisselbeleid tegen Italie... (ik kan er nog steeds niet over uit dat hij Winter in de ploeg bracht :S)
![]() |
![]() |
#3405 |
Guest
|
![]()
Het is nogal een verschil, Hugo, jij hebt helemaal geen OV, dus voor jou maakt t sowieso niet uit.. Maar is t zo moeilijk om even rekening te houden met Phitje en ik, en Anke, jij hebt toch ook week-OV? Waarom gaan afespreken als iedereen moet betalen, als er ook dagen zijn dat de helft gratis kan?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3406 |
Guest
|
![]()
- ik het nu toch wel erg jammer vind dat er een breuk wat betreft meeten dreigt te ontstaan
![]() ![]() ![]() - voor mij 6 of 7 juli niet veel uitmaakt - het toch wel zo gezellig als als iedereen naar dezelfde meeting gaat ![]() - vanmiddag gezellig op Slootermeer met Bazzemans en Sjarkie. ![]() - ik werd gebeld door mijn EDAH baas ![]() - hij de mededeling had dat ik veel extra kan werken ![]() - mijn ouders me verrasten met een nieuwe mobiel ![]() - dit in het kader van mijn slagen was ![]() - het een Ericsson T610 is - dat wel een zeer gaaf dingetje is - je er o.a. foto's mee kan maken ![]() - het in combinatie met een T-Mobile abonnement ook nog eens een aantrekkelijke aanbieding was |
![]() |
![]() |
#3407 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() en wij gaan om 5 uur dicht, dan nog anderhalf uur ofzo opruimen en dan ben k nog lang niet weg ![]()
![]() |
![]() |
#3408 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Tja, Tuur maakt de 6e of de 7e niks uit, Stef en mij komt den 7e beter uit.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3409 |
klopt
|
![]()
ik vind de 7e prima hoor, als dan meer mensen kunnen...
![]()
![]() |
#3410 |
Guest
|
![]()
ja wat een geneuzel weer zeg...
ik vind 6 juli ook best oke xal dan even mijn werkschema hier toepassen: (rood = vrachtwagen, blauw is supermarkt, groen is bejaarden verzorginstehuis...) Week 27: 1, 2, 3 juli van 06:00 tot +/- 18:30 Week 27: 5 juli van 11:00 tot 19:00 Week 28: van 7 juli 02:00 tot 12 juli 09:00 ![]() ![]() Week 29: ![]() ![]() Week 30: 21, 22 juli van 12:00 tot 19:30 Week 30: 23, 24, 25 juli van 06:30 tot +/- 18:00 Week 30: 26 juli van 15:00 tot 19:00 Week 31: 28, 29, 30 , 31 juli 1 augustus van 06:00 tot +/- 17:15 Week 31: 2 augustus van 11:00 tot 18:00 Week 32: 4 augustus van 10:00 tot 17:00 Week 32: 6 augustus van 10:00 tot 19:00 Week 32: 8, 9 augustus van 13:00 tot 17:30 Week 33: 11, 12, 13, 14 augustus van 06:00 tot +/- 17:15 Week 34: 18, 19, 20 augustus van 06:15 tot +/- 17:15 Week 34: 21, 22, 23 augustus van 12:00 tot 19:00 Week 35: 25, 26, 27 augustus van 07:00 tot +/- 18:00 Week 35: 28, 29 augustus van 11:30 tot 18:00 Week 35: 30 augustus: Decibel Outdoor leuk joh vakantie (Y) Ach tja tis voor een goed doel, meerderen zelfs... uhm vandaag -proefwerkweek -teringzooi -hazes waar ik niet heen kan -8 uur aan een kuttig frans gekanker geleerd -zometeen nog 3 hoofdstukken geschiedenis en staatkunde -mn bank is weer een sloom -het is hier een teringzooi en de mannen zijn WEL naar hezes(HUUUGOOOOWWWW ik voel me een huismuTs) -ik ga ook niet opruimen ook - ![]() (unaaa Paola Blancaaaa... waarom heb ik dat in mn hoofd dan?!) Laatst aangepast door Bon : 23 June 2003 om 18:58 |
![]() |
![]() |
#3411 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() 7e kunnen jij, ik, Tuur, Phit.. Wie nog meer? Dhr. Verzijde vast niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3412 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3413 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3414 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() (was foutje, ik vertrek 's nachts vandaar..maar dan is het al 2 uurtjes 7 juli) |
|
![]() |
![]() |
#3415 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3416 | |
klopt
|
![]() Citaat:
mn prioriteit ligt nog altijd bij de 6e ![]()
![]() |
![]() |
#3417 | |
Guest
|
![]() Citaat:
bonnnn kan ook wel de 6e toch?? |
|
![]() |
![]() |
#3418 |
Guest
|
![]()
- ik gister trouwens superlekker gegeten heb bij de Irish pub hiero vlakbij
- ik niet eens wist dat je daar ook kon eten - ik nodig moet stofzuigen geen zin ![]() - stef het niet leuk vindt dat we niet meer op het forum kunnen op ons schooltje ![]() - ik timiu84 (ofzo ![]() ![]() - het me verder eigenlijk niet boeit ![]() - ik heel hoopvol de tuin in ging in me bikini om ff zon te vangen - er eigenlijk best veel wolken zijn ![]() - ik toen maar weer binnen ff achter pc ging zitten...x - ik eigenlijk ff naar de stad zou gaan voor de training - geen zin om actief te doen vgandaag ![]() echt weer een boeiend wjdje ![]() |
![]() |
![]() |
#3419 |
klopt
|
![]()
-ik hoognodig moet gaan sporten?
-woensdag voor t laatst was dak ging? -ik nu meteen wil gaan? -ik alleen btje brakjes ben? -ik dus nog ffkes wacht? ![]()
![]() |
#3420 |
Guest
|
![]()
-ik 6 juli ook nog steeds een uitstekende datum vind??
![]() -ik zo weer de hele middag ga posteren in Leiden?? -en vanavond ook weer moet werken?? -we zo werkdagen van +/- 12 uur krijgen?? -er voor mij dus ff geen tijd meer is om te sporten?? ![]() -dat voor het laatst ook iets van vorige week donderdag was?? -ik hier trouwens ook mijn racefiets niet heb?? -ik dus morgen maar ofzow weer eens naar huis moet gaan voor een dagje?? -ik de komende tijd hier maar eens ga hardlopen?? ![]() -dit iig het plan is?? -ik wat tegen ankje ging zeggen op msn?? -ze nix terug zegt?? ![]() -ik zowaar een boek aant lezen ben sinds gister?? ![]() -niemand dit eigenlijk voor mogenlijk had gehouden?? -het wel een retespannend boek is?? ![]() -het gaat over Wouter Bos?? ![]() -hij int boek al dood is?? ![]() -ow ankje zegt iets op msn... ![]() -ik eerst nog ff wat te drinken ga halen?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3421 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - verder ik kreeg te horen dat ik ver boven het gemiddelde zat met mijn toets Sen4? - 4,2 ![]() - vandaag ff verhaal gehaald bij docent imt, en die kerl heeft ff alles uitgelegd wat ik fout had en hij verzekerde dat de herkansing volgnde week niet veel anders zal zijn dan de vraagstukken die ik met het gewone tentamen kreeg? ![]() - het album van 50cent zomaar in de cd-rom zat van de pc waar ikke achter zat? ![]() - nu niet meer, maar in mijn stereo? ![]() - Vlierlimonade lekker is? (tip voor bartje en Hugo) ![]() - daag ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3422 |
Guest
|
![]()
WJD..
Het me een goed idee lijkt voorkeurdagen aan te geven? En neer te zetten welke dagen je wel kunt? Zondag 6 juli: Voorkeur van: Anke Hugo Remco Maandag 7 juli: Voorkeur van: Stef Bart Zondag 6 juli --> kun je dan überhaupt? Remco Anke Bonnie Hugo Arthur Bas Maandag 7 juli --> Kun je dan überhaupt? Bart Stef Arthur Bas Remco |
![]() |
![]() |
#3423 |
Lid
|
![]()
-7 jullie toch megafestatie meeting was? bart stef?
-ik wil mijn t-shirt neit mis lopen
![]() |
#3424 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Die gasten toch al vrij vroeg weggaan? - We niet van plan waren de hele dag daar rond te struinen? - We DUS een biertje gaan drinken daar? - Jij ook best mee mag ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3425 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik net ff gewandeld heb met hondjes en me niggie - dat kind soms best wel irritant doet? ![]() - ze net 2 is en het alfabet al mee kan doen? ![]() - tot 4 tellen ook gaat, bij 5,6,7 etc blijft ze maar vier zeggen ![]() - het zoontje van me neef ook 2 is, en helemaal geen woord kan zeggen? ![]() - het ook wel vreemd klinkt dat ik nu aan het oppassen ben en luiers moet verschonen ![]() - me pa en ma vanochtend op vakantie zijn gegaan? ![]() - volgende week Heiloooer kermis? ![]() - ik me heb voorgenomen dat als ik volgende week me P heb, ik dan echt helemaal lammmerderlamm ga worden? en 6 juli het ook nog kermis is en dus daarom niet kan voor meeting? ![]() - nou daahaaaag ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3426 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -dat zeker wel zeker lachen is -We met zun alleen weer gaan blaaten op Fischer Z ![]() ![]() - Why didn't you tell me - not leave me this way - oow you shoukd have told me - an not waited for so long ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3427 |
Guest
|
![]()
Er ook Heerlense kermis is?
![]() |
![]() |
![]() |
#3428 |
klopt
|
![]()
-ik echt een hekel aan kermis en vooral het volk wat dat trekt heb?
![]()
![]() |
#3429 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - hij vast meer van ranja pary's houdt samen met bartje in het land van ooit? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3430 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3431 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3432 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3433 | |
klopt
|
![]() Citaat:
jij kan uberhaubt wel op zondag bartje ![]()
![]() |
![]() |
#3434 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ik hou dr gewoon niet van, maar toen ging ik gewoon mee met hun omdat ikdaar was |
|
![]() |
![]() |
#3435 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- hij zich hier zeker zal vermaken? - er veel grolsch getapt wordt hier? - het toch verstandig wordt dat hij hier eens een kijkje komt nemen? - je op http://www.polsekermis.nl een lichte indruk kan krijgen? - het er hier een stuk lamer uit ziet dan het echt is? - Ulftse Kermis geweldig is? - Why didn't you tell me? - Not leave me this way? - Oh you should have told me and........ NOT WAITED FOR SO LONG!!! - ik idd weer zal meezingen? - het vorig jaar ook super was? - nananananannananaaaaaaaaananananaaaaa!!! - ik dit jaar alleen 3 dagen moet werken? - dit niet zoveel uitmaakt? - ik namelijk geen entree hoef te betalen en toch niet in de rij hoef te staan? - dat heel relax is? - als jullie het over kermis hebben vast alleen maar over übertrieste attracties gaat? - ik nu ga kappen met onze geweldige kermisverhalen? - ik 27 juli al weer moet trainen? - ik dus wel mag beginnen met de conditie-training? - deze namelijk laag ligt? - ik de 27ste mijn eerste training heb en een dag later op vakantie ga? - dat nog leuk wordt? - met spierpijn in de bus (Y)? - ik d'r toch wel zin in heb ![]() Laatst aangepast door Bazzemans : 25 June 2003 om 13:02 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3436 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Kermissen zuigen. Alleen maar turken die denken dat ze kunnen boksen, en paupers die blij zijn met een 'gegraaid' horloge van 50 eurocent...
![]() |
#3437 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() - Theo dus idd het foute idee van kermis heeft? - het hier niet om gaat bij de kermis? - de kermis hier 4 dagen feest is? - ik vorig jaar de attracties neit eens gezien heb? - ik dus die turken ook niet gezien heb? - ze er wel genoeg zijn? - ze hier waarschijnlijk idd net doen alsof ze kunnen boxen? - er hier alleen kinderen van onder de 12 staan te gokken? - de rest 's ochtends alleen moeite heeft met uit bed komen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3438 |
klopt
|
![]()
-ik idd datgene bedoel wat Thea Tank
![]()
![]() |
#3439 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() kermis hiero is echt wel een ander verhaal |
|
![]() |
![]() |
#3440 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik het niet braaf wil noemen? - er hier ook lelijke turken en domme gasten wonen die de boel verzieken? - wij echter wel weten wat feestvieren is? - we daarom 3 grote tenten neerzetten? - we daarom veel bier aangeschaft hebben? - we daaorm te veel geld uitgeven aan de kermis? - ik zelfs lid ben? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3441 |
Guest
|
![]()
Ulftse Kermis :respect:
![]() |
![]() |
![]() |
#3442 |
Guest
|
![]()
- ik ook niet echt een kermis-fan ben
![]() - ik waarschijnlijk wel even een avond langsga in Ulft voor de gezelligheid - je daar namelijk wel veel mensen treft - de zaterdagavond ofzo dan voor mij ook wel voldoende is ![]() |
![]() |
![]() |
#3443 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - hier ook de tankwagens bier af en aan rijden tijdens de kermis? ![]() - Egmondse binnen, ad hoef en zuid schrawoudse kermissen super zijn? ![]() - kermis in alkmaar gewoon t zelfde als een zaterdagavond is? - De Heiloose kermis ook wel tof schijnt te zijn, maar ik er nauwelijks kom? ![]() - dit jaar toch wel moet gebeuren, maar ik heb gewoon geen beste band met die boeren hier. ![]() - vroeger toen ik nog skater was altijd werkte op de kermis hier? - sinds me oom met pensioen is niet meer - Ik gewoon nog 1 keer wil laten merken dat kermis hier dus ook gewoon zuipen betekend? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3444 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Als er bij ons nou net zoveel bier als turken was, dan zou het inderdaad best gezellig kunnen zijn...
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" Laatst aangepast door theo tank : 25 June 2003 om 16:49 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3445 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik maandag de 7e helemaal niet kan?? -ik niet weet hoe bartje daar bij komt?? -volgens mij iedereen op zondag de 6e kan?? ![]() -ik gister op werk heb gebroken met mijn principes?? ![]() -slet ![]() -ik maar ff sjeng sjelken ga kijken nu?? ![]() -owja..ook nog ontbijten.. ![]() -kermissen idd zuigen?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3446 | |
klopt
|
![]() Citaat:
eindelijk een kerel? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3447 | |
Guest
|