Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 28 June 2003, 19:10   #1
Larsjuh
Guest

Standaard het valt me op...

dat er veel luitjes een topic starten, maar nooit terug komen, dit gebeurt voornamelijk in topics die een probleem beslaan.

Nou vraag ik me af of waarom die luitjes niet vaker komen, ze staan op minder dan 5 posts
En hoe die lui in godsnaam hier beland zijn, als ze hier toch niets doen, behalve 1 x een probleem posten

Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 19:13   #2
FunFair
.

Standaard

nou, als ik antwoord zoek en ik zoek het anoniem dan ga ik ook niet met een gewone account posten ergens. Dan maak ik een andere account aan om achter de oplossing te komen

wat is er mis mee? als het een nuttige vraag is, mag het van mij wel.. alleen als het van die stomme sexistische dingen zijn mogen ze optyfen!
Oud 28 June 2003, 19:16   #3
Stapper
Guest

Standaard

dat het je nu pas opvalt
maar dit is dus al heel lang bekend, er zijn gewoon mensen die ff iets posten om een probleem op te lossen en als dat is opgelost komen ze niet meer terug en gaan ze verder met hun leven, of sommige mensen posten een probleem in iemands anders naam, vooral als het over sexualiteit gaat is dat zo het geval. dit is dan alleen maar voor de grap en om te kijken hoe andere mensen er op reageren

maar je kan nooit weten of iemand lang op een forum blijft, of meteen weer weg gaat
  Met citaat antwoorden
Oud 28 June 2003, 19:17   #4
Larsjuh
Guest

Standaard

zoals die ene 11 jarige die zich had gerukt en meedeelde dat ie wilde neuken?

jep opzouten, vraag me wel af of er wat uikwam bij hem

edit: denk dat ik het antwoord op mijn vraag inmiddels al weet
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels