|
|||||||
| Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#8 |
|
Lid
Geregistreerd op: 20 July 2002
Berichten: 6.856
|
speel zelf gba-spellen op de pc, en kheb:
pokemon sapphire + ruby DBZ: legacy of goku 2(beter dan het eerste deel) digimon: battle spirits Sonic advance 1 Super mario Advance 3: Yoshi's Island Lilo & Stitch Advance Wars Bomberman Tournament Golden sun Megaman battle network 2 Laatst aangepast door Riddler : 1 July 2003 om 13:44 |
|
|
|