|
|||||||
| Vakantie De zon begint zich meer en meer te tonen.. school loopt naar zijn einde .. tijd voor vakantie ! |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#28 |
|
Guest
|
ok ik neem niet zo veel mee aan kleding en opmaak en toilet spullen maar moet veel meer meenemen vanwege de veiligheid aan boord...
karliene? best wel kromme site als je een zeilvakantie gaat houden Reispapieren - Agenda - waterkaarten Betaalmiddelen - Bankpas - gewoon geld - veel 50 eurocentjes voor de doesj. bootspullen - extra touw - zwemvesten - meerpen - tang - schroevendraaier. Bepakkingsmateriaal - Plastic zakken (vuilnis) Kleding 1x- Badbak / bikini 5x- Beha 1x- Gymschoenen 2x- Korte broek 1x- Lange broek 7x- Onderbroeken 1x- Rok 6x- T-shirt /truitjes Toiletartikelen 1x- Bril, 1x- Ladyshave 1x- Lippenzalf 1x- Maandverband / tampons 1x- Shampoo 2x- Toiletpapier 1x- Toilettas 1x- Zeep 1x- Zonnebrandolie 1x- Zonnebril Slaapspullen - Slaapzak Etenswaar - Soeppoeder - Suiker - Thee - Zout en kruiden Eetgerei - Aansteker - Blik- / flesopener - Lucifers - Thermosfles Wassen - Afwasmiddel - Schuursponsje - Theedoek - Wasknijpers - Wasmiddel Electronica - Cassettes / cd's (speler aan boord grote boot) Fotomateriaal - Fotorolletjes - Fototoestel Schrijfwaren - Pen / potlood - Schrijfpapier Medicijnen - EHBO-set - Ontsmettingsmiddel - Pincet voor teken - Pleisters (dat zit toch in ehbo zet, bij mij iig ) - Verband (dat zit toch in ehbo zet, bij mij iig ) Overige - Horloge - Huissleutels - Leesboek - Naaispullen - Zaklamp / hoofdlamp (hier houd ik rekening met vijf mensen dan he, behalve kleding etc...... alles wat ik niet genoemd heb ligt al aan boord van de grote boot waarmee mijn ouders gaan) |