|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3551 |
Guest
|
![]()
Ehm, Tuurtje, als ik dit soort replies van Bas en Remco lees, sorry hoor, maar dan heb ik toch echt geen zin meer. Overigens heb ik van laatstgenoemde nog altijd geen post gehad. Postzegels uitverkocht in Leiden e.o? Achja, ik doe alleen jou na nu hoor remco, normaal zou je mij er nie over horen, maar je bent zo kansloos bezig de laatste week, dan ken ik t ook. Excuses voor alle andere wel normale mensen, maar ik heb echt geen zin om me nu nog moeite te gaan nemen om te komen
![]() |
![]() |
![]() |
#3552 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wat een aanstellerij ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3553 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Idd Bart, je loopt echt dom te doen. Stef heeft een goede reden waarom hij niet komt.. Jij komt met lamme smoesjes.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3554 |
Guest
|
![]()
Kom kom kom op zeg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3555 |
Guest
|
![]()
dat je niet komt is op zichzelf niet triest, je moet zelf weten of je liever iets anders doet, maar hoe je je hier opstelt naar mijn mening wel...
je sig bijv: erg jammer, vind je het cool ofzo om dat zo aan iedereen te laten zien... wilde gok van mij dat het gewoon een misverstand is |
![]() |
![]() |
#3556 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3557 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3558 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3559 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() altijd weer die vrouwen he |
|
![]() |
![]() |
#3560 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en wij hebben gewoon de 6e afgesproken, beeeeeetje selfish om dan serieus te vinden dat wij dat niet zouden moeten doen omdat jij naar de MF wilt de 7e en F1 wilt kijken... kom dan gewoon idd lekker niet maar maak er niet zo'n drama van dat wij wel afspreken. hijs je broek maar weer op ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3561 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3562 |
Guest
|
![]()
yes ik ga me hier ook in mengen!
Bart, lieve bart... ik ga die NACHT op vakantie en ik kom ook ik meot die NACHT opblijven om de chauffeurs wakker te houden en ik kom ook ik zie mijn moeder en vriend een hele week niet en ik ben die zondag ook maar ff pleite en ik kom ok ik moet die zaterdag draaien van 06:15 tot 07:00 en ik kom ook en nu duik ik ff in de slachtoffersrol maar ik heb gelukkig niet van die fijne argumenten ![]() (daarintegen: Remco is niet heilig [komt dicht in de buurt maar toch ![]() ________________________________ wjd -ik van school moet -we net hele tijd thunderdome hebben geluisterd op ID&T radio in de auto op de parkeerplaats -de herinneringen toen weer boven kwmane -ik nu wel focking moe enzo ben |
![]() |
![]() |
#3563 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3564 |
Guest
|
![]()
kerelll... die van neophyte &scott brown - blow your brains
phuuu blijft relaxed! utuuutututuuuutututuu (8 ) |
![]() |
![]() |
#3565 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Voor de rest, ja, jij hebt dat ervoor over ik niet ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3566 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() neh, ik blijf net zo lief thuiss eerlijk is eerlijk... maar heb iig gezegd dat ik kwam, en tjah daar ga ik later niet op terug komen.. en daar komt bij dat hugo van die doorslaggevende opmerkingen heb |
|
![]() |
![]() |
#3567 |
Guest
|
![]()
-het niet veel natter kan dan mijn fietstocht net naar huis??
-ik verzopen en bezopen ben?? -ik welliswaar nog wel foutloos kan typen?? ![]() -je tocj best wel nuchter wordt van zo'n moesonbui?? -ik eigenlijk al verkouden was?? ![]() -ik hier iig niet veel minder verkouden van zal worden?? -ik misschien dus zondag niet aanwezig zal zijn?? ![]() -ik er toch hoe dan ook zal zijn?? ![]() -ik ik ik ik ikke eerst ![]() -ineens een zoetermeerse zich aanmeldt op msn?? - ![]() -ze voor Feyenoord is?? ![]() -ik iets ging typen, maar niet meer weet wat?? -owja.. -ik nog even moest lachen om de betogen van bartje?? ![]() - ![]() -ik trouwens niet echt blij ben met de mededeling dat bonnie liever thuisblijft als komt zondag?? ![]() -bartje nog maar eens zijn 'excuses' geordend op een rijtje moet zetten?? ![]() -ik best wel moet lachen over hoe druk hij zich kan maken over een signature en een overmaking die niet helemaal gelukt was, omdat er te weinig geld (zonder mijn weten..) op mijn rekening stond?? ![]() -de postzegels inmiddels in mijn bezit zijn?? ![]() -ik hoop dat bartje blij met mij is?? -ik wel woedend ben dat hij niet eens met Huugje wil meeten?!?! ![]() -noujaaaaa zeg!! ![]() -ik hier waarschijnlijk niet van kan slapen nu?? ![]() -iemand mij wel moet wakker gaan bellen als sjeng de baan gaat betreden morgen?? ![]() -daaaaag ![]() |
![]() |
![]() |
#3568 |
Guest
|
![]()
wie gaat trouwens bartje wijzen op zijn spelfout in zijn signature??
![]() |
![]() |
![]() |
#3569 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#3570 |
Guest
|
![]()
Ik wil anders ook wel mijn bankafschriften inscannen hoor
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3571 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3572 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3573 |
Guest
|
![]()
ik heb niet alles gevolgd, maar ik vind het nergens opslaan dat iedereen zich een beetje tegen bartje keert. ik snap dan ook niet waarom iedereen een kant moet kiezen, terwijl die persoon het makkelijk zelf op kan lossen. snap dan niet waar ene anke of arthur zich mee gaan bemoeien, aangezien het een fete betreft tussen remco en bartje. is dan ook niet slim om het op het forum te zetten, maar de rest moet zich er gewoon niet mee bemoeioen. en over die meeting, kom gewoon als je wil en anders kom je niet, simpel zat. maar bart mijn steun heb je, zonder dat ik nou jou kan top ga, of dat ik jou help verdedigen.
Laatst aangepast door Superjood : 3 July 2003 om 11:21 |
![]() |
![]() |
#3574 |
Guest
|
![]()
- Ik helemaal niet partij kies of wat dan ook.
- ik het alleen maar gezellig zou vinden als er zoveel mogelijk mensen naar die meeting zouden komen |
![]() |
![]() |
#3575 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ik idd het laatste woord wil hebben?? ![]() -het ook fijn is dat mark niet eerst leest waar het over gaat en toch zijn mening gaat geven?? ![]() -zo'n gaapsmily het altijd goed doet?? ![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
#3576 |
Guest
|
![]()
Ik moet zeggen, ik lig wederom dubbel remco!!
![]() |
![]() |
![]() |
#3577 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3578 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3579 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Bart verkoop voortaan je kaartje maar aan mij.
Ik betaal ook niet, maar ik zal niet met je vriendin aanpappen, goed? ![]() ![]() Ohja ik ben zondag BBQ-en met wat oude klasgenoten, moet ik dit nog schriftelijk melden bij de commissie? hehe Gegroet!
"BESTUUR TEGEN DE MUUR!" Laatst aangepast door theo tank : 3 July 2003 om 13:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3580 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ![]() - ik klaar ben met school? - me P in 1 jaar wel gehaald kan worden? - het eergister en vandaag wel goed ging met de laatste 2 toetsen, die een voldoende, en phitje heb zn P. ![]() - ik niet echt snap dat er zo'n supergrote discussie gaande is over een 'meeting' ![]() ![]() ![]() - er gerust wel andere sport bijeenkomsten komen? ![]() - ik gewoon niet kom op zondag, want van Dikhout gratis en vakantiebesprekingen en kermis Heiloo is gewoon maar 1 keer per jaar, en dat kan dus niet verschoven worden. ![]() - ![]() - tadumdum ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3581 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik kies ook helemaal geen partij... ik geef gewoon mn eigen mening over barts reacties hier als je zoiets op het forum zet, kan je nou eenmaal reacties van anderen krijgen, zo simpel is dat |
|
![]() |
![]() |
#3582 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dat dhr. Remco veel eerder met ze trieste sign kwam Dat dhr. Remco alles triest vond: dat ik werkte zaterdag in de nacht dat ik dus lang moest slapen dat ik geen zin had te betalen dat ik liever door de week afsprak enzovoorts enzovoorts, alles was triest. Want meneer remco schijnt altijd mensen nodig te hebben om ten koste van hen grappig te zijn. Zelf kan ie geloof ik niet grappig zijn ofzo. Hij zal ongetwijfeld gaan toosten op mijn afwezigheid ofzo, want dat is wel erg geinig natuurlijk!! Nee, je reageert alleen op míj, wanneer ik op die verwijten van hem reageer. Lees eens goed terug, dan zul je zien dat ik alleen maar bezig was met mezelf te verdedigen. Maar omdat toch zelden iemand het met mij eens is, kiest de hele zooi toch de kant van remco, en gaat lopen roepen dat ik hier kansloos reageer. Wanneer hij in zowat elke post gaat lopen roepen: kom je dan nu wel bartje? Of 'stel je niet aan'. Ja sorry hoor, maar dan verdedig ik me daarop, dat hoef ik me toch niet zomaar te laten zeggen of wel dan? En wanneer hij dan ook nog eens een kansloze signature maakt, ja, dan ga ik hier ook rondbazuinen dat meneer zijn kaartje niet betaald, en ik kan nog wel meer neer gaan planten, maar dat doe ik niet. Tis dan bijzonder tragisch wanneer je dan nog gaat kijken of je toch niet vrij neemt die zaterdag, dat mensen dan gaan lopen zeuren dat ik me een een slachtoffersrol manouvreer. Welja, die arme remco is inderdaad slachtoffer van alles. Tuurlijk!! |
|
![]() |
![]() |
#3583 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het heeft dus NIKS met jouw ruzie met Remco te maken, maar als je het leuk vindt als ik ff reageer op jouw genoemde punten zal ik dat es ff voor je doen ![]() - ik vind remco's sig ook niet echt heel grappig ![]() ![]() - jouw sig vind ik kinderachtig omdat je het gewoon uit zou kunnen praten met remco zonder m op deze manier zwart te maken - niemand vindt het triest dat jij zaterdagnacht werkt, remco vindt het triest dat je daarom zondag niks wilt doen omdat je dan slaaptekort zou hebben ofzo... ik vind het niet triest, iedereen moet dat zelf weten, maar mij zou het niets boeien.... ga zelf die nacht waarsch ook nog wel uit... overleef ik wel weer - ik vind t krenterig om moeilij k te doen over reisgeld op zondag, maar das persoonlijk, de een zal wel zuiniger zijn dan de ander ofzo... maar er is al een paar keer aangeboden om alle reiskosten te delen en dat negeer jij gewoon maar anyway.... er wordt nu echt van ene mug ee nolifant gemaakt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3584 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3585 |
Guest
|
![]()
potsie heb ik toch ineens een 'relatie' en 'ruzie' met bart
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3586 |
klopt
|
![]()
-ik oizo mis?
![]()
![]() |
#3587 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -ik oizo ook mis?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3588 |
klopt
|
![]()
-ik het wel zeer spijtig vind dat bartje mij ook niet meer wil meeten?
![]() ![]()
![]() |
#3589 |
Guest
|
![]()
- we vanavond goedkoop dronken gaan worden.
- er namelijk een guldenparty is - ipv 2 euro betaal je nu 2 gulden voor een biertje - ik zo me spaarpot maar is binneste buiten ga kiepen - we over een maand in rimini zitten - zaterdag q-dance bezocht gaat wordenb -ik ff ga doesjen |
![]() |
![]() |
#3590 |
Guest
|
![]()
Wil er iemand een top 20 maken?
|
![]() |
![]() |
#3591 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Blaat jij lekker aan een stuk door sukkeltje ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3592 |
Guest
|
![]()
WJD
- Bartje inderdaad volgens mij niet meekrijgt dat er een idee gelanceerd was over kostendeling ![]() - hij echter zijn keuze volgens mij al gemaakt heeft. - er dus geen reden meer is tot ruzie of discussie - Remco wel gaat, en Bart niet. Punt. - en inderdaad stef, er komen wel weer meer meetings. ![]() - en nu niet meer zo matig doen allemaal want anders sluit ik het WJD ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3593 |
Guest
|
![]()
-zojuist mijn klomp is gebroken??
![]() -bartje een beetje sjaggo overkomt de laatste tijd?? ![]() -ik wel de verstandigste zal zijn en niet meer zal reageren op zijn provocerende replies?? ![]() -ik nog wel even vind dat bartje een waarschuwing verdient, omdat hij me triest, kansloos en een sukkel tegelijk vindt en ik bovendien shit produceer hier op 't forum?? ![]() -dat niet echt lief gedrag is?? ![]() -ik er nu een punt achter ga zetten?? - . ![]() |
![]() |
![]() |
#3594 |
Guest
|
![]()
- ik vanvond fijn ga feesten bij otje thuis..
![]() - de drank wel weer rijkelijk zal vloeien.. ![]() - ik daarentegen een beetje rustig aan moet doen.. ![]() - kheb morgenochten nml nog rijles... ![]() ![]() - ![]() - ![]() -ik nu nog maar ff snel een cadeautje moet kopen voor bas. ![]() - ik dus maar snel ga... - ![]() |
![]() |
![]() |
#3595 |
Guest
|
![]()
- het leuk was bij Bas gisteren en aansluitend in de P8
![]() - ik opvallend vroeg uit de veren ben voor zo'n late gezellige avond/nacht - het wel klote is dat ik straks moet werken - het wel klote is dat ik daarvoor eerst langs Bas moet om mijn tas op te halen met daarin mijn EDAH shirt ![]() - het wel klote is dat ik daarvoor een klote eind om moet fietsen - het wel klote is dat dat de auto de hele dag weg is en ik dus niet even gebracht kan worden - het wel klote is om te werken als je geen zin hebt vanwege brakheid - het wel klote is dat je op een ochtend als vandaag ook nog eens te horen krijgt dat dé perfecte kamer in Utrecht vergeven is aan iemand anders dmv loting - de kijkavond daarvoor afgelopen dinsdag was en ze de drie kandidaten, waaronder ik, alle drie even geschikt vonden. - ![]() - het gisteren niet klote was ![]() - ik me daar nu maar even aan vastklamp ![]() |
![]() |
![]() |
#3596 |
klopt
|
![]()
-ik gisteren een prima feestje heb gehad op de KLS in Eelde?
![]() -ik daar via mn broer terechtkwam? -ik niet geslapen heb maar me wel vermaakt heb vannacht? ![]() -ik me afvraag wat nu de precieze details zijn van de mieting morgen en of die er al zijn? ![]() -ik maar reken op 2 uur op CS utrecht ofzo?
![]() |
#3597 |
Guest
|
![]()
-Ik wil errug dom bezig ben geweest op ut forum
-Ik een dom topic het geplaatst dat eigenlijk bedoeld was voor 'Aan de bar...'... -Mensen nu wel een erge blonde indruk van mij hebben gekregen -mja -Ik maandag naar Nijmegen ben -Ik daar de nijmeegse 4daagse ga lopen -Ik nu maar weer es stop -Doeg! - ![]() |
![]() |
![]() |
#3598 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
jah 2 uur op cs utrecht idd.. Afspreken bij de burger king... Laatst aangepast door Bazzemans : 5 July 2003 om 18:28 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3599 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3600 | |