Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 2 July 2003, 21:42   #3551
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ehm, Tuurtje, als ik dit soort replies van Bas en Remco lees, sorry hoor, maar dan heb ik toch echt geen zin meer. Overigens heb ik van laatstgenoemde nog altijd geen post gehad. Postzegels uitverkocht in Leiden e.o? Achja, ik doe alleen jou na nu hoor remco, normaal zou je mij er nie over horen, maar je bent zo kansloos bezig de laatste week, dan ken ik t ook. Excuses voor alle andere wel normale mensen, maar ik heb echt geen zin om me nu nog moeite te gaan nemen om te komen
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 22:26   #3552
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Ehm, Tuurtje, als ik dit soort replies van Bas en Remco lees, sorry hoor, maar dan heb ik toch echt geen zin meer. Overigens heb ik van laatstgenoemde nog altijd geen post gehad. Postzegels uitverkocht in Leiden e.o? Achja, ik doe alleen jou na nu hoor remco, normaal zou je mij er nie over horen, maar je bent zo kansloos bezig de laatste week, dan ken ik t ook. Excuses voor alle andere wel normale mensen, maar ik heb echt geen zin om me nu nog moeite te gaan nemen om te komen
jezus kruip toch niet steeds zo zielig in de 'slachtofferrol'.... iedereen is tegen bart en bart doet niks verkeerds... zo kom je echt over jongen.
wat een aanstellerij
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 22:42   #3553
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

Citaat:
Originally posted by bruggi

jezus kruip toch niet steeds zo zielig in de 'slachtofferrol'.... iedereen is tegen bart en bart doet niks verkeerds... zo kom je echt over jongen.
wat een aanstellerij
:respect:

Idd Bart, je loopt echt dom te doen. Stef heeft een goede reden waarom hij niet komt.. Jij komt met lamme smoesjes..
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 22:48   #3554
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Kom kom kom op zeg Slachtoffersrol ?! Tis een lamme smoes dat ik moet werken, en het belachelijk vindt dat jullie zo nodig een zondag moeten Jah joh, lekker makkelijk veel tegen eentje, omdat stef naar een kermis ofzo moet, houd je er maar eentje over, die ook nog eens altijd een andere mening heeft, lekker makkelijk om dan te gaan lopen roepen dat het triest is dat je niet komt. Ik heb nu eenmaal andere dingen te doen, die voorgaan. En als dat nu eens gewoon in eerste instantie geaccepteerd werd, maar neej, iedereen duikt erbovenop dat het triest is dat je werk voorgaat. Ik heb nu eenmaal minimaal 8 uur slaap nodig per nacht. Dat is altijd zo. Als ik met vakantie ga met de bus, kun je er donder op zeggen dat ik de dag erna niks waard ben, omdat ik niet kan slapen, mag dat asjeblieft zo zijn? Of je t nu wil geloven of niet, ik zat vanmiddag te denken of ik misschien zaterdag vrij zou pakken anders, omdat het me toch wel GEZELLIG leek, zelfs al moest ik dan meneer Verzijde zijn zin geven. Maar ik heb er niet eens meer zin in. Veel plezier mensen, voor mij hoeft het ECHT niet meer. Bedankt voor de moeite
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 22:55   #3555
bruggi
Guest

Standaard

dat je niet komt is op zichzelf niet triest, je moet zelf weten of je liever iets anders doet, maar hoe je je hier opstelt naar mijn mening wel...
je sig bijv: erg jammer, vind je het cool ofzo om dat zo aan iedereen te laten zien... wilde gok van mij dat het gewoon een misverstand is
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 22:58   #3556
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
dat je niet komt is op zichzelf niet triest, je moet zelf weten of je liever iets anders doet, maar hoe je je hier opstelt naar mijn mening wel...
je sig bijv: erg jammer, vind je het cool ofzo om dat zo aan iedereen te laten zien... wilde gok van mij dat het gewoon een misverstand is
En wat als het niet op een misverstand berust en Remco is gewoon laat met betalen dan kan je het daar toch geowon over hebben en hoef je toch niet iemand op deze manier zwart te maken das gewoon kansloos Bart.. Kinderachtig noemen ze dat..
Oud 2 July 2003, 23:00   #3557
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Lees anders even de sign van Verzijde, hij had m eerst Alsie die nog heeft, mijne was een reactie daarop. Voor de rest heeft nog nooit mij iemand kunnen duidelijk maken waarom het per se in het weekend moest zijn, terwijl ik vanaf t begin had aangegeven ALTIJD te kunnen, behalve het weekend. Datzelfde gold voor Phit. We wilden absoluut niet in het weekend, en al helemaal geen 2 dagen achter elkaar, omdat we al maanden terug hadden afgesproken de 7e naar de MF te gaan. Sorry hoor, maar als er dan uitrolt dat de 6e het per se moet zijn, terwijl dan ook nog eens F1 is, dan zakt mij echt de broek af. Zeker als ik daarna reacties van mensen hier lees wanneer je zegt dat je niet komt
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:04   #3558
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans

En wat als het niet op een misverstand berust en Remco is gewoon laat met betalen dan kan je het daar toch geowon over hebben en hoef je toch niet iemand op deze manier zwart te maken das gewoon kansloos Bart.. Kinderachtig noemen ze dat..
Precies. Net zo kinderachtig als zíjn smily. Sorry hoor Bas, als hij kansloos doet dan kan ik het ook. Maarja, remco'tje is heilig hč? Remco moet wel een trieste sign mogen, en ik mag dat niet, Remco mag wanbetaler zijn, ik moet mijn mond houden. Remco mag het aanleggen met mijn ex-vriendin, en ik moet heb toch oneindig sympathiek blijven vinden. NEEN, daar doe ik helaas niet aan mee. Ik mag die gast niet meer, is dat zo erg
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:06   #3559
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:

Precies. Net zo kinderachtig als zíjn smily. Sorry hoor Bas, als hij kansloos doet dan kan ik het ook. Maarja, remco'tje is heilig hč? Remco moet wel een trieste sign mogen, en ik mag dat niet, Remco mag wanbetaler zijn, ik moet mijn mond houden. Remco mag het aanleggen met mijn ex-vriendin, en ik moet heb toch oneindig sympathiek blijven vinden. NEEN, daar doe ik helaas niet aan mee. Ik mag die gast niet meer, is dat zo erg
daar komt de aap uit de mouw!
altijd weer die vrouwen he
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:10   #3560
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:

Lees anders even de sign van Verzijde, hij had m eerst Alsie die nog heeft, mijne was een reactie daarop. Voor de rest heeft nog nooit mij iemand kunnen duidelijk maken waarom het per se in het weekend moest zijn, terwijl ik vanaf t begin had aangegeven ALTIJD te kunnen, behalve het weekend. Datzelfde gold voor Phit. We wilden absoluut niet in het weekend, en al helemaal geen 2 dagen achter elkaar, omdat we al maanden terug hadden afgesproken de 7e naar de MF te gaan. Sorry hoor, maar als er dan uitrolt dat de 6e het per se moet zijn, terwijl dan ook nog eens F1 is, dan zakt mij echt de broek af. Zeker als ik daarna reacties van mensen hier lees wanneer je zegt dat je niet komt
zoals ik al zei: deze reacties zijn niet omdat je niet komt, maar om de manier hoe jij hier zelf al een tijdje achtereen reageert.
en wij hebben gewoon de 6e afgesproken, beeeeeetje selfish om dan serieus te vinden dat wij dat niet zouden moeten doen omdat jij naar de MF wilt de 7e en F1 wilt kijken...
kom dan gewoon idd lekker niet maar maak er niet zo'n drama van dat wij wel afspreken.
hijs je broek maar weer op
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:21   #3561
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:

zoals ik al zei: deze reacties zijn niet omdat je niet komt, maar om de manier hoe jij hier zelf al een tijdje achtereen reageert.
en wij hebben gewoon de 6e afgesproken, beeeeeetje selfish om dan serieus te vinden dat wij dat niet zouden moeten doen omdat jij naar de MF wilt de 7e en F1 wilt kijken...
kom dan gewoon idd lekker niet maar maak er niet zo'n drama van dat wij wel afspreken.
hijs je broek maar weer op
Als je zin hebt, en de laatste 8 pagina's nog eens terug ging lezen (), dan zul je zien dat ik niet begon met problemen maken, maar mij met niet mis te verstande bewoording (niet door jou hoor) werd verweten dat het rotsmoesjes waren dat ik niet kwam Daar ga ik dan op in, omdat het gewoon nergens op slaat. Maar aangezien niemand er net zo over denkt als ik gaat iedereen daar weer tegenin. Het zal allemaal wel, wel beetje jammer om dan te gaan zeuren over mijn sign, of had je die van remco nog nie gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:30   #3562
Bon
Guest

Standaard

yes ik ga me hier ook in mengen!
Bart, lieve bart...
ik ga die NACHT op vakantie en ik kom ook
ik meot die NACHT opblijven om de chauffeurs wakker te houden en ik kom ook
ik zie mijn moeder en vriend een hele week niet en ik ben die zondag ook maar ff pleite en ik kom ok
ik moet die zaterdag draaien van 06:15 tot 07:00 en ik kom ook
en nu duik ik ff in de slachtoffersrol maar ik heb gelukkig niet van die fijne argumenten

(daarintegen: Remco is niet heilig [komt dicht in de buurt maar toch ] maar die argumenten die je hier gebruikt die zijn wel heel erg... t gaat er nu ff niet om hoe jullie prive leven overhoop kan liggen want dat boeit me geen ene kloot, het ging om het principe... als je niet wilt komen kom je niet en pcies way anke zei maak er niet zo'n drama van... waarom praat je met remco het hele betalingsprobleem niet een keertje uit, hoeft die hele kermis toch niet omheen?)
-de herinneringen toen weer boven kwmane
-ik nu wel focking moe enzo ben
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:32   #3563
Bon
Guest

Standaard

Citaat:

Als je zin hebt, en de laatste 8 pagina's nog eens terug ging lezen (), dan zul je zien dat ik niet begon met problemen maken, maar mij met niet mis te verstande bewoording (niet door jou hoor) werd verweten dat het rotsmoesjes waren dat ik niet kwam Daar ga ik dan op in, omdat het gewoon nergens op slaat. Maar aangezien niemand er net zo over denkt als ik gaat iedereen daar weer tegenin. Het zal allemaal wel, wel beetje jammer om dan te gaan zeuren over mijn sign, of had je die van remco nog nie gezien
die van remco rijmt wel
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:36   #3564
Bon
Guest

Standaard

kerelll... die van neophyte &scott brown - blow your brains
phuuu blijft relaxed!

utuuutututuuuutututuu (8 )
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:40   #3565
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bon
yes ik ga me hier ook in mengen!
Bart, lieve bart...
ik ga die NACHT op vakantie en ik kom ook
ik meot die NACHT opblijven om de chauffeurs wakker te houden en ik kom ook
ik zie mijn moeder en vriend een hele week niet en ik ben die zondag ook maar ff pleite en ik kom ok
ik moet die zaterdag draaien van 06:15 tot 07:00 en ik kom ook
en nu duik ik ff in de slachtoffersrol maar ik heb gelukkig niet van die fijne argumenten

(daarintegen: Remco is niet heilig [komt dicht in de buurt maar toch ] maar die argumenten die je hier gebruikt die zijn wel heel erg... t gaat er nu ff niet om hoe jullie prive leven overhoop kan liggen want dat boeit me geen ene kloot, het ging om het principe... als je niet wilt komen kom je niet en pcies way anke zei maak er niet zo'n drama van... waarom praat je met remco het hele betalingsprobleem niet een keertje uit, hoeft die hele kermis toch niet omheen?)
Zolang hij lekker ze signature houdt, houd ik m ook, dan kan ik ook triest zijn
Voor de rest, ja, jij hebt dat ervoor over ik niet En ik begon ook niet met moeilijk doen hoor. Heb in eerste instantie gezegt, nee, dan kan ik niet, dus doe wat mij betreft een andere dag, anders kom ik gewoon niet. Dat hele circus erna ben ik nie mee begonnen hoor Hoe dan ook, ik houd me mond vanaf nu wel lekker Veel anderen dan Phitje, jij, tuurtje en ankje hoef ik toch niet meer te zien van de mensen die meegedacht hebben aan deze meeting
  Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2003, 23:52   #3566
Bon
Guest

Standaard

Citaat:

Zolang hij lekker ze signature houdt, houd ik m ook, dan kan ik ook triest zijn
Voor de rest, ja, jij hebt dat ervoor over ik niet En ik begon ook niet met moeilijk doen hoor. Heb in eerste instantie gezegt, nee, dan kan ik niet, dus doe wat mij betreft een andere dag, anders kom ik gewoon niet. Dat hele circus erna ben ik nie mee begonnen hoor Hoe dan ook, ik houd me mond vanaf nu wel lekker Veel anderen dan Phitje, jij, tuurtje en ankje hoef ik toch niet meer te zien van de mensen die meegedacht hebben aan deze meeting
ik heb het er niet voor over hoor, maar ze kennen niet zonder me

neh, ik blijf net zo lief thuiss eerlijk is eerlijk... maar heb iig gezegd dat ik kwam, en tjah daar ga ik later niet op terug komen.. en daar komt bij dat hugo van die doorslaggevende opmerkingen heb
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 04:51   #3567
AntiKezman
Guest

Standaard

-het niet veel natter kan dan mijn fietstocht net naar huis??
-ik verzopen en bezopen ben??
-ik welliswaar nog wel foutloos kan typen??
-je tocj best wel nuchter wordt van zo'n moesonbui??
-ik eigenlijk al verkouden was??
-ik hier iig niet veel minder verkouden van zal worden??
-ik misschien dus zondag niet aanwezig zal zijn??
-ik er toch hoe dan ook zal zijn??
-ik ik ik ik ikke eerst
-ineens een zoetermeerse zich aanmeldt op msn??
-
-ze voor Feyenoord is??
-ik iets ging typen, maar niet meer weet wat??
-owja..
-ik nog even moest lachen om de betogen van bartje??
-
-ik trouwens niet echt blij ben met de mededeling dat bonnie liever thuisblijft als komt zondag??
-bartje nog maar eens zijn 'excuses' geordend op een rijtje moet zetten??
-ik best wel moet lachen over hoe druk hij zich kan maken over een signature en een overmaking die niet helemaal gelukt was, omdat er te weinig geld (zonder mijn weten..) op mijn rekening stond??
-de postzegels inmiddels in mijn bezit zijn??
-ik hoop dat bartje blij met mij is??
-ik wel woedend ben dat hij niet eens met Huugje wil meeten?!?!
-noujaaaaa zeg!!
-ik hier waarschijnlijk niet van kan slapen nu??
-iemand mij wel moet wakker gaan bellen als sjeng de baan gaat betreden morgen??
-daaaaag
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 04:56   #3568
AntiKezman
Guest

Standaard

wie gaat trouwens bartje wijzen op zijn spelfout in zijn signature??
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 05:25   #3569
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Leuk, als je voor Remco, AntiKezman een kaartje koopt, betaald ie niet
-ik opzich met deze chatlog nog ff wil reageren op bart zijn signature :

Citaat:
[14:19:31] Remco ...: Te verzenden opdrachten

Nieuw
Rekening Begunstigde Bedrag

3356.22.712
B. Urlings 1752.26.318 € 20,00

[14:19:54] Bart WIJ..: 20 euro zelfs (A)
[14:20:17] Bart WIJ..:
http://forum.scholieren.com/showthre...&postid=551658
4#post5516584
[14:20:20] Bart WIJ..: check dit (A)
[14:21:47] Remco ...: Je hebt geen toestemming om deze pagina te
bekijken. Dat kan een van de volgende oorzaken hebben:
Probeer je het bericht van iemand anders aan te passen? Of
zit je aan de functies voor forumbazen? Kijk bij de
Forumregels wat je allemaal mag.
Als je een reactie probeert te plaatsen kan het zo zijn dat
je rechten om te mogen reageren zijn ontnomen door het
beheer, of misschien is je aanmelding nog niet geactiveerd
(klik hiervoor op het adres dat staat in het mailtje dat je
na registratie hebt ontvangen).
Gebruikersnaam: AntiKezman [uitloggen]
[14:21:51] Remco ...: !!
[14:21:54] Bart WIJ..: Hehehehe
[14:22:02] Bart WIJ..: Dat heb ik als ik onlog met bartje518
[14:22:11] Bart WIJ..: moet je boven uitloggen
[14:22:19] Bart WIJ..: Volges mij heb je alleen een nick-ban
[14:25:48] Remco ...: Ingelogd als Il Capitano
[14:27:15] Remco ...: Opdrachten in behandeling

3356.22.712 - Studentrekening - R. Verzijde

Uitvoerdatum Begunstigde Bedrag Status

20-05-2003 B. Urlings 1752.26.318 € 20,00
openstaand

| disclaimer ť |

[14:27:27] Remco ...: de poen komt er aan (Y)
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 11:02   #3570
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ik wil anders ook wel mijn bankafschriften inscannen hoor Toch sterk dat zoiets 100 van de 100x wel aankomt dan
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 11:10   #3571
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Ik wil anders ook wel mijn bankafschriften inscannen hoor Toch sterk dat zoiets 100 van de 100x wel aankomt dan
-begrijpend lezen bartjes sterkste vak niet was??
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 11:12   #3572
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman

-begrijpend lezen bartjes sterkste vak niet was??
Kerl, ik heb je post heus wel begrepen hoor, maar niets ontvangen. En daar gaat het om Fijn dat je altijd het laatste woord moet hebben, maar helaas
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 11:19   #3573
Superjood
Guest

Standaard

ik heb niet alles gevolgd, maar ik vind het nergens opslaan dat iedereen zich een beetje tegen bartje keert. ik snap dan ook niet waarom iedereen een kant moet kiezen, terwijl die persoon het makkelijk zelf op kan lossen. snap dan niet waar ene anke of arthur zich mee gaan bemoeien, aangezien het een fete betreft tussen remco en bartje. is dan ook niet slim om het op het forum te zetten, maar de rest moet zich er gewoon niet mee bemoeioen. en over die meeting, kom gewoon als je wil en anders kom je niet, simpel zat. maar bart mijn steun heb je, zonder dat ik nou jou kan top ga, of dat ik jou help verdedigen.

Laatst aangepast door Superjood : 3 July 2003 om 11:21
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 11:37   #3574
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- Ik helemaal niet partij kies of wat dan ook.
- ik het alleen maar gezellig zou vinden als er zoveel mogelijk mensen naar die meeting zouden komen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 11:39   #3575
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Hoe dan ook, ik houd me mond vanaf nu wel lekker
-
-ik idd het laatste woord wil hebben??
-het ook fijn is dat mark niet eerst leest waar het over gaat en toch zijn mening gaat geven??
-zo'n gaapsmily het altijd goed doet??

Citaat:
Last edited by Superjood on 03-07-2003 at 12:21
Citaat:
fete
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:06   #3576
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ik moet zeggen, ik lig wederom dubbel remco!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:23   #3577
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Ik moet zeggen, ik lig wederom dubbel remco!!
prima zaak
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 12:30   #3578
HugoBoss
klopt

Standaard

Citaat:

Veel anderen dan Phitje, jij, tuurtje en ankje hoef ik toch niet meer te zien van de mensen die meegedacht hebben aan deze meeting

Oud 3 July 2003, 13:31   #3579
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Bart verkoop voortaan je kaartje maar aan mij.
Ik betaal ook niet, maar ik zal niet met je vriendin aanpappen, goed?

Ohja ik ben zondag BBQ-en met wat oude klasgenoten, moet ik dit nog schriftelijk melden bij de commissie? hehe

Gegroet!

Laatst aangepast door theo tank : 3 July 2003 om 13:35
theo tank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 13:41   #3580
The Phit
Guest

Standaard

Citaat:
Veel anderen dan Phitje, jij, tuurtje en ankje hoef ik toch niet meer te zien van de mensen die meegedacht hebben aan deze meeting

-
- ik klaar ben met school?
- me P in 1 jaar wel gehaald kan worden?
- het eergister en vandaag wel goed ging met de laatste 2 toetsen, die een voldoende, en phitje heb zn P.
- ik niet echt snap dat er zo'n supergrote discussie gaande is over een 'meeting'
- er gerust wel andere sport bijeenkomsten komen?
- ik gewoon niet kom op zondag, want van Dikhout gratis en vakantiebesprekingen en kermis Heiloo is gewoon maar 1 keer per jaar, en dat kan dus niet verschoven worden.
-
- tadumdum
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 14:07   #3581
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood
ik heb niet alles gevolgd, maar ik vind het nergens opslaan dat iedereen zich een beetje tegen bartje keert. ik snap dan ook niet waarom iedereen een kant moet kiezen, terwijl die persoon het makkelijk zelf op kan lossen. snap dan niet waar ene anke of arthur zich mee gaan bemoeien, aangezien het een fete betreft tussen remco en bartje. is dan ook niet slim om het op het forum te zetten, maar de rest moet zich er gewoon niet mee bemoeioen. en over die meeting, kom gewoon als je wil en anders kom je niet, simpel zat. maar bart mijn steun heb je, zonder dat ik nou jou kan top ga, of dat ik jou help verdedigen.
dat maak je er zelf van.
ik kies ook helemaal geen partij... ik geef gewoon mn eigen mening over barts reacties hier
als je zoiets op het forum zet, kan je nou eenmaal reacties van anderen krijgen, zo simpel is dat
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 14:17   #3582
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:

dat maak je er zelf van.
ik kies ook helemaal geen partij... ik geef gewoon mn eigen mening over barts reacties hier
als je zoiets op het forum zet, kan je nou eenmaal reacties van anderen krijgen, zo simpel is dat
Nu heb je nog altijd niet gereageert op het volgende:

Dat dhr. Remco veel eerder met ze trieste sign kwam
Dat dhr. Remco alles triest vond:
dat ik werkte zaterdag in de nacht
dat ik dus lang moest slapen
dat ik geen zin had te betalen
dat ik liever door de week afsprak
enzovoorts enzovoorts, alles was triest. Want meneer remco schijnt altijd mensen nodig te hebben om ten koste van hen grappig te zijn. Zelf kan ie geloof ik niet grappig zijn ofzo. Hij zal ongetwijfeld gaan toosten op mijn afwezigheid ofzo, want dat is wel erg geinig natuurlijk!!

Nee, je reageert alleen op míj, wanneer ik op die verwijten van hem reageer. Lees eens goed terug, dan zul je zien dat ik alleen maar bezig was met mezelf te verdedigen. Maar omdat toch zelden iemand het met mij eens is, kiest de hele zooi toch de kant van remco, en gaat lopen roepen dat ik hier kansloos reageer. Wanneer hij in zowat elke post gaat lopen roepen: kom je dan nu wel bartje? Of 'stel je niet aan'. Ja sorry hoor, maar dan verdedig ik me daarop, dat hoef ik me toch niet zomaar te laten zeggen of wel dan? En wanneer hij dan ook nog eens een kansloze signature maakt, ja, dan ga ik hier ook rondbazuinen dat meneer zijn kaartje niet betaald, en ik kan nog wel meer neer gaan planten, maar dat doe ik niet.

Tis dan bijzonder tragisch wanneer je dan nog gaat kijken of je toch niet vrij neemt die zaterdag, dat mensen dan gaan lopen zeuren dat ik me een een slachtoffersrol manouvreer. Welja, die arme remco is inderdaad slachtoffer van alles. Tuurlijk!!
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 14:31   #3583
bruggi
Guest

Standaard

Citaat:

Nu heb je nog altijd niet gereageert op het volgende:

Dat dhr. Remco veel eerder met ze trieste sign kwam
Dat dhr. Remco alles triest vond:
dat ik werkte zaterdag in de nacht
dat ik dus lang moest slapen
dat ik geen zin had te betalen
dat ik liever door de week afsprak
enzovoorts enzovoorts, alles was triest. Want meneer remco schijnt altijd mensen nodig te hebben om ten koste van hen grappig te zijn. Zelf kan ie geloof ik niet grappig zijn ofzo. Hij zal ongetwijfeld gaan toosten op mijn afwezigheid ofzo, want dat is wel erg geinig natuurlijk!!

Nee, je reageert alleen op míj, wanneer ik op die verwijten van hem reageer. Lees eens goed terug, dan zul je zien dat ik alleen maar bezig was met mezelf te verdedigen. Maar omdat toch zelden iemand het met mij eens is, kiest de hele zooi toch de kant van remco, en gaat lopen roepen dat ik hier kansloos reageer. Wanneer hij in zowat elke post gaat lopen roepen: kom je dan nu wel bartje? Of 'stel je niet aan'. Ja sorry hoor, maar dan verdedig ik me daarop, dat hoef ik me toch niet zomaar te laten zeggen of wel dan? En wanneer hij dan ook nog eens een kansloze signature maakt, ja, dan ga ik hier ook rondbazuinen dat meneer zijn kaartje niet betaald, en ik kan nog wel meer neer gaan planten, maar dat doe ik niet.

Tis dan bijzonder tragisch wanneer je dan nog gaat kijken of je toch niet vrij neemt die zaterdag, dat mensen dan gaan lopen zeuren dat ik me een een slachtoffersrol manouvreer. Welja, die arme remco is inderdaad slachtoffer van alles. Tuurlijk!!
Bart, je hebt 1 ding helemaal verkeerd begrepen aan mijn reacties: het heeft gee nfuck met Remco te maken.... ik vind gewoon dat jij vaak heel overdreven verdedigend reageert als dat nergens voor nodig is, komt een beetje over alsof je nogal veel zelfmedelijden hebt. Verder vink je nog steeds een aardige gozer, maar ik wilde daar gewoon iets van zeggen.
Het heeft dus NIKS met jouw ruzie met Remco te maken, maar als je het leuk vindt als ik ff reageer op jouw genoemde punten zal ik dat es ff voor je doen :

- ik vind remco's sig ook niet echt heel grappig , maar niet storend ofzo omdat het gewoon een geintje is richting jouw eeuwige geblaat over Limburg
- jouw sig vind ik kinderachtig omdat je het gewoon uit zou kunnen praten met remco zonder m op deze manier zwart te maken
- niemand vindt het triest dat jij zaterdagnacht werkt, remco vindt het triest dat je daarom zondag niks wilt doen omdat je dan slaaptekort zou hebben ofzo... ik vind het niet triest, iedereen moet dat zelf weten, maar mij zou het niets boeien.... ga zelf die nacht waarsch ook nog wel uit... overleef ik wel weer
- ik vind t krenterig om moeilij k te doen over reisgeld op zondag, maar das persoonlijk, de een zal wel zuiniger zijn dan de ander ofzo... maar er is al een paar keer aangeboden om alle reiskosten te delen en dat negeer jij gewoon

maar anyway.... er wordt nu echt van ene mug ee nolifant gemaakt
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 14:49   #3584
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:

Bart, je hebt 1 ding helemaal verkeerd begrepen aan mijn reacties: het heeft gee nfuck met Remco te maken.... ik vind gewoon dat jij vaak heel overdreven verdedigend reageert als dat nergens voor nodig is, komt een beetje over alsof je nogal veel zelfmedelijden hebt. Verder vink je nog steeds een aardige gozer, maar ik wilde daar gewoon iets van zeggen.
Het heeft dus NIKS met jouw ruzie met Remco te maken, maar als je het leuk vindt als ik ff reageer op jouw genoemde punten zal ik dat es ff voor je doen :

- ik vind remco's sig ook niet echt heel grappig , maar niet storend ofzo omdat het gewoon een geintje is richting jouw eeuwige geblaat over Limburg
- jouw sig vind ik kinderachtig omdat je het gewoon uit zou kunnen praten met remco zonder m op deze manier zwart te maken
- niemand vindt het triest dat jij zaterdagnacht werkt, remco vindt het triest dat je daarom zondag niks wilt doen omdat je dan slaaptekort zou hebben ofzo... ik vind het niet triest, iedereen moet dat zelf weten, maar mij zou het niets boeien.... ga zelf die nacht waarsch ook nog wel uit... overleef ik wel weer
- ik vind t krenterig om moeilij k te doen over reisgeld op zondag, maar das persoonlijk, de een zal wel zuiniger zijn dan de ander ofzo... maar er is al een paar keer aangeboden om alle reiskosten te delen en dat negeer jij gewoon

maar anyway.... er wordt nu echt van ene mug ee nolifant gemaakt
Ik begrijp je nu beter Anke, maar zo ben ik nu eenmaal. En dat heeft hoe je het ook went of keert met de 'relatie' tussen Remco en mij te maken. Hij lijkt werkelijk totaal nie serieus te nemen wat ie toen geflikt heeft, en zit míj belachelijk te maken, terwijl ie net weer een tijdje normaal scheen te kunnen doen. Als iemand anders zo zou hebben gereageert zou ik me er veel minder druk om maken, dan had ik 1 keer gereageert, maar daarna niet meer. Bij hem ligt dat dus anders. Ook al is het internet, dat met hem had met veel meer van doen dan internet, en dus 'vertrouw' ik hem zogezegt niet meer. Tkan best dat hij tot die 1/100 % behoort waarbij het overmaken fout gaat, maar tis dan wel weer toevallig. En alsie dan hier ook nog eens zo kansloos gaat lopen doen, en zo'n debiele sign gaat nemen (heb je mij de laatste maanden gehoord over limburg, nee toch? ), ja sorry hoor, maar dan draai ik ook door, dan pak ik hem ook terug. En zoals ik al zei, en jij ook best weet, ik kan nog veel meer hier neerpleuren, vond dit wel genoeg zo
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:45   #3585
AntiKezman
Guest

Standaard

potsie heb ik toch ineens een 'relatie' en 'ruzie' met bart

Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 16:58   #3586
HugoBoss
klopt

Standaard

-ik oizo mis?
Oud 3 July 2003, 17:06   #3587
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Tkan best dat hij tot die 1/100 % behoort waarbij het overmaken fout gaat, maar tis dan wel weer toevallig.
opzich lees je gewoon mijn posts niet heh? en had het je ook nog op msn uitgelegd, naja blijf maar lekker blaten hoor vrind..pffff

-ik oizo ook mis??
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 17:44   #3588
HugoBoss
klopt

Standaard

-ik het wel zeer spijtig vind dat bartje mij ook niet meer wil meeten?
Oud 3 July 2003, 19:50   #3589
Superjood
Guest

Standaard

- we vanavond goedkoop dronken gaan worden.
- er namelijk een guldenparty is
- ipv 2 euro betaal je nu 2 gulden voor een biertje
- ik zo me spaarpot maar is binneste buiten ga kiepen
- we over een maand in rimini zitten
- zaterdag q-dance bezocht gaat wordenb
-ik ff ga doesjen
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 19:54   #3590
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

Wil er iemand een top 20 maken?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 21:27   #3591
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman

opzich lees je gewoon mijn posts niet heh? en had het je ook nog op msn uitgelegd, naja blijf maar lekker blaten hoor vrind..pffff

-ik oizo ook mis??

Blaat jij lekker aan een stuk door sukkeltje Kzal je wel op ignore zetten ofzo, hoef ik jou shit niet meer te lezen. Jij bent gewoon TE kansloos voor woorden, triest figuur
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2003, 22:05   #3592
Ar-Tuur
Guest

Standaard

WJD

- Bartje inderdaad volgens mij niet meekrijgt dat er een idee gelanceerd was over kostendeling
- hij echter zijn keuze volgens mij al gemaakt heeft.
- er dus geen reden meer is tot ruzie of discussie
- Remco wel gaat, en Bart niet. Punt.
- en inderdaad stef, er komen wel weer meer meetings.
- en nu niet meer zo matig doen allemaal want anders sluit ik het WJD
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 05:13   #3593
AntiKezman
Guest

Standaard

-zojuist mijn klomp is gebroken??
-bartje een beetje sjaggo overkomt de laatste tijd??
-ik wel de verstandigste zal zijn en niet meer zal reageren op zijn provocerende replies??
-ik nog wel even vind dat bartje een waarschuwing verdient, omdat hij me triest, kansloos en een sukkel tegelijk vindt en ik bovendien shit produceer hier op 't forum??
-dat niet echt lief gedrag is??
-ik er nu een punt achter ga zetten??
- .

Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2003, 13:14   #3594
Sjarkie
Guest

Standaard

- ik vanvond fijn ga feesten bij otje thuis..
- de drank wel weer rijkelijk zal vloeien..
- ik daarentegen een beetje rustig aan moet doen..
- kheb morgenochten nml nog rijles...
-
-
-ik nu nog maar ff snel een cadeautje moet kopen voor bas.
- ik dus maar snel ga...
-
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 10:06   #3595
Ar-Tuur
Guest

Standaard

- het leuk was bij Bas gisteren en aansluitend in de P8
- ik opvallend vroeg uit de veren ben voor zo'n late gezellige avond/nacht
- het wel klote is dat ik straks moet werken
- het wel klote is dat ik daarvoor eerst langs Bas moet om mijn tas op te halen met daarin mijn EDAH shirt
- het wel klote is dat ik daarvoor een klote eind om moet fietsen
- het wel klote is dat dat de auto de hele dag weg is en ik dus niet even gebracht kan worden
- het wel klote is om te werken als je geen zin hebt vanwege brakheid
- het wel klote is dat je op een ochtend als vandaag ook nog eens te horen krijgt dat dé perfecte kamer in Utrecht vergeven is aan iemand anders dmv loting
- de kijkavond daarvoor afgelopen dinsdag was en ze de drie kandidaten, waaronder ik, alle drie even geschikt vonden.
- verder zoeken
- het gisteren niet klote was
- ik me daar nu maar even aan vastklamp
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 14:00   #3596
HugoBoss
klopt

Standaard

-ik gisteren een prima feestje heb gehad op de KLS in Eelde?
-ik daar via mn broer terechtkwam?
-ik niet geslapen heb maar me wel vermaakt heb vannacht?

-ik me afvraag wat nu de precieze details zijn van de mieting morgen en of die er al zijn?
-ik maar reken op 2 uur op CS utrecht ofzo?
Oud 5 July 2003, 17:39   #3597
Judith
Guest

Standaard

-Ik wil errug dom bezig ben geweest op ut forum
-Ik een dom topic het geplaatst dat eigenlijk bedoeld was voor 'Aan de bar...'...
-Mensen nu wel een erge blonde indruk van mij hebben gekregen
-mja
-Ik maandag naar Nijmegen ben
-Ik daar de nijmeegse 4daagse ga lopen
-Ik nu maar weer es stop
-Doeg!
-
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2003, 17:55   #3598
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
-ik gisteren een prima feestje heb gehad op de KLS in Eelde?
-ik daar via mn broer terechtkwam?
-ik niet geslapen heb maar me wel vermaakt heb vannacht?

-ik me afvraag wat nu de precieze details zijn van de mieting morgen en of die er al zijn?
-ik maar reken op 2 uur op CS utrecht ofzo?

jah 2 uur op cs utrecht idd..
Afspreken bij de burger king...

Laatst aangepast door Bazzemans : 5 July 2003 om 18:28
Oud 5 July 2003, 18:44   #3599
HugoBoss
klopt

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bazzemans

jah 2 uur op cs utrecht idd..
Afspreken bij de burger king...
ok, ik ga nu werken. Ik kijk morgenochtend nog wel ffkes op het forum maar zonder tegenbericht zie ik jullie morgen om 2 uur in de Burger king op Utreg CS
Oud 5 July 2003, 19:53   #3600
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss

ok, ik ga nu werken. Ik kijk morgenochtend nog wel ffkes op het forum maar zonder tegenbericht zie ik jullie morgen om 2 uur in de Burger king op Utreg CS
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels