|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mixen moet je niet uber muzikaal voor zijn vind ik. Ik kan namelijk nul noten lezen, heb heel lang geleden keertje dwarsfluit gespeelt wat ik niet kon en ben in dat opzicht ook niet muzikaal, maar tis wel meer als wat sommige mensen zeggen "tot 4 tellen"...En ik "kan" hardcore, terror, darkcore, hardstyle, techno en trance draaien (neit allemaal evengoed hoor) maar hoe meer het tempo omhoog gaat hoe moeilijker het wordt. Want hardstyle is niet heel moeilijk mixen itt terror. Maar een goede hardstyle DJ mixt ook, en ik hoor ook hele leuke mixjes op een party dus daar ben ik het niet helemaal mee eens... En platenkeus is opzich niet moeilijk, maar je moet je eigen sound hebben, proberen om niet al te veel platen te hebben die de rest ook heeft en moeten platen bij elkaar passen en je moet aan het grote deel van het publiek denken... En Carl Cox vind ik idd ook een goede mixer, maar op een party mixt hij ook afentoe met cd's en daar ben ik dan weer helemaal geen voorstander van... En ik denk dat menig mens die een party bezoekt ook luistert hoe een DJ draait... en niet alleen wat hij draait... |
|
![]() |