Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 4 July 2003, 19:21   #40
joeyB
Ere lid

joeyB's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar joeyB
Standaard

.................................................. ...........................
.................................................. ............

En ik denk dat menig mens die een party bezoekt ook luistert hoe een DJ draait... en niet alleen wat hij draait... [/B][/QUOTE]

ja klopt mee eens ook over de producers dat klopt

Maarja wat een carlcox doet is gewoon mixen en maakt niet uit met wat dat is juist het coole ervan dan pakt hij weer cd dan weer plaat dan weer drumcomputertje. Zo stijl probeer ik ook te creeeren alleen electronische gear kost gewoon veel geld.

ik draai dan samen met nog zo gast. Hij de draaitafels ik de synth en de drumcomputer. Maarja nog meer gear kost gewoon veel geld. En het is veel moeilijker om zo in de busniss tekomen, maarja het zeit zo.

Wat jij zegt over de party gangers ben ik ook niet met je eens. Er zijn heus wel een groepje mensen die luisteren naar hoe de dj draaid, maar tegenwoordig wordt er gewoon vet meegelopen en iederen boerenlul gaat naar een party toe. Commercieel dus en dat vooral op de kant van de hardstyle

en geloof me die horen ook niet dat jij een klein mix foutje maakt. zelf niet als je beatje ff niet gelijk loopt. Bij hun gaat het meer om de sfeer van de party (lichten lasers geluid) en wat de dj draaid. en dat is vaak hoe harder hoe beter
joeyB is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels