|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Is het 4 uur s'nachts, probeer je te gaan slapen.
Lig je eerst een uur lang wakker. Val je uiteindelijk dus tegen 5 uur in slaap... word je na 30 minuten alweer wakker! Pfff... gewoon klaar wakker... Zou ik in mijn leven teveel geslapen hebben. Dat gewoon mijn "Slaap Krediet" op is ofzo. Owkee... eens even een lekker ontbijtje maken en dan maar weer eens proberen te slapen ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
jocking
|
![]()
ruilen? dat ik nu klaar wakker ben en jij slaap hebt?
bweh, fucking vroeg ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
-
|
![]()
Ik kan ook nie meer slapen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik had kunnen uitslapen, tot opeens om half 9 de glazenwasser voor de deur stond
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
.
|
![]()
pfff ko
![]() ![]() ![]()
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik had ook goed kunnen slapen als me alarm nie om half 6 ging
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
ik had nu ook nog geslapen als ik mijn zusje niet om 8 uur 's ochtends naar school moest brengen
![]()
![]() |
#8 |
the bearded lady
|
![]()
naja...t kan altijd nog erger, ik ging tegen 3en me nest in en aanvankelijk ging t slapen gewoon goed...alleen nu komt t ironische: ik slaap veelal door de wekkerradio heen, me ma kan gerust stofzuigen en 9 van de 10 keer merk ik er geen eens wat van, als ze buiten het gras aan t maaien zijn en ik heb me raam open merk ik daar ook doorgaans weinig van
maar van 6 tot ± half 10 werd mijn "nacht"rust compleet verstoord DOOR EEN VLIEG!!! ![]() ![]()
![]() |
#9 |
.
|
![]()
heh ik werd vanochten doordat ik een denkbeeldig smsje kreeg
![]() dat kan toch niet... a) m'n telefoon lag beneden en daar was ik me bewust van.. b) wie gaat mij nou smssen ![]() maar ik heb wel lekker gedroomt dat ik een ferrari door nederland scheurde ![]() ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
heb geslapen als een marmot L
![]() nergens last van gehad |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ik slaap door alles heen.
![]() ik ben een zeer makkelijke slaper... ik heb alleen moeite om in slaap te komen. maar vanmorgen kwam me zusje me wakker maken ik moet op haar gister gebroken arm/gips schrijven om half 9 ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
heb heerlijk geslapen tot 12 uur nadat er gister het nodige is genutigd op mijn verjaardag
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
heerlijk tot 11 uur geslapen
![]() |
![]() |
![]() |