|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3601 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3602 |
Guest
|
![]()
Tot morgen
![]() |
![]() |
![]() |
#3603 |
Guest
|
![]()
- khopp dat jullie t leukl gehad hegbbe?
- t wel leuk was? - ou kalsgenootjehs enzo, wawel grappig bijdehadne mesnjes enszo. - ![]() - eentje wel een zwakie ik voor der heb? ![]() - ze namleijk eht een scheetje ist? ![]() - morgen bart en ik jeeeeeej |
![]() |
![]() |
#3604 |
klopt
|
![]()
-het wat mij betreft zekers gezellig was?
![]() -ik veel te veel praat? ![]() -ik ingemaakt ben met poolen door remco? ![]() -het cafe waar we begonnen niet eens roosvicee had? ![]() -ik absoluut geen accent heb!? -we het daar allemaal over eens waren? -remmie en ankiej wel een ontzettende R hebben? ![]() -ik niet meer de kroeg in duik vanavond? -ik nog wel gebeld ben om ffkes de plaatselijke discotheek aan te doen maar wijselijk een neen heb verkocht? -slaap lekker? -phuuuuuu? - ![]()
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:| Laatst aangepast door HugoBoss : 7 July 2003 om 00:06 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3605 |
Guest
|
![]()
-ook ikke thuis ben eindelijk??
-het denk wel de meest humoristische, droogkloteringe, meest nutteloze discussie 'meeting' was?? ![]() -er zeker veel gelachen is en het reuze plezant was?? ![]() -huugje idd geen accent heeft?? ![]() -ankje spijtig genoeg 'noord-hollands' praat?? ![]() -ik dat ook over een jaar zal doen volgens haar?? ![]() ![]() -huugje ook best wel goed was met poolen?? ![]() -we over een tijdje met allen naar theo maassen gaan?? ![]() -we op sommige personen geproost hebben?? ![]() -thur enkele mooie fotos heeft gemaakt?? ![]() -vooral die van huugje voor de winkelruit een mooie is?? ![]() -ik weer eens veels te veel smilies gebruik?? ![]() -over een tijdje we gaan kamperen in de tuin van arthur?? ![]() -basje en thur eens moeten leren om bier te drinken?? ![]() -ik nu in nest ga liggen en er over 6 uur weer uitga?? -toedels ![]() pfffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ![]() -ik teleurgesteld ben dat ik geen smsje kreeg?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3606 |
Guest
|
![]()
Wist je dat..
- Ik nog niet zolang terug ben van de kermis. - Ik nogal veel gedronken heb. - Het bier daar namelijk maar € 1.50 kost. - Ik hoop dat de meetinggangers het gezellig hebben gehad. - Ik het wel gezellig heb gehad. - Ik vanavond geen leuk meidje ben tegengekomen. - Ik die gisteravond wel een was tegengekomen. - Ik vanacht ook niet geslapen heb. - Ik daarom pas om 18.00u m'n nest uit kwam. - Ik daarna me heb gedouched en weer naar de kermis ben gegaan. - Ik dadelijk toch maar eens ga slapen. - Ik trouwens 'The Shawshank Redemption' aan het downloaden ben. - Die morgen wel even ga kijken. - Ik nu nog maar eens wat ga rondsurfen. - De laatste interpunctie van deze post een '.' [Punt] is. |
![]() |
![]() |
#3607 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - zowaar ik al 7 uur wakker was? ![]() - geen kater ![]() - bier hier ook 1,50 was en gratis? - 30 euro = 20 bier er zo doorheen was en ik toen wel blij was met me pappie achtert de tap? ![]() - toen ik om 5 uur kwam me ma al helemaal van de kaart was? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3608 |
Guest
|
![]()
-dit opzich mijn tijdstippen niet zijn??
![]() - ![]() -ik zin heb in de MF?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3609 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3610 |
Guest
|
![]()
Kermis Eersel.
Dat is nog dichterbij! Kom je nog een keer langs? |
![]() |
![]() |
#3611 |
Guest
|
![]()
Steensel de gekste..
|
![]() |
![]() |
#3612 |
klopt
|
![]()
-we ook nog kabouter Ploff hebben gezien?:respect:
![]() |
#3613 |
Super Lid
|
![]()
- het gisteren idd zeer gezellig was?
- we alweer bezig zijn met de plannen voor de volgende ontmoeting? - dit minsten zo gezellig gaat worden ![]() - ik heb genoten? - ik het wel lullig vind dat ze broodjes maken van kabouter ploff ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3614 |
Guest
|
![]()
- het een leuke meeting was gisteren in Utrecht.
![]() - ik nog best wat leuke foto's gemaakt heb - het me daarnet nog niet gelukt is om ze op de laptop te zetten :X - Het broodje gezond van Ploff wel heerlijk was ![]() - ik het poolen ook wel gaaf vond en ik dat eens vaker zou moeten doen ![]() - ik er geen drol van kon, maar dat is niet zo belangrijk - er inderdaad een keertje een meeting kan zijn in Silvolde ![]() - We dan ook de ArenA aan zullen doen |
![]() |
![]() |
#3615 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik aldaar een tequila-date met Anke heb? ![]()
![]() |
![]() |
#3616 |
Guest
|
![]()
- tequilla in de Arena
![]() - ik een vage herinnering daaraan heb.. ![]() - dat was met O&N... - ik volgens mij na mijn 20ste best hard ging.. ![]() - de moring after was echter minder leuk...... ![]() ![]() - mijn opa en oma best raar kijken als je een dikke kater hebt.. ![]() |
![]() |
![]() |
#3617 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik ook voor gek werd verklaard toen ik zei dat ik er 15 op had? - het toch echt zo was? - ik daarom die 20 van wouter wel kan geloven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3618 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() -ik een praktijkvoorstelling verwacht wanneer wij in augustus richting de AA afreizen? ![]()
![]() |
![]() |
#3619 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3620 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3621 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3622 |
Guest
|
![]()
- ik niet van theo maassen hou?
![]() - ik dan niet kom? ![]() - Alleen Bert Visscher leuk is, en dat lijkt mij wel ook duidelijkst de beste en grappigste etc. ![]() - mijn oom ook wel grappig is? ![]() - Snap - Rame... een heerlijk nrtje is? ![]() - ik dat LL.com shirt nog niet heb aangedaan? ![]() - dat wel komt als k voor monteurtje ga spelen of ga mtben - ![]() |
![]() |
![]() |
#3623 | |
klopt
|
![]() Citaat:
hebben jullie echt zo'n ding gekregen ![]() ![]() ![]() die wil ik ook zoooo graag he ![]() wrom ging je dr niet in lopen dan gisteren? ![]() das dik te vet gaaf leip hip cool trendy man ![]()
![]() |
![]() |
#3624 |
Guest
|
![]()
-ik zo moet werken
-pof 3 kwartier geleden -gister belde ik of ik nou om 13 uur of om 11 uur moest beginnen, toen ik de haarn op de hook legde was ik het alweer vergeten :S -joy en ik telepatisch zijn ( ![]() -ik wel verwacht dat judith me ff aanspreekt in Nijmegen -JUDITH: DONDERDAG 17 JULI LUNA&PAVO Waalbrug, Matrixx Arena ![]() ![]() -mijn nieuwe draaipareltjes (zie topic:Whaaa XTC -> ADB) echt geweldig izjn -ik nu ga douchen latert |
![]() |
![]() |
#3625 |
Guest
|
![]()
ik zwaai ff naar hugoot...
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3626 | |
klopt
|
![]() Citaat:
ik doe niets liever dan terug zwaaien natuurlijk ![]() ![]() maar ik gaat nu ffkes naar de makro, speciaalbiertjes inslaan voor de verjaardag van een maatje van me vanavond.. boeiend? neuh ![]()
![]() |
![]() |
#3627 |
Guest
|
![]()
Ik dacht dat Bonnie met vakantie ging meteen die maandag na de meeting
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3628 |
Guest
|
![]()
Mensen, nog 6 dagen tot de 4daagse...ik zit me nu mentaal voor te bereiden, wie helpt ff mee
![]() |
![]() |
![]() |
#3629 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3630 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3631 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3632 |
Guest
|
![]()
Dat nemen Hugo en ik zeker aan!
![]() |
![]() |
![]() |
#3633 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3634 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Trouwens mensen, ik moet ff klagen.. Vanavond en morgenavond komen er twee loge's slapen, een moeder en een dochter...die dochter heeft wel een Gameboy Advance SP mee, dus dat maakt het wel wat minder erg ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3635 |
Guest
|
![]()
uh
tja uh .. laat ze tv kijken stop ze in bad geef ze een speen schiet ze neer lees een boek voor zet ze buiten en doe de deur opslot vraag t niet aan mij ik haat kinderen. |
![]() |
![]() |
#3636 |
Guest
|
![]()
Ga naar de McDonalds!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3637 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3638 |
Guest
|
![]()
WJD
-dit mijn eerste post is in dit topic? ![]() |
![]() |
![]() |
#3639 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3640 |
Guest
|
![]()
takkelijer... pleurisvent
Na voor de 3e keer 3.5 maanden te hebben hebt ie het voor me kaar hoor weer heb tie het uitgemaakt... .... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (k mis um nu al..) |
![]() |
![]() |
#3641 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3642 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() leef echt met je mee!!
![]() |
![]() |
#3643 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() wjd - het hier jaarmarkt is? ![]() - kermisfoto's binne zijn? ![]() - het wel zichtbaar is dat ik me daar niet op me gemak voelde? - Mark Kerssens gister dood is gaan? ![]() - ik hem elke weekend wel een keer groete? - zon kanker NEGER uit suriname hem voor zn kop geknald heb? ![]() - die neger dat beter met het neefje van die mark had kunnen doen? - de uitsmijters op het waagplein namelijk wel relaxed zijn? - uitgaan op waagplein altijd veilig was en er enkel soms een matpartijtje was tussen 2 broers? ![]() - nu dus ook een kogel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3644 |
Guest
|
![]()
klote voor je Bon
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3645 |
Guest
|
![]()
tjah,leven is kut...
maargoed... uhm JUDITH! Donderdag pavoot en lunaat onder de walbrug! knalluhh! Ennn, zondag heb ik een feestje ![]() ![]() ![]() en vandaag in mijn boos, verdietig, levenloze etc. bui na mn werk heb ik de beste set ooit neergeknalt... geweldig gewoon (k voel me allen joh en voor de rest ben ik niet zo happy als ik overkom ![]() |
![]() |
![]() |
#3646 | |
Guest
|
![]() Citaat:
is allemaal niet leuk nee... |
|
![]() |
![]() |
#3647 |
Guest
|
![]()
BON!!!!!!!!!!!!!!! Weet ik veel waar al die festivals zijn
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3648 |
Guest
|
![]()
wjd
bruggink vandaag jarig is ![]() er nog geen transfer rond is er veel interesse is ik wacht ![]() ik zin heb in maandag |
![]() |
![]() |
#3649 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Bruggink staat in belangstelling van FC Kaernten, net als Jean Paul van Gastel
Als het een beetje mee zit ga ik dit jaar weer een wedstrijd bezoeken van de FC K, misschien uit tegen Sturm Graz. Ik zal bruggink dan wel de groeten doen Anke ![]()
![]() |
#3650 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar het is al bijna rond met Mallorca... dan ga k m zelf wel de groeten doen, lijkt me wel een mooie vakantiebestemming ![]() |
|
![]() |