|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
yo, kzen hier nieuw op deze site en had hier al direct een vraag...
Tijdje geleden befte ik voor de eerste keer mijn vriendin maar ondanks want ze zeiden over dat het goed zou smaken vondek het toch niet echt... Enige tips over hoe dit opgelost kan worden zonder het haar eigenlijk te zeggen. En ook zou ik graag hebbe dat ze zich scheert vanonder, niet alles maar toch wel dat het mij was gemakkelijker maakt. Enige mannier hoe ik haar dit kan vertellen zonder op haar tenen te trappen ofzo? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
je moet dur gwoon een keer vragen of ze er niet eens aan heeft gedacht zich van onder te scheren. Gwoon straight to the point lijkt me
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
gewoon vragen of ze zich neit zou willen scheren, omdat dat het makkelijker maakt voor jou. Voelt ze zich heus niet op dr tenen getrapt hoor dnek ik.
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
-Ik weet niet hoe je beft.., maar als je nou eens zorgt dat ze goed ervoor zit, ligt,, staat..
![]() -Als je wilt dat het beter smaakt.., tja dat kan niet echt.. een klein beetje maar. Zorg dat ze ontzettend opgewonden wordt van je, ze scheidt dan wat vocht af en dat smaakt al wel beter... ![]() (b.v. als je nog niet eerst geslachtgemeenshap hebt gehad voordat je aan beffen begint, of als ze naar de wc is geweest.., etc.) Maar verwacht geen ardbeismaak, want vrouwelijkvocht is geen smakelijk drankje ofzo |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
hola, quick replies... Ja ik weet zelf nog niet goed hoe ek het moet doen he... Maar gewoon, geschoren lijkt me beter... En lag me na mor uit mor ek denk ook beter zichtbaar en geen haar tussen de tandjes (dont ask me why)
trouwens als ze het aan mij zou vragen zou het er hier snel af zen, niet alles maar toch wel de balzak. Als ze dat nou eenmaal leuker vind |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() En schaamhaar afscheren? Gewoon direct vragen. Zeg dat het dan veel gemakkelijker ofzo is ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ik heb geen tips
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
Anders stel je voor dat je haar bikinilijn gaat scheren..
Geil voor jullie allebei lijkt me en het is weer iets anders dan de gebruikelijke standjes.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
thnx, ik zal het haar eens zeggen op een gepast moment... want persoonlijk vindek het wel een afknapper...
tis ni da ik ni van haar hou hoor... ik hou zielsveel van haar... Ze was men beste vriendin voor 2 jaar en eigenlijk is ze al een jaar op me verliefd maar had ik het niet door en zei eigenlijk niets omdat ik dacht dat het niet zo was... pfff long story short thnx voor die hulpe ![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
Tijdje geleden befte ik voor de eerste keer mijn vriendin maar ondanks want ze zeiden over dat het goed zou smaken vondek het toch niet echt...
----------------------------------------------------------------------------------- als je het niet lekker vindt smaken dan neem je toch van tevoren een flinke lading zuurtjes ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Bejaard
|
![]()
Ik heb een keer zo'n email gestuurd gekregen..
zag je zo'n kerel zo'n wijf beffen, maar smaakte dus ook kats goor.. gooide hij zo'n menthos erin.. haha, ik lag helemaal dubbel..
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
kunt er anders ook eerst choco op smeren en die er dan aflekken
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Wassen. Heb je speciaal spul voor
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() j/k he ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
damn.. poraktisch.. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
heel simpel
a. niet ongesteld b. liefst net gedouched, niet na hevige arbeid zeg maar c. vooral het gebied rond de clitoris i.pv. helemaal down to de schaamlippen heb je nergens last van en kun je zelf genieten van haar bewegingen... |
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
amaai gij zijt ne moeilijke.... maakt toch allemaal niet uit! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En het is nog gezond ook! Het vocht zit boooooorde vol rechtsdraaiend melkzuur. ![]() En als ze kan sproeien is het helemaal leuk |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
(mannen geen schaamhaar zeuren? Heb geen haar op mijn *** hoor. Nog gladder dan het schedel van Pim) ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Ongesteld...... Ach als je van rood vlees houdt, of je zuigt zelf wel eens je eigen bloed uit een wondje als je je gesneden hebt..... En echte vent geeft er niet om. En by de way. Menstruatie bloed is veel puurder/schoner dan het gewone bloed in je aderen.
Dus echt vies is het niet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Het zijn meer de stukjes die het hem doen ![]() |
|
![]() |