|
|||||||
| Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
Bekijk resultaten enquête: Wie wordt wereldkampioen Formule 1?
|
|||
| Michael Schumacher |
|
7 | 58,33% |
| Kimi Raikkonen |
|
4 | 33,33% |
| Ralf Schumacher |
|
1 | 8,33% |
| Iemand anders, nl.. |
|
0 | 0% |
| Stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#13 | ||
|
Guest
|
Citaat:
klopt je kan inderdaad zien dat dat schumi beter is dan barrichello want die rijden in dezelfde auto. klopt je kan inderdaad zien dat ralf beter is dan montoya want die rijden in dezelfde auto maar kruislings vergelijken kan dus niet meer. je geeft DE hoofdreden van mijn mening juist weer. tuurlijk moet je je opwerken en je bewijzen maar wat dacht je van deze redenering: schumacher werkt zich op laten we zeggen vanaf 1990 heeft 13 jaar de tijd om zich te laten promoveren (zie jouw verhaal) naar de ferrari wilson komt net kijken heeft zich dus geen 13 jaar kunnen bewijzen en zal dan ook niet nu in een ferrari rijden. maar misschien is hij momenteel beter maar kan dat niet bewijzen omdat hij gewoon domweg in een minardi rijd!!! you get my point en inderdaad er zit een heel brein achter schumi en de ferrari s net zoals achter elk team wat de term WERELDKAMPIOEN voor mij alleen maar vager maakt want als jij onder WERELDKAMPIOEN beste taktiek, meeste geld, meest arrogante akties (zie barrichello die schumi voor moet laten gaan in de laatste bocht voor de finish) verstaat dan snap ik jouw redenering wel maar onder wereldkampioen versta ik beste rijder nothing more nothinh less Citaat:
Laatst aangepast door maupstar : 17 July 2003 om 02:19 |
||
|