Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Bekijk resultaten enquête: Anaal ja of nee?
JA!! 22 37,93%
Neej! 36 62,07%
Stemmers: 58. Je mag niet stemmen in deze enquête

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 20 November 2002, 16:24   #1
Saint_K
Guest

Standaard Poll: Anaal, waarom wel/niet (vrouwen)

Vrouwen graag, waarom wel/niet?

Greetz

Oud 20 November 2002, 16:26   #2
eneri
Guest

Standaard

moet er niet aan denken, en daarbij schijnt het dat de man de enige is die geniet.

Oud 20 November 2002, 16:31   #3
bifirol
Guest

Standaard

NO way... kan nie goed voelen voor een meisje.

Oud 20 November 2002, 16:51   #4
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Nou gewoon je raakt geen enkel gebied dat prikkelt en zowiezo ik wil niet dat ik het gevoel heb alsof me anus elk moment kan openscheuren ofzo...
Oud 20 November 2002, 18:09   #5
Gimli
Guest

Standaard

ut rekt wel hoor...
dat is het punt niet

Oud 20 November 2002, 21:34   #6
Saint_K
Guest

Standaard

volgens mij zijn veel meiden er gewoon bang voor, dat het pijn zal doen, vies zal zijn, dat je aard uit schuirt ofzow etc etc etc.... Anywayz, wat het punt is als je een meisje eenmaal zo ver heb om een xtje anaal te gaan, heeft ze meestal daarna positieve reactie! (Mijn ervaring dan) Dus ik zou zegge, vrouwe give it a shot En nou niet meteen denken dat manne die ook anaal wille direct home zijn, dat denk je alleen omdat homo's namelijk gewoon simpel weg geen kut hebbe om hem in te doen! Dus anaal is ook wel voor de gewone hetro's!

Oud 20 November 2002, 21:37   #7
Saint_K
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Nou gewoon je raakt geen enkel gebied dat prikkelt en zowiezo ik wil niet dat ik het gevoel heb alsof me anus elk moment kan openscheuren ofzo...
Trouwens, je anus is een van de meest gevoelige delen van je lichaam! Omdat namelijk daar heel veel zenuuwuiteindes zitte! Als je het lief en teder doen kan een meid er flink van genieten!

P.s. glijmiddel is een nummer 1 aan rader!

Oud 21 November 2002, 13:23   #8
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
moet er niet aan denken, en daarbij schijnt het dat de man de enige is die geniet.
kreej-z is offline  
Oud 21 November 2002, 13:25   #9
boertje
Guest

Standaard

het lijkt mij ook niet zo'n succes eigenlijk.....

toen ik nog een vriendin had wou ik het opzich wel es proberen maar het is nooit gebeurd omdat zij niet wou.

Nu ik weer vrijgezel ben, lijkt me het opeens helemaal nix....

Oud 23 November 2002, 16:57   #10
LeMoN-LiMe
Guest

Standaard

nothin's supposed to go in the OUT-HOLE. :r

Oud 23 November 2002, 18:57   #11
Timmekeuh
Guest

Standaard

Wrm langs achter als het van voor ook kan?

Oud 24 November 2002, 07:57   #12
REEDS
Guest

Standaard

ik vind het opzicht best gek dat als anaal door heel veel mensen gedaan wordt en gezien wordt als lekker waarom mensen denken dat het helemaal niet lekker is :S die logica is gewoon erm raar

ik weet iig dat anaal door veel mensen van beide sexe erg in trek is

\o/

Oud 24 November 2002, 13:38   #13
Karma-Killer
Guest

Standaard

Ik moet er niet aan denken

Oud 24 November 2002, 17:16   #14
droppie
Guest

Standaard

Omdat het me niet echt fijn lijkt anaal uit te scheren...met andere woorden, ik vind het niets omdat ik gewoon denk dat het pijn doet...

Oud 24 November 2002, 18:56   #15
Saint_K
Guest

Standaard

Ik denk, ik denk ik denk... Allemaal voor oordelen.... Gewoon normaal neuken, iedereen denkt lekker... omdat iedereen zegt dat het lekker is.... Van af jongs af aan lul je over sex, denk je er over hoe goed het moet zijn etc... Maar als je het als jong iemand over anaal had wilde natuurlijk iedereens toer doen en zegge dat het vies is etc... Dat blijf natuurlijk in je hoofd totdat je deze leeftijd heb en nog steeds spook verhalen denkt, je bent homo als je het doet, je aars sscheurt uit(?)(er is nog nooit iemand geweest doe normaal anaal deed dat haar aars it uitgescheurd)(check maar of je iemand kan vinden, ken je niet)
Dus why not give it a shot? Probeer het eens en laat ut hier weten wat je er nou echt van vind

Oud 24 November 2002, 20:20   #16
Karma-Killer
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saint_K
Ik denk, ik denk ik denk... Allemaal voor oordelen.... Gewoon normaal neuken, iedereen denkt lekker... omdat iedereen zegt dat het lekker is.... Van af jongs af aan lul je over sex, denk je er over hoe goed het moet zijn etc... Maar als je het als jong iemand over anaal had wilde natuurlijk iedereens toer doen en zegge dat het vies is etc... Dat blijf natuurlijk in je hoofd totdat je deze leeftijd heb en nog steeds spook verhalen denkt, je bent homo als je het doet, je aars sscheurt uit(?)(er is nog nooit iemand geweest doe normaal anaal deed dat haar aars it uitgescheurd)(check maar of je iemand kan vinden, ken je niet)
Dus why not give it a shot? Probeer het eens en laat ut hier weten wat je er nou echt van vind
Ik denk dat het voor vrouwen niet echt zo geweldig is, kbedoel, de gevoelige plekjes zitten nou eenmaal ergens anders.

Oud 25 November 2002, 12:31   #17
Honur
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer

Ik denk dat het voor vrouwen niet echt zo geweldig is, kbedoel, de gevoelige plekjes zitten nou eenmaal ergens anders.
Precies, dus ik vind het niet echt de moeite waard om het te proberen,omdat ik ook al van te voren denk dat het pijn gaat doen.

Oud 25 November 2002, 21:41   #18
Hertog_Joost
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
daarbij schijnt het dat de man de enige is die geniet.
Dat is dus gelul! Zowel de actieve als de passieve partij (om de geaardheden maar eens netjes, zoals het ook hoort, in het midden te laten) kan er absoluut van genieten!
Maar heel belangrijk: laat de actieve partij in eerste instantie rustig, langzaam naar binnen gaan (in stapjes), en pas een klein stukje verder gaan als de passieve partij zégt dat 'ie een klein stukje verder kan!! Zo raakt de anus er langzaam aan gewend en kan het heel lekker zijn!

Goed, er komt natuurlijk ook persoonlijke voorkeur bij (of je het lekker vindt of niet), maar pijn hoeft er niet te zijn!

Oud 27 November 2002, 18:13   #19
Saint_K
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Hertog_Joost

Dat is dus gelul! Zowel de actieve als de passieve partij (om de geaardheden maar eens netjes, zoals het ook hoort, in het midden te laten) kan er absoluut van genieten!
Maar heel belangrijk: laat de actieve partij in eerste instantie rustig, langzaam naar binnen gaan (in stapjes), en pas een klein stukje verder gaan als de passieve partij zégt dat 'ie een klein stukje verder kan!! Zo raakt de anus er langzaam aan gewend en kan het heel lekker zijn!

Goed, er komt natuurlijk ook persoonlijke voorkeur bij (of je het lekker vindt of niet), maar pijn hoeft er niet te zijn!
haleluja

Oud 27 November 2002, 22:07   #20
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:

haleluja
zei de maagd

??
Oud 28 November 2002, 22:24   #21
Hertog_Joost
Guest

Standaard

Citaat:

haleluja
Haha Is het zo'n briljant stukje dan??

Oud 28 November 2002, 22:31   #22
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:

Haha Is het zo'n briljant stukje dan??
god's ingang naar de duisternis

Oud 29 November 2002, 16:22   #23
Hertog_Joost
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light

god's ingang naar de duisternis
LOL Ik denk dat het nu heel verstandig is om een bepaalde opmerking over een "hemels gevoel" voor me te houden.....

Oud 29 November 2002, 17:18   #24
Fade of Light
Guest

Standaard

Citaat:

LOL Ik denk dat het nu heel verstandig is om een bepaalde opmerking over een "hemels gevoel" voor me te houden.....
hehe dat zou ik ook maar doen, want anders ga je via de hemelse achterpoort weer terug in de donekere gang....

Oud 15 January 2003, 16:32   #25
jerkovic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer

helemaal met je eens

maarre waar dan nog meer dan kut borsten(tepels) mond?????????????????????????????????????????????? ????????????????????????????????????

Oud 15 January 2003, 17:25   #26
Saint_K
Guest

Standaard

Volgens mij moet jij je vriendin es beter uit checke als je alleen dat als gevoelige plekjes ziet Ene de anus is meest gevoelige deel van je lichaam.....

Oud 15 January 2003, 17:27   #27
Eelcotje
Guest

Standaard

niet te vergeten, tussen haar dijen is ook gevoelig, en de oorlelletjes
en als ze al een tijd opgewonden is ook de rug meer en meer..

-anaal, bah..
Ga niet met een bruine condoom naar buiten, ik wil em gewassen hebben

Oud 15 January 2003, 17:35   #28
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

kwwet niet
het hele id eromheen
staat me gewoon nie aan..
Kheb er ook ine echt de behoefte aan...

Tgaat prima zo

missed me?
Linnea is offline  
Oud 15 January 2003, 17:47   #29
Saint_K
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Eelcotje
niet te vergeten, tussen haar dijen is ook gevoelig, en de oorlelletjes
en als ze al een tijd opgewonden is ook de rug meer en meer..

-anaal, bah..
Ga niet met een bruine condoom naar buiten, ik wil em gewassen hebben
Het id achter anaal is ook niet met je lul in de stront zitte, maar alleen je eikel en misschien iets verder, als een wijfie dan gewoon naar de wc is geweest kom je niet eens in de buurt van stront...

Ene over gevoelige plekjes.... D'r billen, dr nek (zoenen) D'r onderbuik, knie holtes etc etc etc (natuurlijk niet bij ieder wijfie, maar zo ver ik wijfies heb gehad hebbe ze allemaal een heeeeleboel plekjes!)

Oud 15 January 2003, 19:14   #30
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Citaat:

Het id achter anaal is ook niet met je lul in de stront zitte, maar alleen je eikel en misschien iets verder, als een wijfie dan gewoon naar de wc is geweest kom je niet eens in de buurt van stront...

Ene over gevoelige plekjes.... D'r billen, dr nek (zoenen) D'r onderbuik, knie holtes etc etc etc (natuurlijk niet bij ieder wijfie, maar zo ver ik wijfies heb gehad hebbe ze allemaal een heeeeleboel plekjes!)
Wijfies...je doet net of we gewoon een pak koffie zijn dat je zo in de supermarkt koopt man
Oud 15 January 2003, 19:25   #31
lief-heksje
Guest

Standaard

zat het ook te denken loeloe
maar toch is anaal niet echt iets voor mij,lijkt me té pijnlijk en k heb er toch geen fun aan

Oud 15 January 2003, 20:37   #32
Linnea
athanatos

Linnea's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Linnea Stuur een bericht via AIM naar Linnea
Standaard

Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Wijfies...je doet net of we gewoon een pak koffie zijn dat je zo in de supermarkt koopt man
ja.. echt zo'n benaming vind ik nou helemaal niets

missed me?
Linnea is offline  
Oud 15 January 2003, 21:39   #33
Eelcotje
Guest

Standaard

Citaat:

zeur es wat minder..aub

Bedoel.. elk topic wat je opent, is zo ongeveer in seksualiteit..
Dan heb ik het nog niet gehad over de onderwerpen en de vragen die erin stonden..

Iedereen weet nu ook wel dat je best pervers bent, en eigenlijk, zoals je sign zegt 'insane'

Veel plezier..
Maar je kan mij niet wijs maken dat je, als je anaal neukt. Je condoom niet bruinig/viez wordt want in je anus and rectum zit altijd genoeg restjes stront hoor

bah viezerd.

Ow, 'k heb het nog niet gehad over de 'betweterigheid' van meneer..
Maarja.. succes.

Oud 16 January 2003, 10:27   #34
Chesta
Guest

Standaard

Citaat:
Je lult echt over die zenuwuiteindes.

Er zit een spier die het gaatje dicht houdt, een afsluitspier dus en geen zenuwuiteinden. Bij wijze van spreken kan je het vergelijken met als je moet poepen en het niet lukt.
Als ik me toch al zou gaan bedienen van zenuwuiteinden lijken e de clitoris en de g-spott toch genoeg zou je denken.

Het kan dan wel niet zo'n pijn doen maar veel plezier opleveren zal het in ieder geval niet (voor een meisje iig)

Ook niet voor de jongen, aangezien allemaal afvalstoffen (stoffen die het lichaam niet kan verteren denk aan kauwgom, of gifstoffen) via dat gaatje naar buiten gaan, lijkt me logisch dat je geen infectie aan je lul wil?

Oud 16 January 2003, 13:55   #35
Saint_K
Guest

Standaard

Geen wijfies, meide dan sorry,
ene tsja elk topic die ik open is in sex forum (licht mijn interesse nou een maal) En op games ben ik regelmatig ok te vinden...

En of je dit topic nou "insane" of "perverse" vind maakt niet uit, het is een discussie toch ?

Zenuwen, zoek het eerst ff op voordat je er op reageerd want volgens mij heb je geen id waar je het over hebt, ik lul niet uit mijn nek, alles wat ik type is waarheid.....

Oud 16 January 2003, 13:56   #36
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
ene tsja elk topic die ik open is in sex forum (licht mijn interesse nou een maal) En op games ben ik regelmatig ok te vinden...

En of je dit topic nou "insane" of "perverse" vind maakt niet uit, het is een discussie toch ?

Zenuwen, zoek het eerst ff op voordat je er op reageerd want volgens mij heb je geen id waar je het over hebt, ik lul niet uit mijn nek, alles wat ik type is waarheid.....

Gelukkig wordt je zo te zien ook moe van jezelf

Oud 20 January 2003, 15:21   #37
BlueWolf
Geen Super Lid

BlueWolf's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar BlueWolf
Standaard

Citaat:

iz waar, maag en darmen hebben meeste zenuwen in hele lichaam
BlueWolf is offline  
Oud 20 January 2003, 17:14   #38
Chesta
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by BlueWolf

iz waar, maag en darmen hebben meeste zenuwen in hele lichaam
Lol, nieuwe openingszin:

"Mag ik jouw lul verteren?"

Oud 20 January 2003, 17:28   #39
SpiNe
Trots van het noorden.

SpiNe's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

ey je weet er wel veel van heb je wel eens een lul in je kont gehad????:r :r
Oud 20 January 2003, 18:07   #40
Duffie
Guest

Standaard

Ik denk dat het gewoon vreselijk pijn moet doen. :r Bij een meisje dan in ieder geval want ze zeggen wel: ontspenne en dan gaat het, wel, welk meisje kan zich zó ontspannen dat ze het wèl leuk vind??? Volgens mij doen meiden het alleen om hun vriendje te plezieren! Want leuk kan het NIET zijn!!!! Welk meisje heeft wèl al plezier van aneel gehad? Reageer dan plz!

Oud 22 January 2003, 18:36   #41
2_crazy_chicks
Guest

Standaard

Waarom zou je in de stront gaan zitten roeren? Dan kan je net zo goed de plee neuken!!! En das nog minder pijnlijk voor het meisje ook....

Oud 26 January 2003, 01:05   #42
Timmert
Guest

Standaard

Ik zou niet weten waarom je t niet zou doen eigenlijk. Het lijkt misschien vies, maar je zit heus niet in de stront te roeren, dat zit allemaal veel dieper. Pijnlijk is het ook niet, mits je het met beleid doet. Ik zie t probleem niet zo

Oud 27 January 2003, 12:29   #43
chillehuntgast
Guest

Standaard

ik zie ook totaal geen probleem ik vind niet dat je kunt zeggen dat t nix is als je t nog nooit gedaan hebt uitproberen kan altijd tog maja heb zelf ook nog nooit anaal gedaan hoor maar ik sta dr niet egt negatief tegenover ofzo

Oud 28 January 2003, 22:28   #44
johnnyboy
Guest

Standaard

Trouwens, je anus is een van de meest gevoelige delen van je lichaam! Omdat namelijk daar heel veel zenuuwuiteindes zitte! Als je het lief en teder doen kan een meid er flink van genieten!

P.s. glijmiddel is een nummer 1 aan rader!

Pssshhhhhh mensen denken verstand van zaken te hebben....hahahah gast maar het is wel waar wat je zegt het is wel zo en voor een man is het nog gevaarlijk ook je voorhuid kan scheuren een vriend had het gehad.....vet minder
maar de vrouwen kunnen er dus zo wieso wel van genieten

Oud 29 January 2003, 17:27   #45
LifeSucks
Guest

Standaard

toch doemen er bij mij twijfels op om het eens te probere

Oud 17 July 2003, 10:32   #46
Sineo
Guest

Standaard Toch mijn mening geven

Ik was gewoon bezig het forum te lezen, ben hier toevallig gekomen en toen ik deze topic las besloot ik te registeren om toch eens het een en ander uit te leggen.

Voor de mensen die bang zijn voor verwondingen, deze zijn onbestaande, nog niemand heeft enig fysiek letsel overgehouden van GEWONE anale sex, waneer je echter voorwerpen gaat gebruiken kan het risico natuurlijk verhogen.

Voor de mensen die zeggen dat het vies is, dit is heel gemakkelijk op te lossen, gebruik een enema, een anale spoeling, dit klinkt misschien heel medisch, maar je kunt het gemakkelijk zelf doen, met een grote waterspuit of een waterzak met een darmpjee gaat dat heel goed, je laat je gewoon vollopen en dan pers je het eruit, geloof me, als je het een beetje onder de knie krijgt doe je dit in nog geen 5 minuten en ben je helemaal proper, geen sprake van 'bruine condooms' en zelfs geurtjes worden beperkt tot een absoluut minimum.

Voor de mensen die zeggen dat het toch alleen maar pijn doet en dat er geen zenuwuiteinden liggen, het feit dat het pijn doet is nu net het bewijs dat het evengoed genot kan geven, aangezien zowel pijn als genot door dezelfde zenuwen worden opgewekt.

Voor de vrouwen die zeggen dat het voor vrouwen nie zo lekker is als mannen, omdat hun genotscentra verder liggen, dat heb je wel gedeeltelijk gelijk, bij mannen is de prostaat toegankelijk via de aars, je kunt hem voelen in je aars, op een diepte van ong 8 cm. Bij ons mannen is het rechtstreeks stimuleren van dit orgaan vergelijkbaar met clitorale stimulatie. Persoonlijk heb ik dat nog weinig ondervonden, ik geniet vooral van het gevoel dat ik heb in mijn aars zelf, de kringspier geeft zalige prikkels bij het in en uitgaan van de penis of gebruikte voorwerp. Aangezien die zenuweinden voor man en vrouw hetzelfde zijn kan ik dus met zekerheid zeggen dat vrouwen daar evenveel van (kunnen) genieten.

Voor de mensen die willen weten hoe ik dit allemaal te weten ben gekomen, toen ik 14-15 jaar oud was ben ik beginnen kijken naar porno en aangezien er in elke pornofilm anaal zit de dag van vandaag begon ik me af te vragen hoe die vrouwen dat aanvoelden, ben toen begonnen bij mezelf kleine voorwerpen erin te steken, fluostiften vooral, naarmate de tijd vorderde ebn ik methodes beginnen verbeteren, leerde ik hoe ik genot moest verhogen en ongemak verlagen.

Meeste mensen zullen wel al begrijpen dat ik zot ben van anaal, ben echter nog maagd, heb het dus nog nooit bij iemand anders gedaan, ben ook geen homo, wat de meeste ook wel zullen denken, is een cliché dat je, als je van anaal houdt een homo bent, of zelfs andersom, heb in mijn zoektocht veel homos gevonden die helemaal geen anaal willen.

Mensen die toch nog vragen hebben mogen me altijd mailen raevenwhisperer@hotmail.com
En plz vergeef het me als jullie niet meer veel van me horen, want ik heb nie veel tijd om me met een heel forum bezig te houden, hopelijk heeft mijn uiteenzetting jullie geholpen. Ik hoop nog van jullie te horen.

Oud 17 July 2003, 11:34   #47
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

oud topic, slotje

en bedankt voor je openlijke berichtgeving sineo

Berichting Regels