|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
eejz iedereen ik heb op 30 april een leuke jongen leren kennen vanaf dat moment ga ik ook al met hem en er is ook al meer gebeurd dan alleen maar zoenen ik heb nog niks met hem dat wil ik wel graag hij heeft gezegd dat hij me wel leuk vindt en ook wel diezelfde gevoelens voor mij heeft maar dat hij er nog wel even over na wou denken omdat hij is 23 en ik ben 14 maar de leeftijd lig ik niej wakker van maar hem boeit het wel een beetje maar ik snap dat ook wel maar ik ben gewoon stapelgek op hem we willen allebei wel met elkaar alleen willen er nog wel even goed over nadenken of we het wel zeker weten dat we iets met elkaar nemen maar ik weet het al wel ik wil hem zekercc weten wel maar ik weet niet precies of hij ook al iets met mij wel ik ben zaterdag op stap geweest en toen heeft mijn zus even met hem gepraat hij heeft heel veel dingen over me gezegd en dat waren allemaal positieve dingen en hij hield me ook de hele tijd in de gaten hij was echt hartstikke jaloers maar ik ben echt stapelgek op hem en ik kwil heel graag weten hoe hij er nu over denkt jah hij wil de tyd om eroer na te denken dat zei me zus oo ktegen me en dat heeft hij zaterdag ook tegen me zus gezegd maar het enigste waar ik aan denk is aan hem en ik weet niet echt meer wat ik moet doen jah ik wil hem maar ik weet niet op wat voor manier ik het moet aanpakken en ik hoop dat jullie me tips kunnen geven hoe ik het meot aanpakken iedereen zegt tegen me dat hij me wel wil en dat het wel wat wordt maar ik ben behoorlijk onzeker over jmezelf en dat ben ik altyd al geweest en nu dus ook
![]() ![]() ![]() MuCh LoVe AnOnIeM ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-
|
![]()
De eerste goeie tip dat ik je geef is LEESTEKENS te gebruiken in een zin. Een zin zonder komma's en punten is erg moeilijk om te lezen. Het duurde effe voor ik je verhaal doorgelezen had...
De tweede goeie tip zijn hoofdletters, maar daar doe je natuurlijk mee wat je wil ![]() Oke, je kent hem al een tijdje, en je bent echt zeker dat je iets met hem wil. Je hebt natuurlijk al geluk dat die jongen er hetzelfde over denkt. Hij twijfelt blijkbaar dan nog alleen omdat er zo'n groot leeftijdsverschil is. Misschien dat het voor jou zoveel niet uitmaakt, maar leeftijdsverschil kan soms in een relatie toch nog problemen veroorzaken hoor. Hij is 23j, hij heeft vrienden die een heel pak ouder zijn, en jij hebt vrienden die een heel pak jonger zijn. Ik kan geloven dat die jongen zich een beetje *raar* voelt als ie op stap moet gaan met een groepje 14-jarigen. Dit is niet respectloos bedoeld, maar ik kan het ergens begrijpen ![]() Ook tijdens het uitgaan kunnen er bijv. problemen zijn. Plaatsen waar jij nog niet binnen mag, omdat jij nog geen 16-18-21 jaar oud bent. Ook bijvoorbeeld seks. Die jongen is 23jaar oud. Waarschijnlijk zal ie op een gegeven moment meer willen van jou, maar seks onder 16j is nog steeds -zowel belgie als nederland- niet toegestaan... ![]() Het beste wat jij kan doen, is die jongen wat tijd geven, en hem er over laten nadenken... Geef hem een beetje tijd en ruimte ofzo, zodat hij over de voor-en nadelen kan nadenken ![]() *sterkte* ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
kalverliefde
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ik bedoel vlaamse taal en nederlandse taal
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
-
|
![]() Citaat:
Ik zeg dat ze leestekens moet gebruiken... Vrij arrogant kereltje voor een n00b te zijn ![]() Effe ter verduidelijking lees·te·ken (het ~) 1 teken dat dient om zinnen in te delen en daardoor het lezen gemakkelijker te maken => interpunctieteken BRON |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
tis al goed nerd
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
hetzelfde als Saartje :LEESTEKENS
ten tweede Als je je prettig bij hem voelt en goed dan is het geen probleem Hou er wel rekening mee dat sommige jongens later meer willen dan alleen zoenen( pijpen blablabla) En daar moet jij ook achter staan en er goed overnadenken Want als het er op aan gaat komen (de sex)dan is het moeilijk om op dat moment ,al een beslissing te maken vooral nog als je er niet zeker van bent denk overal goed overna en als je iets niet wilt Zeg Het Dan Eeerlijk En tja 23 en 14 ik ga me daar niet veel mee bemoeien ik heb ook een vriend van die leeftijd die veel voor me betekend alleen zit niet in de situatie waar jij in zit Volg je hart gewoon Opvallend dat Forza hier geen bericht heeft achtergelaten zeg |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHAAHAHh ik lig echt helemaal dubbel meer wille als zoene..zoals pijpen jennifer, als een jonge jou wilt pijpen, met de reden dat ie je goed genoeg kent, dan zou ik maar oppassen..want dan ben je echt dom. het is niet verplicht hoor, en daarbij je moet helemaal zelf weten hoe ver je gaat. Okej uiteraard ben ik er sterk op tegen, het denk vermogen van een 14 jarige ,ligt stukken lager als dat van een 23 jarige, een 14 jarige is met hele andere dnge bezig, dan een 23 jarige, jij zit net op de middelbare school! hij zal waarschijnlijk al werken, en ik hoor veel mense zegge over sex..maardoor dat je met iemand hebt, die zulke stukken ouder is, zal het voor jou heel moeilijk zijn, om op een gegeve moment NEE te zeggen, als het op sex aan komt, omdat je onzeker bent, en je denkt dat je hem anders verliest.en dan zul je daar later spijt van krijgen. dus als ik je 1 advies geven, doe het niet.. en als je nog twijfelt zoek het woord "pedofiel" eens op, want dat is wel een gepast woord. |
|
![]() |
![]() |
#11 | ||
-
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
goed he van me dat ik dat weet duh me vader is AGENT..... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
ENNE JONGENS EN MEIDEN DIT IS GEEN CHATBOX IK VRAAG OM ADVIES... NIET OM EEN 1 OF ANDERE DISCUSSIE DAT JULLIE OM ME PUNTEN ZITTEN TE ZEIKEN EN WEET IK VEEL ENNE AL DIE ANDERE THANXX VOOR JULLIE ADVIES......!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
ligt het aan mij of zijn er sommige mensen die nogal arrogant zijn hier?
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#18 | ||
veteraan
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
whoepieee
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ohja, ff advies geven... dump hem nu, en ga jezelf ontplooien met leeftijdgenootjes, en over een jaar of 3 zoek je hem weer op. simpel zat.
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ik snap nog steeds dat soort jongens niet.. je gaat toch niet al 23 jarige wat met een 14 (!!!!) jarige beginnen?
Dat is iets waar ik dus NU al niet meer aan doe..erg kansloos.. |
![]() |
![]() |
#22 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() kansloze jij ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
-
|
![]() Citaat:
Als hier mensen zijn die dat pedofilie vinden, mogen ze dat zeggen, en moet jij ze daarom niet op hun plaats zetten. Ze zeggen hier nog steeds wat ze willen, of jij daar nu mee accoord bent of niet... Trouwens, het draait hier niet alleen om jou ook niet. Als mensen dieper willen ingaan op iemand anders zijn antwoord, is het hun keuze. Momenteel denk ik dat je met de raad die je al gekregen hebt, al een heel pak vooruit komt. Probeer ook een beetje minder arrogant te zijn. Hier maak je geen vrienden mee ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
-
|
![]()
Effe iets opgezocht voor jou...
"...In de rechtspraak is echter bepaald dat het in principe strafbaar is om beneden de 16 jaar met leeftijdsgenootjes gemeenschap te hebben, maar dat het niet altijd als een ontuchtige handeling wordt aangemerkt2. De wetgever trekt de grens bij 16 jaar. Het is dus strafbaar gemeenschap te hebben met iemand beneden de 16 jaar. Of hij of zij het nu gewild heeft of niet..." BRON Het is niet toegestaan onder de 16j seks te hebben. Ook niet met iemand van 23 veronderstel ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
kijk heb ik ff ook wat voor jou opgezocht °°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°° ° Het is volwassenen verboden om te vrijen met jongeren onder de twaalf jaar. Jongeren van twaalf, dertien, veertien en vijftien mogen officieel niet met leeftijdsgenoten en volwassenen vrijen. Maar justitie zal pas actie ondernemen als er een klacht wordt ingediend en de jongere zčlf zegt dat het onvrijwillig was. |
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
graag nu allemaal effe sirieus ik iwl hem heel graag wat ken ik doen om hem te krygen hem eerst die tyd gunnen om erover na te denken maar ik wil hem zograag dus help me nou pelase..!!
|
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Pak hem dan gewoon vol op zijn bek, en neuk hem helemaal suf. Zijn wij ook weer van je gezeur af.
Oh, dit advies was goed bedoelt hoor. |
![]() |
![]() |
#35 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
:respect:
![]() |
![]() |
#37 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
geniet ff van je jeugd VOORDAT je zo snel volwassen wilt doen. ik ben er zowieso tegen door het leeftijdsverschil, als jullie allebei ouder zijn maakt het niet uit, maar nu ben jij nog in je puberteit terwijl hij die allang heeft gehad. blijkbaar zijn jullie wel op seksueel gebied even ver Citaat:
mijn advies zoek lekker een jongen van je eigen leeftijd en vergeet die gast |
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Probeer het gewoon. Als het niet gaat zul je het vanzelf merken en heb je ook het bewijs. Ik kan nu wel zeggen dat het leeftijdsverschil te groot is, maar dat zie je toch niet in. Vooral op die leeftijd denken ze vaak dat ze al volwassen zijn, maar je mist toch een stukje levenservaring en ik denk dat die gast toch heel anders tegen het leven aankijkt of hij is een beetje achter gebleven in zijn ontwikkeling.
Maargoed je moet het zelf weten. Probeer het en je hebt het bewijs. Ook voor hem. Met dit soort dingen heb je vaak meer spijt dat je het niet hebt geprobeerd dan dat je het wel hebt geprobeerd. Het loopt toch op de klippen, dat kan ik je nu ook wel zeggen. En als hij zich schaamt ten opzichte van zijn vrienden of wie dan ook dan denk ik dat het genoeg zegt over jullie verhouding. p.s.: doe in godsnaam wat aan je nederlands. |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Guest
|
![]()
kind,doe niet zo naiëf,als je je tch veel volwassener voelt dan je bent,gebruik dan je hersens,je bent 14,hij 23,jij bent vlak in je pubertijd (valt niet te ontkennen,kan je zo al afleiden uit je reacties),en hij is al volwassen,leeft in een gans andere wereld dan jij...hoe wil jij dan in godsnaam een relatie opbouwen?je bent nog totaal wereldvreemd,mag in een deel van de plaatsen nog niet eens binnen waar hij gaat,je hebt nog naar je mama en je papa te luisteren,enz. als je je toch zoveel volwassener voelt,wees dan wijs,en hou hem gewoon als vriend,en begin met iemand van 15 of 16,dat zal al veel minder problemen geven...en hoewel het me niet aangaat...14 jaar?en geen maagd meer?dr is echt wel iets mis met jeugd van tegenwoordig *klinkt bejaard*
Citaat:
Citaat:
voor de nederlanders: vertaling op aanvraag ![]() |
||
![]() |
![]() |
#43 | |
Looking at you
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ontopic: meid ga met je barbies spelen. En zo'n knul van 24 hoort zelfs ook beter te weten ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
ff weer ontopic:
ik zou die gast gwoon losen want voordat je t weet eindig je achter de ramen met zo'n leeftijdsverschil |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]()
ik vind het leeftijdsverschil niet zo erg, maar eerder het feit dat je pas 14 bent. het is niet wettelijk. en kan je op 14-jarige leeftijd al een relatie aan met een volwassene? je denkt misschien van wel, maar dan nog...
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
jambers kijk ik ook altijd, 1 van me favoriete programma`s!
|
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
als je zo zonder interpunctie blijft typen, zal hij schriftelijke communicatie met jou niet snappen.. als ik jou was, zou ik daar dus wat aan gaan doen..
|
![]() |
![]() |
#49 | |
-
|
![]() Citaat:
Luv ya girl ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |