|
Games Blijf jij nog steken bij Tetris, of heb je Quake 8 al uitgespeeld? Breng je ook je weekenden door met het spelen van de Kolonisten van Catan of wint jouw xbox het ook van je buurman zijn ps2? |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nes :
Duckhunt/Mario Bros ( Nes zapper ) Mario Bros 3 Dragonslair en nog wat vage spellen waarvan ik de naam kwijt ben. Snes : Mario world Mario world 2 : Yoshi's island Lemmings 2 Super gameboy Mystical Ninja : Starring goemon Veel disney spellen en wat dingen waar ik niet op kan komen ![]() N64 : Mario 64 Legend of Zelda : Ocarina of Time Legend of Zelda : Majora's Mask Mario Party 2 Mario tennis Misschief makers Lylat Wars F-Zero X mario kart Goldeneye Perfect Dark Mystical ninja: Starring goemon 64 Conker's bad Fur day Banjo-kazooie Banjo-Tooie en nog heel veel spellen PS2 GTA 3 Maximo RezSSX tricky THPS3 Zone of the Enders Ico Eyetoy ![]() Devil May Cry Twisted Metal : Black Ominusha Warlords PSX spellen voor de Ps2 ![]() FF7 Soul Reaver Resident Evil 2 Castlevania : Symphony of the Night Gamecube : Mario Sunshine Pikmin Legend of Zelda: The wind waker Starfox adventures Resident Evil Reborn Eternal Darkness Animal Crossing Metroid Prime Pikmin Luig's mansion Super Monkey Ball Xbox : Metal Gear Solid 2 : Substance Fatal Frame Halo Splinter Cell Silent Hill 2 : Inner Fears Jet Set Radio Future/Sega Gt 2002 Gun Valkyrie Panzer Dragoon Orta Max Payne Classic GBA SP : Tactics ogre Zelda : Four Swords Megaman Zero Pokémon ruby ![]() Jet Grind Radio Castlevania: Aria of Sorrow Castlevania:Harmony of Dissonance Castlevania: Circle of the moon Metroid Fusion En nog wat spellen Pc heb ik veel van gekopieerd , een paar : American's Mcgee's Alice Driver GTA2 Sim city 3000 Metal Gear Solid En ik had een Sega Saturn met 3 spellen en Dreamcast , alleen die heb ik verkocht ![]() Laatst aangepast door lou : 2 August 2003 om 01:33 |
![]() |