Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 January 2003, 17:39   #51
Karma-Killer
Guest

Standaard

Boven de 16 heb je zelf het recht om te weten hoevaak en hoe lang je uit gaat. Onder de 16 niet, ook al vind ik het zelf ook een ramp!!!! Wat ik dan wel weer leuk vind zijn van die tentjes voor ons kleintjes. We krijgen er hier in Helmond één voor van 13 tot 17 jaar, alcoholvrij. Mensen onder de 16 hebben ook recht op een feestje.

Oud 2 January 2003, 23:06   #52
JoY_RFJK
Guest

Standaard

sommige blagen van 13 mogen ze van mij apart best wel weigeren ja...

Oud 29 January 2003, 00:02   #53
AcIDeR
Guest

Standaard

ik was dus 14 toen ik uitging maar dat was hier in het dorp,en omdat de pa van 1 van me maten hier achter de bar stond,en me broer was toen net uit huis en dat was hun verzamel cafe...

dus me ouders onden het wel goed dat ik tot een uur of 2 wegging elke week want ik zag mijn broer al zo weinig vonden hun.

ik kan dus wel zeggen dat ik sinds me 14 al zo in de discotheken hierzo in de omtrek ben geweest,meschien niet goed ofzo maarja niks aan te doen,nu dak eindelijk 16 ben voel ik me dr pas goed,want de meeste leeftijds genoten komen dr nu pas voor het eerst :S terwijl ik het bar personeel bv als kei goed ken :s maarja niks aan te doen,ik zelf vindt dat op alchool verstreking beter moet worden gelet eveals meisje van 14,die laten ze meesatl binnen want meestal is bij een stel de meid jonger,dus als je een gozer van 16 binnenlaat dan vertrekt die meestal met een meid van 15(meestal dan ej)

maar met je 13-14-15 heb je eigenlijk nog ni uit te gaan

Oud 31 January 2003, 08:07   #54
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Michelluh
Ik ga niet naar en kroeg..en ik ga niet tot laat uit..die discotheek sluit om 3 uur..en ik moet altijd om kwart voor 3 buiten staan...want dat is net iets voor t einde en op t einde is er meestal bonje..ALS er bonje is dan..maar dat gebuert daar niet vaak..
als je ouders niet ontspoord zijn ben jij het al...
je vindt 3 uur niet laat?
en 5 uur is dan wel laat?
of 10 uur de volgende ochtend.

Ik weet wel dat ik mijn kinderen ZEKER niet op un 14e tot 3 uur uit laat gaan. En zeker als ik een dochter heb zou ik me eerst 5 keer over mn hoofd krabben als ze 15 is. En jij vindt dat je ouders genoeg verantwoordelijkheid nemen door jou als 14 jarig meisje tot 3 uur snachts uit te laten gaan?
Ik zou ze neit echt serieus nemen ....

Oud 31 January 2003, 09:54   #55
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by Karma-Killer
Mensen onder de 16 hebben ook recht op een feestje.
een feestje kan ook zonder drank
Oud 31 January 2003, 09:57   #56
AcIDeR
Guest

Standaard

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Karma-Killer
Mensen onder de 16 hebben ook recht op een feestje.
--------------------------------------------------------------------------------

quote:
een feestje kan ook zonder drank

idd

Oud 31 January 2003, 13:27   #57
lief-heksje
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic

als je ouders niet ontspoord zijn ben jij het al...
je vindt 3 uur niet laat?
en 5 uur is dan wel laat?
of 10 uur de volgende ochtend.

Ik weet wel dat ik mijn kinderen ZEKER niet op un 14e tot 3 uur uit laat gaan. En zeker als ik een dochter heb zou ik me eerst 5 keer over mn hoofd krabben als ze 15 is. En jij vindt dat je ouders genoeg verantwoordelijkheid nemen door jou als 14 jarig meisje tot 3 uur snachts uit te laten gaan?
Ik zou ze neit echt serieus nemen ....
is dat nu zo raar in nederland?bij ons is dat normaal dat mensen vanaf hun 14e uitgaan,dan mss niet tot 3u of later,maar tot half 2 vb

Oud 31 January 2003, 20:30   #58
anemic
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by lief-heksje

is dat nu zo raar in nederland?bij ons is dat normaal dat mensen vanaf hun 14e uitgaan,dan mss niet tot 3u of later,maar tot half 2 vb
ik vind dat raar ja
het is niet voor niets verboden voor mensen jonger dan 16.
ik snap die ouders niet helemaal eerlijk gezegd.

Oud 2 February 2003, 21:12   #59
Underworld
Guest

Standaard

ik wel...het heeft met de wet te maken en met de veiligheid op straat, er is steeds meer zinloos geweld!
(ouders vinden het niet leuk om hun kind van 14 of jonger te verliezen vanwege dat ze vermoord zijn)

Oud 7 August 2003, 23:04   #60
firnegwen
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
meestal zijn die ouders mensen die het niet aan gaat of hun kinderen laat weg zijn of als je niet meer terug komen, het zijn meestal van die rokende ouders, die met een biertje voor de tv zitten en een beetje zitten te kankeren op de wereld

ze zijn niet echt slim en rijk

wat natuurlijk ook kan is dat de kinderen gewoon naar bed gaan en rond 11 uur er uit sluipen en zo naar de discotheken gaan
hmmm... dit vind ik een beetje overdreven... mjn ouder laten me ook uitgaan ( niet te vaak en niet als k niet met betrouwbare meensen ga maar tog) en het zijn tog egt geen domme mensen .. en het maakt ze egt wel uit of ik trug kom of niet ze vinden dat ik er wel verstandg genoeg voor ben en ze weten dat ik geen rare dingen doe.
ik vind dit een beetje kortzichtig hoor, ik bedoel ik ga bijna nooit uit maar ik vind dat als je een beetje normaal ben op je 14e dan kan het best... mja je heb van die mensen

en dan nog wat wat maakt het in godsnaam uit of je nou tot 3-4 uur uit gaat of tot half 2 ik bedoel het bijft het zelfde slaap krijgen ik tog wel genoeg..

Ik ben trouwens 14

Laatst aangepast door firnegwen : 7 August 2003 om 23:14

Oud 8 August 2003, 09:00   #61
psychobunny
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by firnegwen

*knip*
mss kan je ff een ouwe thread omhoog halen

slooooooooooooootje

Oud 8 August 2003, 13:03   #62