|
|||||||
| Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#8 | |
|
Guest
Berichten: n/a
|
Citaat:
Ik zie wel hoe het loopt, en ach......er bestaan meer leuke, knappe, lieve en gezellige jongens! Ik ken hem ook nog maar zo kort en wie weet wat er nog vanzelf spontaan tussen ons groeit, of wat niet. Wie weet vind ik hem over een maand wel een of andere grote hufter dat zou ook nog kunnen. De tijd zal het me wel leren, ik vind het alleen niet leuk als iemand zo met me aan 't flirten is en daarna ' goeie vrienden ' wilt zijn. Maar zoiets hoor je zoo veel dus echt een uitzonderlijk geval kan je me ook niet noemen he.....
|
|
|