|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Nerd
|
ik heb (erge vorm van) RSI....nou ja, ik had t al een hele lange tijd maar de laatste week, 2 weken (weet niet meer precies hoe lang) is t heel erg dus ik moet mezelf dwingen om minder vaak achter m'n computer te zitten. daarvoor had ik af en toe een heel klein pijntje maar als ik er nog vaak achter zit, schijn ik zelfs m'n polsbanden te moeten doorsnijden en dat wil ik t liefst vermijden :s wat een kutzooi is dit
wel m'n eigen schuld trouwens
|
|
|
#2 |
|
|
Hmm ik heb af en toe een soort 'kramp' in mijn linkerpols (jah ik ben linkshandig wat de muis betreft
) en da's voor mij het teken dat ik moet stoppen
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
[dom] wat is RSI?
[dom/]
|
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
tja...
naja voorzorgsmaatregelen Verstelbare stoel Verstelbaar tafelblad Monitor op goede hoogte om het uur a anderhalf 15 minuten pauze nemen, loop eindje ga wat drinken enz ander soortmuis (trackball) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
mycodenameis:edman
|
RSI
ik heb er geen last van ookal zit ik 24/7 op de pc (overdreven maar okeej, als ik thuis ben is dat alles dat ik doe behalve als ik eet of slaap of op mn drumset ram). maar iig. ik moet ook minderen op de pc. misschien wel 23/7. maar t lukt me maar niet. want ik ben echt té verslaafd
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
maar nW dan ben je toch arbeidsongeschikt?
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Ik kan gelukkig met links en rechts, dat is wel makkelijk, kun je lekker afwisselen
|
|
|
|
#9 | |
|
Nerd
|
Citaat:
|
|
|
|
#10 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trots van het noorden.
|
kep een trackbal en ik zit toch meestal rond te springen/rennen dus beweging genoeg
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
ach een beetje minder is toch ook absoluut niet kwalijk?
lekker een eindej gaan lopen ofzow.. verder gewoon het beste van het beste kopen, qua stoelen en muismatjes.. |
|